Przetargi.pl
(ZP/4/2009) przetarg nieograniczony na roboty budowlane Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przebudową sieci wodociągowej w Mazańcu, ulice: Mazaniec, Mazaniec Boczna, Żuradzka oraz Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przebudową sieci wodociągowej w Bukownie - Centrum, ulice: Leśna, Młyńska.

Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 32-300 Olkusz, ul. Kluczewska 4
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6431415 , fax. 032 6431415
  • Data zamieszczenia: 2009-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji spółka z o.o.
    ul. Kluczewska 4 4
    32-300 Olkusz, woj. małopolskie
    tel. 032 6431415, fax. 032 6431415
    REGON: 27356747100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    (ZP/4/2009) przetarg nieograniczony na roboty budowlane Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przebudową sieci wodociągowej w Mazańcu, ulice: Mazaniec, Mazaniec Boczna, Żuradzka oraz Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przebudową sieci wodociągowej w Bukownie - Centrum, ulice: Leśna, Młyńska.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane. Zamówienie składa się z następujących zadań: ZADANIE I-1* Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przebudową sieci wodociągowej w Mazańcu Zadanie inwestycyjne obejmuje: - ul. Mazaniec (sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej wraz z przyłączami, kanalizacji sanitarnej tłocznej oraz przebudowę sieci wodociągowej wraz z przyłączami) - ul. Żuradzka (sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej wraz z przyłączami oraz przebudowę sieci wodociągowej wraz z przyłączami) - ul. Mazaniec Boczna (sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej wraz z przyłączami, kanalizacji sanitarnej tłocznej oraz przebudowę sieci wodociągowej wraz z przyłączami) ZADANIE III-2* Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przebudową sieci wodociągowej w Bukownie - Centrum - ul. Leśna (sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej wraz z przyłączami oraz przebudowę sieci wodociągowej wraz z przyłączami) - ul. Młyńska (sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej wraz z przyłączami, kanalizacji sanitarnej tłocznej oraz przebudowę sieci wodociągowej wraz z przyłączami) * - numeracja zadań przyjęta przez Zamawiającego zgodna z podziałem na kontrakty. Opis przedmiotu zamówienia dla zadania I-1 w rozbiciu na ulice: ul. Mazaniec - Kanalizacja sanitarna grawitacyjna: ?200, dł. 1215,4 m - Studnie: ST?600: 43 szt. ST?1200: 16 szt. - Przyłącza kanalizacyjne: ?160, dł. 100,6 m - Kanalizacja sanitarna tłoczna: ?90, dł. 361,2 m - Sieć wodociągowa: ?160, dł. 873,3 m - Przyłącza wodociągowe: dł. 241,5 m ul. Mazaniec Boczna - Kanalizacja sanitarna grawitacyjna: ?200, dł. 739,9 m - Przyłącza kanalizacyjne: ?160, dł. 100,6 m - Kanalizacja sanitarna tłoczna: ?90, dł. 590,5 m - Przepompownia: 1 szt. - Studnie: ST?600: 18 szt. ST?1200: 5 szt. - Sieć wodociągowa: ?160, dł. 1189 m - Przyłącza wodociągowe: dł. 146,9 m ul. Żuradzka - Kanalizacja sanitarna grawitacyjna: ?400, dł. 93,2 m ?315, dł. 381 m ?200, dł. 89,7 m - Studnie: ST?425: 1 szt. ST?600: 40 szt. ST?1000: 1 szt. ST?1200: 10 szt. - Przyłącza kanalizacyjne: ?160, dł. 57,8 m Sieć wodociągowa; ?160, dł. 590,9 m Przyłącza wodociągowe: dł. 100,4 m Odtworzenia nawierzchni zostaną rozliczone kosztorysem powykonawczym. Opis przedmiotu zamówienia dla zadania III-2 w rozbiciu na ulice: ul. Leśna - Kanalizacja sanitarna grawitacyjna: ?200, dł. 1541,7 m - Studnie: ST?600 3 szt. ST?1200 73 szt. - Przyłącza kanalizacyjne: ?160, dł. 321,8 m - Sieć wodociągowa: ?160, dł. 142,3 m ?110, dł. 1222 m ?90, dł. 7 m ?63, dł. 6 m ?50, dł. 161 m - Przyłącza wodociągowe: dł. 245,3 m ul. Młyńska - Kanalizacja sanitarna grawitacyjna: ?200, dł. 582 m - Przyłącza kanalizacyjne: ?160, dł. 26,7 m - Kanalizacja sanitarna tłoczna: ?90, dł. 47,4 m - Przepompownia: 1 szt. - Studnie: ST?600 4 szt. ST?1200 20 szt. - Sieć wodociągowa: ?160, dł. 221 m ?110, dł. 378 m ?90, dł. 3 m ?50, dł. 98 m - Przyłącza wodociągowe: dł. 7,9 m
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: ZADANIE I-1 Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przebudową sieci wodociągowej w Mazańcu 120.000,00 zł ZADANIE III-2 Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przebudową sieci wodociągowej w Bukownie - Centrum 105.000,00 zł Uwaga! Przy jednoczesnym złożeniu oferty na dwa zadania wadium podlega sumowaniu. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, powinny być one bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji-poręczenia (Zamawiającego), gwaranta-poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, c) kwotę gwarancji-poręczenia, d) termin ważności gwarancji-poręczenia, e) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji-poręczenia w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: -odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub -nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub -zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Ponadto Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 u.p.z.p., nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 u.p.z.p., lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: Bank PEKAO SA O/Olkusz 19 1240 4748 1111 0000 4868 8523 Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem. Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy w oryginale dołączyć do oferty. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem niewystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 u.p.z.p. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 O przedmiotowe zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1). posiadają uprawnienia do wykonywania działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 u.p.z.p. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), b) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); c) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 3). posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych osób do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia warunek dotyczący potencjału technicznego i kadrowego oraz kwalifikacji i doświadczenia muszą spełniać łącznie Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia): a) wskażą do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnymi do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywania przez nich czynności bez względu na to, czy Wykonawca ofertę składa na poszczególne części zamówienia czy całość zamówienia: -kierownik budowy - wymagane doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami na co najmniej dwóch zadaniach inwestycyjnych o charakterze i wartości odpowiadającym przedmiotowi niniejszego zamówienia; posiadanie uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń (zgodnie z art. 12, art. 12 a ust. 1 oraz z art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów); -kierownik robót drogowych - wymagane doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami na co najmniej dwóch zadaniach inwestycyjnych o charakterze i wartości odpowiadającym przedmiotowi niniejszego zamówienia; posiadanie uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie o specjalności drogowej bez ograniczeń (zgodnie z art. 12, art. 12 a ust. 1 oraz z art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, w zakresie drogowym, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów); -Kierownik robót elektrycznych i AKPiA - wymagane doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami związanymi z wykonaniem zasilania i sterowania przepompowni ścieków oraz posiadanie uprawnień do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (zgodnie z art. 12, art. 12 a ust. 1 oraz z art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, w zakresie sieci elektrycznych, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu niniejszego zamówienia sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej IDW oraz dokumenty stwierdzające, że powyższe osoby posiadają odpowiednie uprawnienia budowlane oraz są członkami właściwej izby samorządu zawodowego; zarówno uprawnienia budowlane wg aktualnego stanu prawnego jak i odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniejszych przepisów wyczerpują wymagania Zamawiającego w przypadku, gdy są wystarczające na danym stanowisku do wykonywania wszystkich prac przewidzianych w niniejszym zamówieniu dla danej specjalności. b) wykonali w okresie ostatnich trzech lat (licząc od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: dwie roboty budowlane, odpowiadające swoim rodzajem i wartością, robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów (np. referencje) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Za roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia uznaje się roboty w zakresie budowy sieci wodno-kanalizacyjnej i dróg. Wymaga się wykazania zrealizowania minimum dwóch robót (dla każdego z zadań) zawierających zakres: - dla Zadania I - 1: budowy kanalizacji sanitarnej i/lub deszczowej min. ?200 L=2.500 mb budowy lub przebudowy długość sieci wodociągowej L=2.600 mb - dla Zadania III - 2: budowy kanalizacji sanitarnej i/lub deszczowej min. ?200 L=2.000 mb budowy lub przebudowy sieci wodociągowej L=2.000 mb w zakresie budowy lub remontów sieci wodno-kanalizacyjnej i dróg. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć Wykaz wykonanych usług sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do niniejszej IDW oraz oryginały lub poświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem kopie dokumentów wystawionych przez odbiorcę (odbiorców) potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (referencje); 4). Wykonawca musi wykazać, iż znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku) poprzez: a).Wykazanie posiadania środków finansowych lub zdolności kredytowej, co najmniej w wysokości kwoty ofertowej brutto składanej oferty. Uwaga! Przy jednoczesnym złożeniu oferty na dwa zadania posiadane środki finansowe lub zdolność kredytowa podlegają sumowaniu. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. b). posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę o wielkości minimum 100 % wartości ceny ofertowej brutto. 5). Wykonawca musi złożyć oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej IDW, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców przedmiotowe oświadczenie może być złożone wspólnie i podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z tych wykonawców, lub przez Pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa wymagane dokumenty zgodnie z treścią § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605 z późn. zm.). Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 u.p.z.p., sporządzone według Załącznika nr 2 do IDW (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ww. dokument musi dotyczyć każdego z Wykonawców i winien być złożony przez: każdego z nich odrębnie jedynie w sytuacji, jeśli każdy z nich spełnia wszystkie warunki samodzielnie, bądź przez Pełnomocnika występującego w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia, na podstawie udzielonego pełnomocnictwa). 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 (sześć) miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 3) Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usług stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że prace projektowe zostały wykonane należycie, sporządzony według Załącznika nr 4 do IDW (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, wymienione dokumenty muszą złożyć wszyscy Wykonawcy łącznie). 4) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, sporządzone według Załącznika nr 3 do IDW (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, wymienione dokumenty muszą złożyć wszyscy Wykonawcy łącznie). 5) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, wymienione dokumenty muszą złożyć wszyscy Wykonawcy łącznie). 6) bilans i rachunek zysków i strat, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających przychody netto ze sprzedaży - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, 7) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, 8) polisę od odpowiedzialności cywilnej. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1. 1), 2) -składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organy, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 3. Dokumenty, o których mowa w pkt 1 7) i pkt. 2 lit. b, winny być wystawione nie wcześniej niż 3 (trzy) miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1.2) oraz w pkt. 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwik.olkusz.pl, bip.pwik-olkusz.akcessnet.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach