Przetargi.pl
ZP-341-1-9-09 Dowóz uczniów do Szkół Podstawowych na terenie Gminy Karczew oraz Publicznego Gimnazjum i Szkoły Podstawowej Nr 2 w Karczewie wraz z opieką nad uczniami, w okresie od dnia 1 września 2009 r. do dnia 30 czerwca 2010 r.

Gmina Karczew z siedzibą w Karczewie ogłasza przetarg

  • Adres: 05-480 Karczew, ul. Warszawska 28
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7806516 , fax. 022 7806536
  • Data zamieszczenia: 2009-07-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Karczew z siedzibą w Karczewie
    ul. Warszawska 28 28
    05-480 Karczew, woj. mazowieckie
    tel. 022 7806516, fax. 022 7806536
    REGON: 01326922600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.karczew.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZP-341-1-9-09 Dowóz uczniów do Szkół Podstawowych na terenie Gminy Karczew oraz Publicznego Gimnazjum i Szkoły Podstawowej Nr 2 w Karczewie wraz z opieką nad uczniami, w okresie od dnia 1 września 2009 r. do dnia 30 czerwca 2010 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia stanowi codzienny (tj. od poniedziałku do piątku) dowóz uczniów, w dni nauki szkolnej do Szkół Podstawowych na terenie Gminy Karczew oraz Publicznego Gimnazjum i Szkoły Podstawowej Nr 2 w Karczewie wraz z opieką nad uczniami, tj.: 1) dowóz uczniów do Publicznego Gimnazjum i Szkoły Podstawowej Nr 2 w Karczewie, a) wykaz miejscowości oraz ilość uczniów dowożonych na godzinę 8.00 do placówek jw. - powrót wg poniższych tras o godz. 14:45; 15:30; 16:25 (godziny powrotu uwarunkowane są tygodniowym planem zajęć w placówce); I trasa: (nazwa miejscowości), ilość uczniów, Piotrowice 4 Całowanie 16 Sobiekursk 4 Łukówiec 8 Brzezinka 11 do Szkoły Podstawowej Nr 2 w Karczewie 7 Janów 19 do Szkoły Podstawowej Nr 2 w Karczewie 16 Razem 62 II trasa: (nazwa miejscowości), ilość uczniów, Kosumce 3 Ostrówek 3 Glinki 13 Kępa Nadbrzeska 3 Nadbrzeż 11 Ostrówiec 2 Wygoda 1 Otwock Wielki 9 Otwock Mały 10 Razem 55 b) wykaz miejscowości oraz ilość uczniów dowożonych na godzinę 8.45 do placówek jw. I trasa: (nazwa miejscowości), ilość uczniów, Piotrowice 3 Całowanie 16 Sobiekursk 5 Łukówiec 8 Brzezinka 3 Janów 3 Razem 38 II trasa: (nazwa miejscowości), ilość uczniów, Kosumce 3 Ostrówek 3 Glinki 13 Kępa Nadbrzeska 3 Nadbrzeż 11 Ostrówiec 8 Wygoda - Otwock Wielki 9 Otwock Mały 10 Razem 55 2) dowóz uczniów do Szkół Podstawowych na terenie Gminy Karczew tj.: Szkoła Podstawowa w Glinkach, Szkoła Podstawowa w Sobiekursku: a) wykaz miejscowości oraz ilość uczniów dowożonych na godzinę 8.00 do Szkoły Podstawowej w Glinkach - powrót wg poniższych tras o godz. 12:30; 13:30; 14:30 ( godziny powrotu uwarunkowane są tygodniowym planem zajęć w placówce). Trasa: (nazwa miejscowości), łączna ilość uczniów, Kosumce i Ostrówek 28 b) wykaz miejscowości oraz ilość uczniów dowożonych na godzinę 8.00 do Szkoły Podstawowej w Sobiekursku - powrót wg poniższych tras o godz. 12:45; Trasa: (nazwa miejscowości), ilość uczniów, Ostrówiec 8 Brzezinka 6 Łukówiec 8 Całowanie 12 Piotrowice 4 Razem: 38 c) wykaz miejscowości oraz ilość uczniów dowożonych na godzinę 8.45 do Szkoły Podstawowej w Sobiekursku - powrót wg poniższych tras o godz. 13:30; Trasa: (nazwa miejscowości), ilość uczniów, Ostrówiec 8 Brzezinka 12 Łukówiec 13 Całowanie 35 Piotrowice 7 Razem: 75 Wraz z Formularzem Oferty należy załączyć: dokumenty i oświadczenia wymagane postanowieniami pkt 5 SIWZ, dowód wniesienia wadium, Oświadczenie Wykonawcy o kontynuowaniu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w przypadku gdy dokument ubezpieczeniowy, o którym mowa w pkt 4.1.8. pkt 5.1.8. wygaśnie w trakcie realizacji zamówienia - załączniki nr 10 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601131004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 4 000 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5. udokumentują, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają uprawnienia upoważniające do przewozu ludzi autobusem wraz z załączeniem kserokopii aktualnych na dzień składania ofert praw jazdy kierowców kategorii D oraz świadectw kwalifikacji - minimum cztery osoby. Spełnienie ww. warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie załączonego do oferty wykazu, określonego w pkt 5.1.7. SIWZ, sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ i załączonych stosownych uprawnień, 6. udokumentują, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali min. jedną usługę rodzajowo porównywalną z przedmiotem niniejszego przetargu (jako usługi porównywalne uważa się dowóz dzieci do szkół, o wartości zamówienia nie mniejszej niż 360.000,00 zł netto). Spełnienie ww. warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie załączonego do oferty wykazu, określonego w pkt 5.1.6. SIWZ, sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ i przedłożonych dokumentów potwierdzających, że ww. usługi zostały wykonane z należytą starannością, 7. udokumentują, że dysponują minimum czterema autobusami przystosowanymi do przewozu minimum 50 osób (każdy) wraz z kopiami dowodów rejestracyjnych autobusów. Autobusy winny posiadać ważne na dzień składania ofert pakiety ubezpieczeń O.C. i N.W. dla każdego autobusu. Spełnienie ww. warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie załączonego do oferty wykazu, określonego w pkt 5.1.9. SIWZ, sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ. 8. udokumentują, że posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Spełnienie ww. warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie załączonego do oferty dokumentu, określonego w pkt 5.1.8. SIWZ. Opis sposobu dokonywania ceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Spełnienie warunków opisanych w punkcie 4 SIWZ należy potwierdzić poprzez złożenie stosownych dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 5 SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu należy załączyć: 1.1.Wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp - załącznik nr 3 do SIWZ, 1.2.Wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp - załącznik nr 4 do SIWZ, 1.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.4. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.5.Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.6.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie usług, opracowany według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi, iż usługa została wykonana z należytą starannością, 1.7. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (Wykaz osób (potencjał kadrowy) - opracowany według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ). Informacja musi zawierać dane na temat doświadczenia wskazanych osób, potwierdzając jednocześnie spełnienie warunku określonego w pkt 4.1.5.SIWZ, 1.7.1. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 1.7., Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 1.8. Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 1.9. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada Wykonawca, opracowany według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ, 1.9.1. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 1.9., Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, 1.10. Aktualną licencję na wykonywanie transportu drogowego, w zakresie przewozu osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t. j. Dz. U. z 2004 r. Nr 204, poz. 2088 z późn. zm.). 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów wymienionych w pkt 1.3., pkt 1.4., pkt 1.5., 1.10., składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do ustawy Pzp w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 16.10. 2008 r.). 5.3. Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: 3.1. Oferta musi być podpisana przez wszystkie podmioty lub pełnomocnika.. 3.2.Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. 1.1., pkt 1.3., pkt.1.4., pkt 1.5., 1.8., 1.10., winny być złożone przez każdy podmiot.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.karczew.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach