SPZOZ RM-MEDITRANS Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transpotru Sanitarnego ogłasza przetarg
- Adres: 08-110 Siedlce, ul. B-pa Ignacego Świrskiego 38
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 025 6327253 w. 40 , fax. 025 6327253 w. 33
- Data zamieszczenia: 2009-11-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: SPZOZ RM-MEDITRANS Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transpotru Sanitarnego
ul. B-pa Ignacego Świrskiego 38 38
08-110 Siedlce, woj. mazowieckie
tel. 025 6327253 w. 40, fax. 025 6327253 w. 33
REGON: 00029755000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rmmeditrans.republika.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZP/4-Paczki BN/2009 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
dostawa 189 paczek żywnościowych dla pracowników - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158973005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga zabezpieczenia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; 2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, jak również nie znajdują się w sytuacji wykluczającej z uczestnictwa w rozumieniu art.24 ust.1 i 2,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią oświadczenia zamieszczonego w Rozdziale II SIWZ (załącznik 1 ); 2. Wypełniony Formularz Ofertowy (załącznik nr 2) 3. Zaakceptowane Projekt umowy (załącznik nr 3) 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert (jako załącznik 4.); 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert (jako załącznik 5.) ;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rmmeditrans.republika.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- zakup i dostawa paczek świątecznych dla dzieci pracowników
Dodano: 2014-11-13 - Dostawa paczek ze słodyczami dla dzieci z okazji Świąt Bożego Narodzenia
Dodano: 2013-11-18 - zakup i dostawa paczek noworocznych dla dzieci pracowników
Dodano: 2013-11-14 - ZAKUP 800 PACZEK ŻYWNOŚCIOWYCH WRAZ Z DOSTAWĄ DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU 9.2 POKL /UCZYĆ SIĘ ABY DZIAŁAĆ/ - WARSZTATY ORAZ ZAJĘCIA WYRÓWNAWCZE DLA UCZNIÓW ZS NR 27 W WARSZAWIE
Dodano: 2013-04-03 - ZAKUP 800 PACZEK ŻYWNOŚCIOWYCH WRAZ Z DOSTAWĄ DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU 9.2 POKL UCZYĆ SIĘ ABY DZIAŁAĆ - WARSZTATY ORAZ ZAJĘCIA WYRÓWNAWCZE DLA UCZNIÓW ZS NR 27 W WARSZAWIE.
Dodano: 2013-03-22 - Dostawa paczek świątecznych dla pracowników, finansowanych z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
Dodano: 2012-11-05 - DOSTAWA PACZEK ZE SŁODYCZAMI DLA DZIECI Z OKAZJI ŚWIĄT BOŻEGO NARODZENIA
Dodano: 2012-11-05 - Zakup wyżywienia wraz z dostawą w ramach Projektu 9.2 POKL Uczyć się aby działać- warsztaty oraz zajęcia wyrównawcze dla uczniów ZS nr 27 w Warszawie, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Dodano: 2012-02-28 - Dostawa paczek dla pracowników na Boże Narodzenie finansowanych z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
Dodano: 2011-11-22 - Dostawa paczek ze słodyczami dla dzieci z okazji Świąt Bożego Narodzenia
Dodano: 2011-11-15