Przetargi.pl
Zakup i sukcesywna dostawa oleju napędowego dla Zakładu Utylizacji Odpadów Sp. z o. o. w Gorzowie Wlkp.

Zakład Utylizacji Odpadów Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Teatralna 49
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7225385 w. 36 , fax. 095 7225385
  • Data zamieszczenia: 2014-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Utylizacji Odpadów Spółka z o.o.
    ul. Teatralna 49 49
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 095 7225385 w. 36, fax. 095 7225385
    REGON: 21052365200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zuo-gorzow.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i sukcesywna dostawa oleju napędowego dla Zakładu Utylizacji Odpadów Sp. z o. o. w Gorzowie Wlkp.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: zakup i sukcesywna dostawa oleju napędowego na potrzeby Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych, zwanej dalej RIPOK, zlokalizowanej przy ul. Małyszyńskiej 180 obręb-7 Chróścik gm. Gorzów Wlkp., której właścicielem jest Zakład Utylizacji Odpadów Sp. z o. o. z Gorzowa Wlkp. 1) Rodzaj zamówienia: dostawa 2) Kod CPV: 09.13.41.00-8 Olej napędowy 3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i sukcesywna dostawa oleju napędowego spełniającego wymogi jakościowe zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych z dnia 9 grudnia 2008 r. (t.j. 2013.1058 ze zm.). 4) Całkowita wielkość zamówienia: 200.000 litrów. Podana wielkość rocznego zapotrzebowania Zamawiającego na paliwo może ulec zwiększeniu bądź zmniejszeniu maksymalnie o 25%. 5) Czas na realizację pojedynczej dostawy: Zamawiający wymaga, aby poszczególne dostawy do miejsca realizacji zamówienia tj. RIPOK-u odbywały się w godzinach od 7:00 do 14:00, w czasie nie dłuższym niż 24 godziny od momentu złożenia przez Zamawiającego zamówienia, z wyłączeniem sobót, niedziel, oraz dni ustawowo wolnych od pracy. 6) Zamawiający każdorazowo wymagać będzie od wykonawcy przedłożenia aktualnego świadectwa jakości (atestu) kupowanego oleju napędowego. 7) Dostawy oleju napędowego będą realizowane w ilościach zależnych od bieżących potrzeb Zamawiającego, jednorazowo ok. 5.000 litrów. 8) Dostawy przedmiotu umowy będą odbywać się autocysterną wyposażoną w zalegalizowany licznik paliwa. 9) Wszelkie obowiązki związane z transportem przyjmie na siebie Wykonawca, 10) Wykonawca zobowiązany jest: a) poinformować Zleceniodawcę o przewidywanych lub już zaistniałych przeszkodach w dostawie, b) przestrzegać przepisów BHP, a w szczególności obowiązujących przepisów i procedur na terenie RIPOK-u. 11) Na teren RIPOK-u będą mogły wjechać tylko samochody, które zostały wcześniej zgłoszone osobie wskazanej do kontaktu ze strony Zamawiającego. Zgłoszenie odbywa się w formie elektronicznej lub telefonicznej- ze wskazaniem: a) numeru rejestracyjnego pojazdu, b) danych kierowcy (imię i nazwisko, seria i numer dowodu osobistego). 12) Środek transportu musi spełniać wymagania obowiązujących przepisów prawa, a w szczególności być: a) sprawny technicznie, b) dopuszczony do poruszania się po drogach. 13) Wymagane zabezpieczenia dotyczące transportu określają stosowne normy techniczne, oraz prawo o ruchu drogowym, oraz wszelkie znane Wykonawcy okoliczności dotyczące warunków transportu paliw płynnych, oraz warunków, jakich można się spodziewać na trasie przejazdu. 14) Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania porządku i czystości nawierzchni dróg (zakładowych i publicznych) w trakcie wykonywania usługi. W przypadku wystąpienia sytuacji powodującej nie spełnienie powyższego warunku Wykonawca w trybie natychmiastowym przywróci zanieczyszczony teren do stanu pierwotnego. 15) W szczególności Wykonawca odpowiada za: a) przyjęcie i realizację wszystkich otrzymanych zleceń, b) terminowe podstawienie środka transportu, c) dotrzymywanie uzgodnionych terminów dostawy, wg zleceń przekazywanych przez Zamawiającego. 16) Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli wykonania usługi na każdym etapie jej realizacji. 17) Wykonawca winien zapewnić stały kontakt telefoniczny z wyznaczoną przez siebie osobą pełniącą funkcję kierownika na wykonywanym zadaniu odpowiedzialną za koordynację działań Wykonawcy z Zamawiającym. 18) Wykonawca zapewni ciągłość ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności na kwotę minimum 400.000 zł, ciągłość koncesji na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami, w okresie obowiązywania umowy. 19) Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania umowy w całości. 20) Niezrealizowanie całego przedmiotu umowy w okresie jej trwania nie powoduje jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych z tego tytułu. 21) W razie awarii jednostek sprzętowych Wykonawca zapewni ciągłość realizacji zamówienia poprzez dostarczenie (podstawienie) jednostek zastępczych na własny koszt i na warunkach określonych w umowie, bez dodatkowego wynagrodzenia z tego tytułu. 22) Wykonawca będzie ponosić pełną odpowiedzialność za szkody powstałe w wyniku realizacji przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.zuo-gorzow.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach