Przetargi.pl
ZP-36.1/11 Zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia laboratoryjnego dla Laboratorium Kryminalistycznego KWP w Gorzowie Wlkp. wraz z montażem i elementami instalacji oraz niezbędnymi elementami do podłączenia do mediów- Powtórzenie Części IV

Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Kwiatowa 10
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 738 14 41 , fax. 95 738 14 35
  • Data zamieszczenia: 2011-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
    ul. Kwiatowa 10 10
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 95 738 14 41, fax. 95 738 14 35
    REGON: 21022150800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Policja

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZP-36.1/11 Zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia laboratoryjnego dla Laboratorium Kryminalistycznego KWP w Gorzowie Wlkp. wraz z montażem i elementami instalacji oraz niezbędnymi elementami do podłączenia do mediów- Powtórzenie Części IV
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU I WYPOSAŻENIA LABORATORYJNEGO DLA LABORATORIUM KRYMINALISTYCZNEGO KWP W GORZOWIE WLKP. WRAZ Z MONTAŻEM I ELEMENTAMI INSTALACJI ORAZ NIEZBĘDNYMI ELEMENTAMI DO PODŁĄCZENIA DO MEDIÓW - POWTÓRZENIE CZĘŚCI IV 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia : 2.1 Sprzęt laboratoryjny: a) gęstościomierz oscylacyjny do alkoholi - 1 szt; b) Pompa próżniowa olejowa - 1 szt; c) Młynek analityczny A-11typu IKA (lub równoważne) z akcesoriami, czyli dwoma komorami (z PTFE i PC) i z dwoma nożami rozdrabniającymi - 1 szt; d) Lampa UV typu Camag (lub równoważna) - 1 szt; 2.2 Wyposażenie laboratoryjne: a) Piknometr Gay-Lussaca 25ml - 1 szt; b) Piknometr z termometrem 25ml - 1 szt; c) Statyw do szalek Petriego - 1 szt; d) Dispensery z butelkami z ciemnego szkła, z gwintem GL-45 w tym: - 2 szt. dispenserów typ Safety w zakresie objętościowym 1,0 do 5ml; - 2 szt. dispenserów typ Solvent w zakresie objętościowym 1,0 do 5ml; - 2 szt. dispenserów typ Safety w zakresie objętościowym 2,0 do 10ml; - 2 szt. dispenserów typ Solvent w zakresie objętościowym 2,0 do 10ml; - 8 szt. butelek z ciemnego szkła pasujących do gwintów w/w dispenserów; e) Moździerze porcelanowe i agatowe w tym: - 10szt. moździerzy porcelanowych, glazurowanych, o poj. 220ml, bez pistoli; - 1 szt. moździerz agatowy o poj. 10 ml z pistilą w komplecie; - 1 szt moździerz agatowy o poj. 25 ml z pistilą w komplecie. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia SOPZ zawiera załącznik nr 2do SIWZ, określający minimalne wymagania techniczne zamawianych urządzeń/wyposażenia - sporządzone w formie tabeli do wypełnienia przez Wykonawcę w kwestii oferowanych parametrów technicznych, typów, nazw producenta. 4. Wymagane jest, aby przedmiot zamówienia był dostarczony jako fabrycznie nowy, sprawny, kompletny, pozbawiony wad i objęty gwarancją producenta i oznaczony CE (jeśli dotyczy)- zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie dyrektywami Wspólnoty Europejskiej i przepisami krajowymi, w tym ustawą O systemie oceny zgodności- (t.j. Dz.U. z 2010r. nr 138 poz.935, art. 6 i art.12) 5. Miejsce dostawy: Laboratorium Kryminalistyczne KWP Pracownia Chemii Ul. Partyzantów 40 65-332 Zielona Góra. 6. Termin zapłaty za fakturę - 30 dni kalendarzowych od daty dostarczenia faktury Vat do siedziby Zamawiającego. 7. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia, realizacji dostawy, płatności, gwarancji, reklamacji itp. zawiera projekt umowy - załącznik nr 3 do SIWZ 8. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie towaru równoważnego - przy czym jego wydajność, jakość oraz parametry techniczne nie mogą być mniejsze niż określone przez Zamawiającego w SIWZ i jej załącznikach. Wykazanie równoważności przedmiotu zamówienia (zgodnie z art. 30 ust. 5) ustawy P.z.p.) spoczywa na Wykonawcy. 9. Wszystkie załączniki do SIWZ stanowią jej integralną część. 10. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA- 35 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 380000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 35 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubuska.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach