Gmina Miasta Zakopane ogłasza przetarg
- Adres: 34-500 Zakopane, ul. T. Kościuszki 13
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 018 2020448 , fax. 018 2020448
- Data zamieszczenia: 2014-11-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Zakopane
ul. T. Kościuszki 13 13
34-500 Zakopane, woj. małopolskie
tel. 018 2020448, fax. 018 2020448
REGON: 00065494800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.zakopane.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
BZP.271.80.2014 Świadczenie w 2015 r. usług sprawowania czynności zarządzania nieruchomościami znajdującymi się w zasobie Gminy Miasto Zakopane. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie w 2015 roku usług sprawowania czynności zarządzania nieruchomościami znajdującymi się w zasobie Gminy Miasto Zakopane. Zakres zamówienia obejmuje zarządzanie budynkami wraz z terenami przynależnymi, lokalami stanowiącymi własność gminy a położonymi w budynkach wspólnot mieszkaniowych lokalami podnajmowanymi i pustostanami , lokalami użytkowymi, garażami, terenami pod garaże, terenami pozostałymi. 1) Powierzchnia użytkowa zarządzanych budynków komunalnych stanowiących w 100 % własność Gminy Miasto Zakopane - 11 159,58 m2 m? 2) Powierzchnia użytkowa zarządzanych lokali mieszkalnych w budynkach wspólnot mieszkaniowych, lokali podnajmowanych oraz pustostanów 6 878,36 m? 3) Powierzchnia użytkowa zarządzanych terenów pod garażami i garaży - 4 118,75 m? 4) Powierzchnia użytkowa zarządzanych budynków użyteczności publicznej - 315,52 m? Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wykaz zasobu mieszkaniowego Gminy Miasto Zakopane objętego postępowaniem stanowią załączniki do wzoru umowy będącej załącznikiem nr 3 do niniejszej siwz. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 703300003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przetargowe w wysokości 10 000,00 zł ( słownie: dziesięć tysięcy złotych) Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 lit. b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn.zm.). Wadium przetargowe w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Urzędu Miasta Zakopane w PEKAO S.A. w Zakopanem nr: 85124047481111000048718666 Wadium powinno znajdować się na koncie zamawiającego najpóźniej w terminie składania ofert tj. 26 listopada 2014 r. do godz. 12°° Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w postaci oryginału, najpóźniej w terminie składania ofert tj. 26 listopada 2014 r. do godz. 12°° w Biurze ds. zamówień publicznych pok. nr 8 (parter).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin zapłaty faktury
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zakopane.eu pod linkiem Zamówienia publiczne postępowania poniżej wartości art.11.8
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI
Dodano: 2016-01-14 - Wykonywanie usług związanych z zarządzaniem nieruchomościami stanowiącymi własność Gminy Olkusz
Dodano: 2015-12-02 - Administrowanie lokalami stanowiącymi własność Gminy Olkusz we Wspólnotach Mieszkaniowych
Dodano: 2015-12-02 - Wykonywanie usług związanych z zarządzaniem nieruchomościami stanowiącymi własność Gminy Olkusz
Dodano: 2014-12-12 - Zarządzanie-administrowanie lokalami oraz obsługę lokalnej kotłowni stanowiącymi własność Gminy Brzeszcze
Dodano: 2014-11-25 - Wykonywanie usług związanych z administrowaniem lokalami stanowiącymi własność Gminy Olkusz we Wspólnotach Mieszkaniowych
Dodano: 2014-11-24 - Zarządzanie budynkami wchodzącymi w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Wadowice, budynkami użytkowymi będącymi własnością Gminy Wadowice oraz lokalami wchodzącymi w skład Wspólnot Mieszkaniowych
Dodano: 2013-12-10 - Wykonywanie usług związanych z zarządzaniem nieruchomościami stanowiącymi własność Gminy Olkusz
Dodano: 2013-12-09 - Wykonywanie usług związanych z administrowaniem lokalami stanowiącymi własność Gminy Olkusz we Wspólnotach Mieszkaniowych
Dodano: 2013-11-19 - Zarządzanie Halą Targową i Placem Rolnym na Placu Gazaris w Bochni
Dodano: 2013-10-17