Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa S.P.Z.O.Z. ogłasza przetarg
- Adres: 70-482 Szczecin, Aleja Wojska Polskiego 80/82
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 091 4243600, 4243604 , fax. 091 4221898
- Data zamieszczenia: 2009-12-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa S.P.Z.O.Z.
Aleja Wojska Polskiego 80/82 80/82
70-482 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 091 4243600, 4243604, fax. 091 4221898
REGON: 00029246800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.krwiodawstwo.szczecin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa czekolady twardej w postaci tabliczki a`100 g w ilości 400 000 szt., wraz z opakowaniami - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa czekolady twardej w postaci tabliczki a`100 g w ilości 400 000 szt., wraz z opakowaniami (kar-tonik dla Honorowego Dawcy Krwi - 8 czekolad, oraz opakowanie zbiorcze). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158420002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Oferent przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 4.000 zł.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Przedmiot zamówienia musi spełniać (udokumentowane pisemnie) następujące wymagania jakościowe: 1. Czekolada z masy czekoladowej naturalnej, 2. Wartość energetyczna w 100 g: 500-550 kcal, 3. Warunki przechowywania - pomieszczenia suche , czyste, wolne od obcych zapachów, szkodników, temperatura przechowy-wania 12-18 st. C. wilgotność pomieszczenia max. 75%, 4. Warunki transportu: suche, czyste, wolne od szkodników, zabezpieczające przed ujemnymi czynnikami atmosferycznym, uszkodzeniami. 5. Okres trwałości do spożycia: minimum 6 miesięcy od daty dostarczenia, 6. Czekolada nie może zawierać tłuszczów innych niż kakaowe (zgod. z Rozp. M.R i R.W. z dnia 04.12.2002 r. Dz. U. nr 214 poz. 1813 z póź. zmian.). 5. Jeden zamykany kartonik dla Honorowego Dawcy Krwi zawierać będzie: - czekolada mleczna - 4 tabliczki, - czekolada mleczna z dodatkami (bakalie, orzechy) - 3 tabliczki, - czekolada gorzka - 1 tabliczka. 6. Jedno opakowanie zbiorcze zawierać będzie 10 kartoników dla Honorowego Dawcy Krwi. Prosimy dostarczyć próbki czekolad wraz z wzorem kartonika i wzorem opakowania zbiorczego. Wymagania dotyczące opakowań konieczne do spełnienia: Kartoniki dla Honorowego Dawcy Krwi oraz opakowania zbiorcze oferent projektuje i wykonuje na własny koszt. Opakowania muszą być wykonane estetycznie tj. z nadrukiem nazwy i logo Zamawiającego (logo Zamawiającego udostępnione zostało na stronie internetowej Zamawiającego w formie pliku do ściągnięcia, na kartoniku (nie dotyczy opakowania zbiorczego) nadrukowane musi być hasło promujące krwiodawstwo o treści Dołącz do grona Honorowych Dawców Krwi. Kolorystyka kartonika oraz hasła promującego krwiodawstwo - biało,czerwono,czarna. Każdy kartonik dla Honorowych Dawców Krwi powinien posiadać następujące wymiary: - Szerokość - nie mniej niż 15 cm, nie więcej niż 16 cm - Wysokość - nie mniej niż 7 cm, nie więcej niż 9 cm - Głębokość - nie mniej niż 7,5 cm, nie więcej niż 8,5 cm. Opakowanie zbiorcze powinno mieć następujące wymiary: - Szerokość - nie mniej niż 38 cm, nie więcej niż 40 cm - Wysokość - nie mniej niż 15 cm, nie więcej niż 17 cm - Głębokość - nie mniej niż 15 cm, nie więcej niż 18 cm. Wymiary opakowania zbiorczego powinny być dostosowane do przyjętej przez Wykonawcę wielkości kartoników dla Honorowych Dawców Krwi - tak, by w każdym opakowaniu zbiorczym zmieściło się 10 takich kartoników. Opakowanie 8 szt. czekolad musi być ściśle dopasowane do jego zawartości, zamykane w sposób zapewniający trwałość opako-wania Oferty dotyczące wyrobów czekoladopodobnych nie będą uwzględniane, zostaną odrzucone. Oferta powinna wskazywać cenę całościową netto i brutto zrealizowania całego zamówienia oraz cenę pojedynczej tabliczki cze-kolady netto i brutto. Towar stanowiący przedmiot niniejszego zamówienia będzie dostarczany do siedziby Zamawiającego transportem zorganizowanym przez Wykonawcę, na koszt i ryzyko Wykonawcy. Dostawy realizowane będą sukcesywnie, każdorazowo po uzgodnieniu z Zamawiającym, w drodze telefonicznej lub faksowej, wielkości i terminu dostawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny w zakresie wykonania zamówienia, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; (forma oświadczenia), 2) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; (załącznik nr 3). 3) nie zachodzą w stosunku do nich okoliczności skutkujące wykluczeniem z postępowania, określone w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, (załącznik nr 2) 4) Wykaz wykonanych przez Wykonawcę dostaw na produkty czekoladowe (rozpoczętych i wykonanych) w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania (załącznik nr 4) 5) wraz z ofertą złożyli dokumenty potwierdzające spełnianie przez nich warunków opisanych w powyższych punktach Zamawiający odrzuca ofertę w przypadkach określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych, a w szczególności ofertę, która: - jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji - została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia - zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 cyt. ustawy, lub błędy w obli-czeniu ceny - w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów - nie zostały dołączone do niej dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, oraz warunków opisanych z pkt. XII.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krwiodawstwo.szczecin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa czekolady w ilości 400 000 szt.
Dodano: 2015-03-12 - DOSTAWA CZEKOLADY W ILOŚCI 400 000 szt.
Dodano: 2014-01-20 - Przygotowanie, opakowanie i dostarczenie paczek oraz zestawów czekolad dla dzieci pracowników Poczty Polskiej S.A. obsługiwanych przez Regionalny Ośrodek Doradztwa Personalnego w Szczecinie
Dodano: 2013-11-13 - DOSTAWA CZEKOLADY W ILOŚCI 300 000 szt.
Dodano: 2013-03-26 - Dostawa czekolady twardej w postaci tabliczki a`100 g w ilości 400 000 szt., wraz z opakowaniami (kartonik dla Honorowego Dawcy Krwi - 8 czekolad, oraz opakowanie zbiorcze).
Dodano: 2012-02-10 - DOSTAWA CZEKOLADY W ILOŚCI 400 000 szt.
Dodano: 2011-01-05 - Dostawa własnym transportem na własny koszt oraz w ustalonym terminie paczek świątecznych przeznaczonych dla dzieci pracowników objętych opieką socjalną Rejonowego Działu Zarządzania Kadrami w Koszalinie
Dodano: 2010-09-27 - ZP/5/421/2009
Dodano: 2009-11-18 - Dostarczanie własnym transportem, na własny koszt, w ustalonym terminie paczek świątecznych w maksymalnej ilości 1435 sztuk zestawu nr 1 oraz 480 sztuk zestawu nr 2 dla dzieci pracowników objętych opieką socjalną Rejonowego działu Zarządzania Kadrami w Szczecinie
Dodano: 2009-11-06 - Dostarczenie własnym transportem, na własny koszt, w ustalonym terminie paczek świątecznych w maksymalnej ilości 605 sztuk dla dzieci pracowników objętych opieką socjalną Rejonowego Działu Zarządzania Kadrami w Słupsku
Dodano: 2009-10-08