Przetargi.pl
Zakup mebli na potrzeby księgozbioru Wydziału Informacji o Krajach Pochodzenia Urzędu do Spraw Cudzoziemców

Urząd do Spraw Cudzoziemców ogłasza przetarg

  • Adres: 00-564 Warszawa, Koszykowa 16
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6270680 , fax. 022 8454980, 6014339
  • Data zamieszczenia: 2010-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd do Spraw Cudzoziemców
    Koszykowa 16 16
    00-564 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6270680, fax. 022 8454980, 6014339
    REGON: 01731501200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uric.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup mebli na potrzeby księgozbioru Wydziału Informacji o Krajach Pochodzenia Urzędu do Spraw Cudzoziemców
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, wykonanie, dostarczenie do siedziby Zamawiającego (Urzędu do Spraw Cudzoziemców, ul. Taborowa 33 Warszawa) oraz montaż mebli wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ. Ogólne wymagania do przedmiotu zamówienia: a) Meble muszą być fabrycznie nowe, nie noszące śladów uszkodzeń i użytkowania. W przypadku stwierdzenia, że dostarczone meble nie spełniają tego wymogu, Zamawiający odmówi odbioru części lub całości, sporządzając protokół. Zamawiający wyznaczy termin dostarczenia mebli nowych, wolnych od wad. b) Materiały użyte do produkcji mebli muszą posiadać wszelkie wymagane prawem atesty (atest klasyfikacji ogniowej w zakresie niepalności oraz atest higieniczny wydany przez Państwowy Zakład Higieny) i certyfikat uprawniający do oznaczania wyrobu znakiem bezpieczeństwa, które dopuszczają ich stosowanie. c) Wykonawca musi przedstawić Zamawiającemu projekt mebli w terminie 3 dni od podpisania umowy. Zamawiający w terminie do 2 dni od otrzymania projektu dokona akceptacji projektu w formie pisemnej. W przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego uwag do projektu Wykonawca w terminie 2 dni od otrzymania uwag przedstawi, uwzględniający uwagi Zamawiającego, projekt. Po zaakceptowaniu projektu Wykonawca dokona montażu w siedzibie Zamawiającego. d) Podane wymiary mebli są orientacyjne i muszą być zweryfikowane przez Wykonawcę po dokonaniu dokładnych pomiarów pomieszczenia w siedzibie Zamawiającego, przy ul. Taborowej 33 w Warszawie. e) Szczegóły detali dekoracyjnych zostaną uzgodnione z Zamawiającym w formie pisemnego potwierdzenia, w czasie realizacji przedmiotu zamówienia. f) Meble powinny zostać dostarczone oraz zamontowane w siedzibie Urzędu do Spraw Cudzoziemców w Warszawie, przy ul. Taborowej 33. Wykonawca powiadomi Zamawiającego z 2-dniowym wyprzedzeniem o dokładnym terminie dostawy, dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem, dokona rozładunku z montażem (np. złożenie, skręcenie w przypadku, gdy dostarczony sprzęt będzie tego wymagał).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391550003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.udsc.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach