Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki" ogłasza przetarg
- Adres: 93338 Łódź, ul. Rzgowska
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 42 271 17 52; 271 17 53 , fax. 42 271 17 50
- Data zamieszczenia: 2018-04-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki"
ul. Rzgowska 281
93338 Łódź, woj. łódzkie
tel. 42 271 17 52; 271 17 53, fax. 42 271 17 50
REGON: 47161012700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.iczmp.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytut badawczy.
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZP/45/2018 - Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego dla realizacji zadania inwestycyjnego obejmującego: utworzenie Pediatrycznego Centrum Urazowego oraz rozbudowę i remont Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Instytucie „Centrum Zdrowia Matki Polki” w Łodzi wraz z budową lądowiska dla helikopterów oraz remont Klinik Instytutu „CZMP” w systemie „zaprojektuj i wybuduj” dla Instytutu „CZMP”. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego dla realizacji zadania inwestycyjnego obejmującego: utworzenie Pediatrycznego Centrum Urazowego oraz rozbudowę i remont Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Instytucie „Centrum Zdrowia Matki Polki” w Łodzi wraz z budową lądowiska dla helikopterów oraz remont Klinik Instytutu „CZMP” w systemie „zaprojektuj i wybuduj” dla Instytutu „CZMP”. 2. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach: Część I: Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020: •Priorytet IX wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia; •Działanie 9.1. Infrastruktura ratownictwa medycznego w zakresie utworzenia nowych centrów urazowych. Część II: Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020 w ramach realizacji projektu nr 09.02.00-00-0018/16-00/32/2017/1310 „Poprawa dostępności i jakości nowoczesnej diagnostyki i leczenia złośliwych nowotworów kobiecych narządów płciowych i piersi”: •Priorytet IX wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia; •Działanie 9.2. Infrastruktura ponadregionalnych podmiotów leczniczych. 3. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla każdej z Części w specjalności: •konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń; •instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń; •instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń. 4. Szczegółowy Opis Obowiązków Inspektora/Inspektorów Nadzoru w każdej specjalności dla każdej z części zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 5. Osoby sprawujące bezpośredni Nadzór Inwestorski w ramach realizacji przedmiotu zamówienia (dla każdej z części) zobowiązani będą do obecności na terenie budowy w dni robocze: a)branża konstrukcyjno-budowlana – nie mniej niż 2 dni w tygodniu; b)branża instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych – nie mniej niż 2 dni w tygodniu; c)branża instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych – nie mniej niż 2 dni w tygodniu. 6. W odpowiedzi na nieplanowane wezwanie Zamawiającego w sprawach niecierpiących zwłoki osoby sprawujące bezpośredni Nadzór Inwestorski (dla każdej z części) w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązani są stawić się w siedzibie i w godzinach pracy Zamawiającego w dniu roboczym, w którym nastąpiło wezwanie, pod warunkiem, że wezwanie nastąpi do godziny 11:00. Jeżeli wezwanie nastąpi po wskazanej godzinie Wykonawca musi stawić się w siedzibie Zamawiającego w następnym dniu roboczym. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. Wykonawca składa niniejsze oświadczenie w formie Oświadczenia Wykonawcy. 2. 1. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2.2. Złożenie oświadczenia, o którym mowa w pkt 2.1, nie jest wymagane, jeżeli w postępowaniu na daną część lub części zamówienia, na którą lub które Wykonawca złożył ofertę, została złożona jedna oferta. 2.3. Oświadczenie, o którym mowa w pkt 2.1, niezależnie od ilości złożonych w postępowaniu ofert, może zostać złożone wraz z ofertą, z zastrzeżeniem, iż Wykonawca ma obowiązek poinformowania Zamawiającego o jakiejkolwiek zmianie sytuacji Wykonawcy w toku postępowania. Obowiązek natychmiastowej aktualizacji oświadczenia, w przypadku zmiany sytuacji Wykonawcy, po złożeniu oferty, leży po stronie Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego poprzez ustanowionych Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn. ” Modernizacja kompleksów sportowych „Moje boisko – ORLIK 2012” Powiatu Tomasowskie
Dodano: 2024-07-16 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru branży drogowej nad realizacją zadania pn. Przebudowa odcinków dróg powiatowych Nr 4304E, 4346E, 4313E.
Dodano: 2024-06-05 - DZP.26.85.2024 Sprawowanie obowiązków Inspektora nadzoru inwestorskiego dla nieruchomości Prywatnych i Współwłasnych administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w Łodzi
Dodano: 2024-04-26 - Budowa i przebudowa kanalizacji w miejscowości Chełmo
Dodano: 2024-04-10 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Modernizacja dróg na terenie miasta Sieradza
Dodano: 2023-11-30 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadana inwestycyjnego: „Budowa przedszkola w miejscowości Bolesławiec”
Dodano: 2023-10-22 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pn. „Dywersyfikacja źródeł energii w Uzdrowisku Uniejów poprzez inwestycje w odnawialne źródła energii.”
Dodano: 2023-10-10 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego: „Budowa kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Radostów Pierwszy i Drugi – Gmina Czastary”
Dodano: 2023-07-18 - Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego dla zad „Opracowanie dokumentacji technicznej i budowa instalacji fotowoltaicznych o łącznej mocy 120 kWp na Oczyszczalni Ścieków i SUW w Łęczycy.”
Dodano: 2023-07-12 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadana inwestycyjnego: „Budowa przedszkola w miejscowości Bolesławiec”
Dodano: 2023-05-13