Przetargi.pl
Zakup i dostawa bonów towarowych dla pracowników Zespołu Szkół Technicznych i Licealnych Nr 2 w Grodzisku Mazowieckim ul. Kilińskiego 8c

Zespół Szkół Technicznych i Licealnych Nr 2 ogłasza przetarg

  • Adres: 05-825 Grodzisk Mazowiecki, J. Kilińskiego 8c
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 755 58 00 , fax. 022 755 69 97
  • Data zamieszczenia: 2009-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Technicznych i Licealnych Nr 2
    J. Kilińskiego 8c 8c
    05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 022 755 58 00, fax. 022 755 69 97
    REGON: 00079630600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa bonów towarowych dla pracowników Zespołu Szkół Technicznych i Licealnych Nr 2 w Grodzisku Mazowieckim ul. Kilińskiego 8c
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa 970 sztuk bonów towarowych o nominale 50 zł i 1553 sztuk o nominale 20zł dla pracowników Zespołu Szkół Technicznych i Licealnych Nr 2 w Grodzisku Mazowieckim.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 228650001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Posiadają niezbędna wiedzę, doświadczenie i potencjał ekonomiczny i techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zaakceptują bez uwag postanowienia zawarte w załączonym projekcie umowy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla uznania ważności oferta musi zawierać następujące dokumenty w oryginale lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich kserokopie: a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy ( załącznik Nr 1 do SIWZ) b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). c) wypełniony i podpisany projekt umowy ( załącznik nr 2 do SIWZ) d) podpisane oświadczenie o możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne ( załącznik nr 3 do SIWZ). e)oferta winna być podpisana przez umocowanego przedstawiciela lub przedstawicieli Wykonawcy, upoważnionego do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy zgodnie z wpisem o reprezentacji w stosownym dokumencie uprawniającym do występowaniu w obrocie prawnym lub udzielonym pełnomocnictwem. Pełnomocnictwo winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. 8.2 Brak jakiegokolwiek z wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie np. nie poświadczenie za zgodność z oryginałem może być powodem wykluczenia oferenta. Poświadczenia za zgodność z oryginałem może dokonać upełnomocniony przedstawiciel Wykonawcy wpisując datę, imię, nazwisko, własnoręczny podpis oraz pieczęć Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Warunki płatności
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szkola2.neostrada.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach