Przetargi.pl
ZP-341-1-13-09 Przebudowa fragmentu ulicy Jagodne na skrzyżowaniu z ulicą Przemysłową w Karczewie.

Gmina Karczew z siedzibą w Karczewie ogłasza przetarg

  • Adres: 05-480 Karczew, ul. Warszawska 28
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7806516 , fax. 022 7806536
  • Data zamieszczenia: 2009-08-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Karczew z siedzibą w Karczewie
    ul. Warszawska 28 28
    05-480 Karczew, woj. mazowieckie
    tel. 022 7806516, fax. 022 7806536
    REGON: 01326922600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.karczew.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZP-341-1-13-09 Przebudowa fragmentu ulicy Jagodne na skrzyżowaniu z ulicą Przemysłową w Karczewie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy fragmentu ulicy Jagodne na skrzyżowaniu z ulicą Przemysłową na długości L=53 m, w Karczewie. 1.2. W zakres prac wchodzą m. in. następujące roboty: - budowa nawierzchni jezdni szer. 7,0 m. o konstrukcji: - 5 cm - warstwa ścieralna z beton asfaltowy, - 8 cm - warstwa wiążąca beton asfaltowy, - 14 cm - podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego, - 20 cm - podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechaniczne, - 15 cm - wzmocnienie podłoża z gruntu stabilizowanego cementem o Rm=2,5 Mpa. 1.2.1.Obramowanie dla budowanej nawierzchni stanowi krawężnik betonowy 20 x 30 x 100 w kolorze szarym. 1.3. Roboty towarzyszące: - wykonanie czasowej organizacji ruchu, - rozebranie nawierzchni ulicy , - wywiezienie materiałów z rozbiórki samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km, - wykonanie robót ziemnych, wykonanie nasypów i wykopów wg tabeli robót ziemnych. Wraz z Formularzem Oferty należy załączyć: Dokumenty i oświadczenia wymagane postanowieniami pkt 5 niniejszej SIWZ, Dowód wniesienia wadium, Pełnomocnictwo, jeżeli osoba(y) podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo to musi w swej treści wyraźnie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo to musi zostać złożone jako część oferty i musi być w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w zakresie wskazanym w art. 23 ust. 2 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 75 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 2000 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5.udokumentują, że osoba(y), które będą wykonywać zamówienie posiadają stosowne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, wymagane zgodnie z ustawą z 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (j. t. Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.), w specjalności drogowej. Osoba(y) muszą posiadać aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego (zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.). Spełnienie ww. warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie załączonego do oferty wykazu, określonego w pkt 5.1.7. SIWZ, sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ i załączonych stosownych uprawnień, 6.udokumentują, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie zrealizowali zamówienie o złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, to jest wykonali co najmniej 1 robotę budowlaną której przedmiotem była przebudowa lub budowa drogi z nawierzchni asfaltowej. Spełnienie ww. warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie załączonego do oferty wykazu, określonego w pkt 5.1.6. SIWZ, sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ i przedłożonych dokumentów potwierdzających, że ww. roboty zostały wykonane z należytą starannością, 7.udokumentują, że posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Spełnienie ww. warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie załączonego do oferty dokumentu, określonego w pkt 5.1.8. SIWZ. Opis sposobu dokonywania ceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Spełnienie warunków opisanych w punkcie 4 SIWZ należy potwierdzić poprzez złożenie stosownych dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 5 SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu należy załączyć: 1.1.Wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp - załącznik nr 3 do SIWZ, 1.2.Wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp - załącznik nr 4 do SIWZ, 1.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.4. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.5.Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.6.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie robót, opracowany według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi, iż roboty zostały wykonane z należytą starannością, 1.7. Wykaz osób (potencjał kadrowy), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, opracowany według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie uprawnień, 1.7.1. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 1.7., Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 1.8. Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.3., pkt 1.4., pkt 1.5 składa dokument lub dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do ustawy Pzp w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 16.10. 2008 r.). 3. Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: 3.1. Oferta musi być podpisana przez wszystkie podmioty lub pełnomocnika.. 3.2.Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. 1.1., pkt 1.3., pkt 1.4., pkt 1.5., 1.8., winny być złożone przez każdy podmiot.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.karczew.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach