Przetargi.pl
ZP/341/71/09 administrowanie zasobem mieszkaniowym Gminy Miasta Zakopane

Gmina Miasta Zakopane ogłasza przetarg

  • Adres: 34-500 Zakopane, ul. T. Kościuszki 13
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2020448 , fax. 018 2020448
  • Data zamieszczenia: 2009-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Zakopane
    ul. T. Kościuszki 13 13
    34-500 Zakopane, woj. małopolskie
    tel. 018 2020448, fax. 018 2020448
    REGON: 00065494800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakopane.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZP/341/71/09 administrowanie zasobem mieszkaniowym Gminy Miasta Zakopane
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie czynności administrowania zasobem mieszkaniowym gminy Miasto Zakopane, tj. budynkami komunalnymi, lokalami stanowiącymi własność gminy, a położonymi w budynkach wspólnot mieszkaniowych, lokalami użytkowymi, garażami, gruntami. Zakres zamówienia obejmuje administrowanie polegające na zapewnieniu właściwej gospodarki ekonomiczno-finansowej nieruchomości, podejmowaniu wszelkich decyzji i dokonywaniu wszelkich czynności zmierzających do utrzymywania zasobu nieruchomości w stanie niepogorszonym zgodnie z jego przeznaczeniem (w tym do uzasadnionego inwestowania w nieruchomości), a także na wykonywaniu czynności związanych z prowadzeniem biura obsługi klientów, konserwacją i usuwaniem awarii, eksploatacją budynków i terenów zewnętrznych Dokładny opis przedmiotu zamówienia opisany jest w załączniku nr 1 do siwz (który jest równocześnie załącznikiem do wzoru umowy) .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 703300003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przetargowe w wysokości 10 000,00 zł ( słownie: dziesięć tysięcy złotych) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2) poręczeniach bankowych; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 lit. b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn.zm.). 3. Wadium przetargowe w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Urzędu Miasta Zakopane w PEKAO S.A. w Zakopanem nr: 85124047481111000048718666 Wadium powinno znajdować się na koncie zamawiającego najpóźniej w terminie składania ofert tj. 15 grudnia 2009r. do godz. 12°° Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w postaci oryginału, najpóźniej w terminie składania ofert tj.15 grudnia 2009r.do godz. 12°° w Biurze ds. zamówień publicznych pok. nr 8 parter. UWAGA! Nie wolno oryginałów tych dokumentów wkładać do oferty. 4. ZWROT WADIUM : 1) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: a) upłynął termin związania ofertą; b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy. c) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 2) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; b) który został wykluczony z postępowania; c) którego oferta została odrzucona. 3) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie ppkt 2 lit. b i c jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez zamawiającego 4) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku banko?wego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3ustawy nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - wykonawca musi wykazać ,że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie świadczył usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. co najmniej 1 usługę w zakresie administrowania powierzchnią użytkową nie mniejszą niż 15 000 m2 . - wykonawca musi wykazać ,że dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje potrzebne do prawidłowego wykonania zamówienia w tym musi wykazać ,że dysponuje lub będzie dysponował -co najmniej 1 osobą z licencją zarządcy nieruchomości, -1 osobą z uprawnieniami budowlanymi w branży konstrukcyjno-budowlanej, będącej członkiem właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, -1 osobą w branży elektrycznej, posiadającą uprawnienia do zajmowania się eksploatacją urządzeń instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji i dozoru, -co najmniej 3 osobami odpowiedzialnymi za wykonywanie funkcji administratora nieruchomości w terenie, utrzymującymi stały kontakt z lokatorami i pełniącymi nadzór nad powierzonymi w administrowanie nieruchomościami, -1 osobą - radcą prawnym, wpisaną na listę Radców Prawnych lub adwokatem wpisanym na listę Adwokatów - wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował : -lokalem - Biurem Obsługi Klienta zlokalizowanym na terenie miasta Zakopane przez cały okres obowiązywania umowy. Lokal powinien odpowiadać warunkom określonym w rozporządzeniu Ministra Pracy, Płacy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 roku w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz.U. z 2003r. Nr 169 poz. 1650 z późn. zm.), oraz rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dn. 12.04.2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. z 2002 r. nr 75 poz. 690 z późn. zm.),lokal musi być wyposażony w sprzęt i oprogramowanie pozwalające na automatyzację obsługi najemców i elektroniczne przesyłanie danych 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru , albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru , lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.podpisane oświadczenia o spełnianiu warunków, stanowiące załącznik nr 2 i 2a do siwz, 3.na potwierdzenie wymaganego doświadczenia wykonawca zobowiązany jest załączyć do ofert wykaz (należy wypełnić załącznik nr 5 do niniejszej siwz) wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj co najmniej 1 usługę w zakresie administrowania powierzchnią użytkową nie mniejszą niż 15 000 m2 Wykonawca zobowiązany jest do powyższego wykazu załączyć dokumenty (np; referencje) potwierdzające, że podane w wykazie usługi zostały wykonane należycie. 4.wypełniony druk oferty stanowiący załącznik nr 3 do siwz(wykonawca może założyć ofertę na własnym formularzu, lecz jego treść i układ muszą być zgodne z formularzem załączonym do siwz). 5. wykaz osób( należy wypełnić załącznik nr 6 do siwz) , którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności lub pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował ,stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Z wykazu lub pisemnego zobowiązania innego podmiotu musi wynikać , że wykonawca dysponuje lub będzie dysponował: - co najmniej 1 osobą z licencją zarządcy nieruchomości, -1 osobą z uprawnieniami budowlanymi w branży konstrukcyjno-budowlanej, będącej członkiem właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, -1 osobą w branży elektrycznej, posiadającą uprawnienia do zajmowania się eksploatacją urządzeń instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji i dozoru, -co najmniej 3 osobami odpowiedzialnymi za wykonywanie funkcji administratora nieruchomości w terenie, utrzymującymi stały kontakt z lokatorami i pełniącymi nadzór nad powierzonymi w administrowanie nieruchomościami, -1 osobą - radcą prawnym, wpisaną na listę Radców Prawnych lub adwokatem wpisanym na listę Adwokatów Do wykazu należy dołączyć uprawnienia osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne w branży: konstrukcyjno-budowlanej, wraz z zaświadczeniem o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego oraz elektrycznej, do zajmowania się eksploatacją urządzeń instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji i dozoru, kserokopie licencji zawodowych zarządców nieruchomości, kserokopie zaświadczenia o wpisie radcy prawnego lub adwokata na listę Radców Prawnych lub Adwokatów 6. na potwierdzenie dysponowania potencjałem technicznym koniecznym do prawidłowego wykonania zamówienia (tj. lokalem - Biurem Obsługi Klienta zlokalizowanym na terenie miasta Zakopane przez cały okres obowiązywania umowy. Lokal powinien odpowiadać warunkom określonym w rozporządzeniu Ministra Pracy, Płacy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 roku w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz.U. z 2003r. Nr 169 poz. 1650 z późn. zm.), oraz rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dn. 12.04.2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. z 2002 r. nr 75 poz. 690 z późn. zm) wykonawca zobowiązany jest do oferty załączyć oświadczenie w druku oferty , gdzie będzie znajdować się na terenie Miasta Zakopane wymagane Biuro Obsługi - lub pisemne zobowiązania innych podmiotów ,że udostępnią wykonawcy lokal w którym będzie wymagane przez zamawiającego Biuro Obsługi wraz z podaniem jego miejsca. Lokal na Biuro obsługi klienta musi posiadać powierzchnię użytkową pozwalającą na pełną obsługę najemców, bezpieczne przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji finansowo - księgowej oraz technicznej, wraz z pomieszczeniem higieniczno - sanitarnym, musi być wyposażony w sprzęt i oprogramowanie pozwalające na automatyzację obsługi najemców i elektroniczne przesyłanie danych. 7. na potwierdzenia znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający wymaga załączenia do oferty informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż 100.000,00 zł ( słownie: sto tysięcy złotych ) wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 8.wykonawca musi posiadać ubezpieczenie OC na potwierdzenie tego ma załączyć do oferty kserokopię ubezpieczenie OC za szkody wyrządzone w związku z wykonywaniem czynności zarządzania nieruchomościami zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 21 września 2004r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej zarządcy nieruchomości (Dz.U. z 2004 r. Nr 207, poz.2114) na kwotę nie mniejszą niż 100 000 zł, przez cały okres objęty zamówieniem Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt XIII -1 specyfikacji, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; Uwaga! Dokument, o którym mowa powyżej powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu o którym mowa w pkt XIV a zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. UWAGA! Dokumenty mogą być przedstawione w formie kopii (kserokopii) poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zakopane.eu pod linkiem -zamówienia publiczne -postepowanie poniżej kwot okreslonych art.11.8
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach