Przetargi.pl
ZP-341-1-22-09 Remont oświetlenia ulicznego w miejscowościach Sobiekursk i Glinki, gmina Karczew.

Gmina Karczew z siedzibą w Karczewie ogłasza przetarg

  • Adres: 05-480 Karczew, ul. Warszawska 28
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7806516 , fax. 022 7806536
  • Data zamieszczenia: 2009-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Karczew z siedzibą w Karczewie
    ul. Warszawska 28 28
    05-480 Karczew, woj. mazowieckie
    tel. 022 7806516, fax. 022 7806536
    REGON: 01326922600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.karczew.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZP-341-1-22-09 Remont oświetlenia ulicznego w miejscowościach Sobiekursk i Glinki, gmina Karczew.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont systemu oświetlenia ulic i dróg w miejscowościach Glinki i Sobiekursk, gm. Karczew.Remontem objętych jest 131 punktów świetlnych demontażu oraz montażu, zgodnie z załączonym przedmiarem robót oraz zestawieniem opraw do montażu stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres prac określa: Dokumentacja projektowo - kosztorysowa, stanowiąca załączniki nr: 9-13 do SIWZ oraz Opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 14 do SIWZ. 2.Wraz z Formularzem Oferty należy załączyć: 2.1. Dokumenty i oświadczenia wymagane postanowieniami pkt 7 SIWZ, 2.2.Dowód wniesienia wadium, 2.3.Kosztorys ofertowy, 2.4.Certyfikaty bezpieczeństwa znak B lub deklaracje zgodności ze znakiem CE na oprawy oświetleniowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453161109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 20 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 2.500,00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 1.5.udokumentują, że osoba(y), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają ważne świadectwa kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji, wydane przez komisję kwalifikacyjną na podstawie Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. (Dz. U. Nr 89, poz. 828), w zakresie: Grupa 1: - urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV, - sieci elektrycznego oświetlenia ulicznego. Spełnienie ww. warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie załączonego do oferty wykazu, określonego w pkt 7.1.7. SIWZ, sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ i załączonych stosownych uprawnień, 1.6. udokumentują, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie zrealizowali zamówienie o złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, to jest wykonali co najmniej jedno zamówienie, którego przedmiotem był remont oświetlenia ulicznego (drogowego) lub wymiana opraw oświetleniowych, o wartości min. 140.000,00 zł (słownie: sto czterdzieści tysięcy złotych) brutto. Spełnienie ww. warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie załączonego do oferty wykazu, określonego w pkt 7.1.6. SIWZ, sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ i przedłożonych dokumentów potwierdzających, że ww. zamówienie zostało wykonane z należytą starannością, 1.7. udokumentują, że posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Spełnienie ww. warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie załączonego do oferty dokumentu, określonego w pkt 7.1.8. SIWZ. 2.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. 2.1.Spełnienie warunków opisanych w pkt 6 SIWZ należy potwierdzić poprzez złożenie stosownych dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt 7 SIWZ. 2.2.Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu należy załączyć: 1.1.Wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp - załącznik nr 3 do SIWZ, 1.2.Wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp - załącznik nr 4 do SIWZ, 1.3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.4.Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.5.Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.6.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zamówień, opracowany według wzoru stanowiącego załącznik nr6 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zostały wykonane z należytą starannością, 1.7.Wykaz osób (potencjał kadrowy), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, opracowany według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie uprawnień, 1.7.1. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 7.1.7., Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 1.8.Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2.Zasady składania oferty przez Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP. 2.1.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.3., pkt 1.4., pkt 1.5 składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz że nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2.1., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3.Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: 3.1.Oferta musi być podpisana przez wszystkie podmioty lub pełnomocnika. 3.2.Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt 1.1., pkt 1.3., pkt 1.4., pkt 1.5. winny być złożone przez każdy podmiot.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.karczew.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach