Przetargi.pl
Dostawa, instalacja i uruchomienie urządzeń do mielenia podłoża oraz rozdrabniania materiału roślinnego dla projektu Ciepło z biomasy rodzimej, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Polska (Województwo Lubuskie) - Brandenburgia 2007-2013 w ramach Europejskiej Współpracy Terytorialnej, Priorytet II. Wspieranie powiązań gospodarczych oraz współpracy sektorów gospodarki i nauki, Działanie 2.3. Wspieranie sieci i kooperacja w zakresie B+R

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Sulechowie ogłasza przetarg

  • Adres: 66-100 Sulechów, ul. Armii Krajowej 51
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3528300 , fax. 068 3528303
  • Data zamieszczenia: 2014-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Sulechowie
    ul. Armii Krajowej 51 51
    66-100 Sulechów, woj. lubuskie
    tel. 068 3528300, fax. 068 3528303
    REGON: 97075188000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.sulechow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa, instalacja i uruchomienie urządzeń do mielenia podłoża oraz rozdrabniania materiału roślinnego dla projektu Ciepło z biomasy rodzimej, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Polska (Województwo Lubuskie) - Brandenburgia 2007-2013 w ramach Europejskiej Współpracy Terytorialnej, Priorytet II. Wspieranie powiązań gospodarczych oraz współpracy sektorów gospodarki i nauki, Działanie 2.3. Wspieranie sieci i kooperacja w zakresie B+R
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z rozładunkiem, uruchomienie oraz przeszkolenie z obsługi urządzeń do mielenia podłoża oraz rozdrabniania materiału roślinnego dla projektu Ciepło z biomasy rodzimej, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Polska (Województwo Lubuskie) - Brandenburgia 2007-2013 w ramach Europejskiej Współpracy Terytorialnej, Priorytet II. Wspieranie powiązań gospodarczych oraz współpracy sektorów gospodarki i nauki, Działanie 2.3. Wspieranie sieci i kooperacja w zakresie B+R. 2. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania zamówienia zgodnie z parametrami określonymi w Załączniku nr 5 do SIWZ - Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącymi jednocześnie zestawienia parametrów wymaganych. 3. Podane w załącznikach parametry stanowią parametry minimalne dla przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się zastosowanie elementów równoważnych przy zachowaniu dokładności i funkcjonalności opisanego urządzenia. 4. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek nazwy handlowe urządzeń, znaki towarowe, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o takich samych parametrach techniczno /eksploatacyjno /użytkowych lub zbliżonych do tych, które zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia jako minimalne wymagania, lecz oznaczone innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Na potwierdzenie zgodności (równoważności) oferowanych urządzeń należy załączyć do oferty stosowne dokumenty (np. karty katalogowe, opisy techniczne, itp.). W przypadku wątpliwości obowiązek udowodnienia równoważności złożonej oferty spoczywa na Wykonawcy. 5. Zamawiający informuje, że jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się odnośniki dotyczące norm, aprobat lub certyfikatów itp., dopuszcza się posiadanie równoważnych dokumentów potwierdzających spełnienie parametrów technicznych i eksploatacyjnych oferowanego sprzętu podanego w opisie przedmiotu zamówienia jako minimalne wymagania. 6. Przedmiot zamówienia musi spełnić wszystkie normy bezpieczeństwa, gwarantujące użytkownikowi bezpieczną eksploatację. Zaoferowane urządzenie musi być fabrycznie nowy, nieużywany wcześniej w innych projektach, posiadający odpowiednie certyfikaty, spełniający wszystkie obowiązujące normy prawne. 7. Wykonawca zapewni, że przedmiot zamówienia dostarczony Zamawiającemu będzie fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych i objęty gwarancją producenta. 8. Okres gwarancji liczony będzie od dnia podpisania przez obie strony protokołu odbioru (bez zastrzeżeń) przedmiotu zamówienia. Minimalna wymagana gwarancja wynosi 12 miesięcy. 9. Szkolenia z obsługi: Wykonawca zobowiązany jest do przeszkolenia wskazanych przez Zamawiającego osób w zakresie obsługi urządzenia całkowicie na swój koszt. 10. Instrukcje obsługi: Wraz z dostawą przedmiot umowy Wykonawca dostarczy instrukcje i opisy techniczne w języku polskim (DTR, katalogi części itp.), konieczne do prawidłowego korzystania z przedmiotu umowy w wersji papierowej lub elektronicznej. Wykonawcy są też zobowiązani dostarczyć karty gwarancyjne, certyfikaty, normy i Inne dokumenty niezbędne do prawidłowej eksploatacji. 11. Miejsce dostawy: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Sulechowie. 12. Zamówienie jest współfinansowane ze środków Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Polska (Województwo Lubuskie) - Brandenburgia 2007-2013, w ramach Europejskiej Współpracy Terytorialnej, Priorytet II. Wspieranie powiązań gospodarczych oraz współpracy sektorów gospodarki i nauki, Działanie 2.3. Wspieranie sieci i kooperacja w zakresie B+R.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 380000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwsz.sulechow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach