Przetargi.pl
ZP-341-1-14-09 Dostawa i montaż mebli oraz dostawa i montaż wyposażenia sanitariatów stanowiących wyposażenie budynku przy ul. Ks. Bp. Wł. Miziołka w Karczewie.

Gmina Karczew z siedzibą w Karczewie ogłasza przetarg

  • Adres: 05-480 Karczew, ul. Warszawska 28
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7806516 , fax. 022 7806536
  • Data zamieszczenia: 2009-08-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Karczew z siedzibą w Karczewie
    ul. Warszawska 28 28
    05-480 Karczew, woj. mazowieckie
    tel. 022 7806516, fax. 022 7806536
    REGON: 01326922600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.karczew.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZP-341-1-14-09 Dostawa i montaż mebli oraz dostawa i montaż wyposażenia sanitariatów stanowiących wyposażenie budynku przy ul. Ks. Bp. Wł. Miziołka w Karczewie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli oraz dostawa i montaż wyposażenia sanitariatów stanowiących wyposażenie budynku przy ul. Ks. Bp. Wł. Miziołka w Karczewie. Dostawa i montaż stanowi pierwsze wyposażenie budynku dla placówek w nim się mieszczących tj.: Gminnego Przedszkola nr 3 oraz Miejsko Gminnej Biblioteki Publicznej w Karczewie. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu przewidział pięć niżej wymienionych części zamówienia: Część I: Lp Część Nr I (dostawa i montaż) - MEBLE BIUROWE ilość szt 1. Biurko dla nauczyciela 4 2. Regały 3 3. Regały narożne 2 4. Stół konferencyjny składany 2 5. Stół kwadratowy 2 6. Biurko proste 1 7. Biurko 2 8. Regał biurowy A 2 9. Regał biurowy B 6 10. Regały biblioteczne 8 11. Stojek na mapy 1 12. Szafa ubraniowa 6 13. Drabinka przyścienna podwójna 1 14. Drabinka przyścienna pojedyńcza 1 15. Stoliki pod komputery 6 16. Stolik komputerowy 1 17. Stolik komputerowy dla dzieci 4 18. Szafka wysoka A 4 19. Szafka z półkami odkryta A 3 20. Szafka z półkami odkryta B 3 21. Szafka z półkami odkryta C 10 22. Szafka wysoka B 4 23. Szafka na telewizor 4 24. Słupek ekspozycyjny 1 Część II: Lp Część Nr II (dostawa i montaż) - MEBLE PRZEDSZKOLNE ilość szt 1. Stoliki dziecięce prostokątne 4 2. Stoliki dziecięce kwadratowe 3 3. Leżaki - łóżeczka dziecięce 25 4. Wózek na łóżeczka dziecięce 2 5. Kącik na książki i gry 4 6. Kącik zabaw - zlewozmywak 2 7. Kącik zabaw - kuchnia A 2 8. Kącik zabaw - kuchnia B 2 9. Kącik ekologiczny 4 10. Kącik plastyczny A: 2 11. Kącik plastyczny B: 2 12. Suszarka na prace plastyczne 4 13. Kącik dla lalek - wypoczynkowy 2 14. Fotelik do kącika wypoczynkowego 2 15. Stolik do kącika wypoczynkowego 2 16. Zestaw wypoczynkowy 2 17. Szafka z półkami, kolorowymi szufladami, pojemnikami A 1 18. Szafka z półkami, kolorowymi szufladami, pojemnikami B 1 19. Szafka z półkami, kolorowymi szufladami, pojemnikami C 2 20. Szafka z głębokimi kolorowymi szufladami 4 21. Szafka z kolorowymi szufladami głębokimi i płytkimi 2 22. Aplikacje do mebli przedszkolnych 12 23. Półka na pacynki 4 24. Szatnia dla dzieci A 4 25. Szatnia dla dzieci B 16 Część III: Lp Część Nr III (dostawa i montaż) - MEBLE METALOWE ilość szt 1. Regały metalowe jednostronne 12 2. Regały metalowe dwustronne 12 3. Półki dodatkowe do regałów metalowych 36 4. Sejf gabinetowy 1 5. Szafa metalowa na dokumenty 1 6. Szafa gospodarcza 4 7. Szafka na klucze 1 8. Szafka na klucz ewakuacyjny 3 9. Regał magazynowy 8 10. Szafki apteczne wiszące 6 11. Wieszak wolnostojący na ubrania 6 Część IV: Lp Część Nr IV (dostawa i montaż) - KRZESŁA ilość szt 1. Ergonomiczne krzesła obrotowe na kółkach z podłokietnikami 2 2. Krzesło - fotel obrotowy 4 3. Krzesło tapicerowane 26 4. Krzesło z siedziskiem i oparciem z plastiku 15 5. Krzesełka dla dzieci 26 20 6. Krzesełka dla dzieci 31 10 Część V: Lp Część Nr V (dostawa i montaż) - WYPOSAZENIE SANITARNE ilość szt 1. Poręcz prosta 1 2. Poręcz uchylna z uchwytem na papier toaletowy 1 3. Dozownik mydła w płynie. 2 4. Pojemnik na pojedyncze ręczniki papierowe. 2 5. Pojemnik na papier toaletowy. 2 6. Kosz na odpady otwierany przyciskiem pedałowym. 2 7. Dozownik mydła w płynie. 15 8. Pojemnik na ręczniki papierowe w rolach. 2 9. Kosz na odpady z zamykaną pokrywą. 15 10. Pojemnik na papier toaletowy. 16 11. Lustro. 8 12. Wieszak do luster. 16 Wraz z Formularzem Oferty należy załączyć: dokumenty i oświadczenia wymagane postanowieniami pkt 5 SIWZ, dowód wniesienia wadium, obliczenie ceny ofertowej - sporządzone na podstawie formularza stanowiącego załącznik nr: 12, 13, 14, 15, 16 do SIWZ - dotyczy części I, II, III, IV, V zamówienia (odpowiednio), rysunki, zdjęcia lub wizualizacje oferowanych elementów wyposażenia - dotyczy części I, II, III, IV, V zamówienia (odpowiednio), w przypadku składania przez Wykonawcę oferty częściowej (na dowolnie wybraną przez siebie część zamówienia) oświadczenia lub dokumenty określone w pkt 5 SIWZ Wykonawca może złożyć w jednym egzemplarzu (na dowolnie wybraną przez siebie część zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391550003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: - dla Części I - 460,00 zł, - dla Części II - 582,00 zł, - dla Części III - 589,00 zł, - dla Części IV - 133,00 zł, - dla Części V - 107,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5. udokumentują, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali min. jedno (1) zamówienie polegające na dostawie mebli o wartości zamówienia nie mniejszej niż 5.000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) brutto. Spełnienie ww. warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie załączonego do oferty wykazu, określonego w pkt 5.1.4. SIWZ, sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ i przedłożonych dokumentów potwierdzających, że ww. dostawy zostały wykonane z należytą starannością. Opis sposobu dokonywania ceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Spełnienie warunków należy potwierdzić poprzez złożenie stosownych dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 5 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu należy załączyć: 1.1. Wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp - załącznik nr 3 do SIWZ, 1.2. Wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp - załącznik nr 4 do SIWZ, 1.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.4. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zamówień, opracowany według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi, iż dostawa została wykonana z należytą starannością. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu wymienionego w pkt 1.3., składają dokument zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do ustawy Pzp w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 16.10. 2008 r.). 3. Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: Oferta musi być podpisana przez wszystkie podmioty lub pełnomocnika. Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. 1.1., pkt 1.3., winny być złożone przez każdy podmiot.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.karczew.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach