Przetargi.pl
zasypanie złóż filtracyjnych oraz wymianę węgla aktywnego w destruktorach ozonu znajdujących się w stacji uzdatniania wody na terenie Pływalni Miejskiej Podolanka w Płocku, przy ul. Czwartaków 6

Miejski Zespół Obiektów Sportowych Jednostka Budżetowa ogłasza przetarg

  • Adres: 09-402 Płock, pl. Dąbrowskiego 2a
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 2678430 , fax. 024 2678439
  • Data zamieszczenia: 2009-08-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zespół Obiektów Sportowych Jednostka Budżetowa
    pl. Dąbrowskiego 2a 2a
    09-402 Płock, woj. mazowieckie
    tel. 024 2678430, fax. 024 2678439
    REGON: 61020606300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzos.ump.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zasypanie złóż filtracyjnych oraz wymianę węgla aktywnego w destruktorach ozonu znajdujących się w stacji uzdatniania wody na terenie Pływalni Miejskiej Podolanka w Płocku, przy ul. Czwartaków 6
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zasypaniu złóż filtracyjnych oraz wymianie węgla aktywnego w destruktorach ozonu w stacji uzdatniania wody (SUW) Pływalni Miejskiej Podolanka w Płocku, przy ul. Czwartaków 6. Kody CPV: instalacje wodne:393 70000-6 2. Stacja Uzdatniania Wody składa się z pięciu filtrów wielowarstwowych oraz dwóch destruktorów ozonu. 3. Szczegółowy opis usługi zamawianej przez MZOS J.B. w Płocku: 1)zasypanie złóż filtracyjnych w obiegu sportowym i rekreacyjnym: a)dla filtrów ? 1800 mm - sztuk 2 - wysokość złoża 150 cm, ? 2100 mm - sztuk 3 - wysokość złoża 150 cm, b)w następującyh frakcjach materiału oraz warstwach dla w/w zbiorników: żwir 3,0 - 5,0 mm - warstwa o grubości 10 cm, żwir 2,0 - 3,0 mm - warstwa o grubości 10 cm, żwir 1,0 - 2,0 mm - warstwa o grubości 10 cm, piasek filtracyjny 0,4 - 0,8 mm - warstwa o grubości 45 cm, granulowany węgiel aktywny typu AG - 5 lub równoważny - warstwa o grubości 45 cm, Hydrofilt - warstwa o grubości 30 cm; 2)Destruktory ozonu - kompletna wymiana węgla aktywnego w ilości ogólnej 150 litrów. 3)Wykonawca w ramach usługi zapewnia materiał do zasypania filtrów opisany w pkt. 1 i pkt. 2. 4)Wykonawca przedłoży przed przystąpieniem do wykonania zakresu usługi karty charakterystyki na materiały wykorzystywane do zasypania złóż wystawione przez producenta oraz aktualne atesty higieniczne potwierdzające dopuszczenie materiału do zastosowania w złożach stacji uzdatniania wody. 5) Wykonawca przedłoży instrukcję eksploatacji złóż ze szczególnym uwzględnieniem sposobu ich uzupełniania. 6) Wykonawca udzieli gwarancji na całość wykonanej usługi na okres 5 lat oraz zastosowane materiały wg następujących zasad: a) piasek i żwir - właściwości fizykochemiczne, trwałość mechaniczną i skuteczność filtracyjną - 5 lat; b) węgiel aktywny - na właściwości sorpcyjne min. 6 m-cy, na skuteczność polegającą na destrukcji ozonu 5 lat; c)Hydrofilt - na właściwości fizykochemiczne i mechaniczne 5 lat; 7)Warunkiem zachowania udzielonej gwarancji jest stosowanie się przez Zamawiającego do przedłożonej przez Wykonawcę Instrukcji eksploatacji złóż filtracyjnych. 8) Wykonawca dokona rozruchu i przeprowadzi próby w obecności personelu obsługującego SUW. 9) Prace wykonywane będą pod nadzorem inspektora nadzoru branży sanitarnej ze strony Zamawiającego, przy udziale trzech pracowników obsługujących SUW - ze strony Zamawiającego. 10) Termin wykonania prac - 3 tygodnie od daty protokolarnego przekazania frontu robót (data przekazania frontu robót zależy od terminu wykonania remontu warstw antykorozyjnych w zbiornikach filtrów znajdujących się w SUW; zgodnie z umową podpisaną w dniu 30.07.209 r. planowany termin wykonania tego zadania ustalony został na 24.08.2009 r.). Zamawiający, ze względu na trwający również remont pływalni, dopuszcza zmianę terminu realizacji usługi w przypadku zaistnienia sytuacji uniemożliwiającej dokonanie rozruchu SUW w terminie 48 godzin po wykonaniu zasypania złożem filtracyjnym. W tej sytuacji Zamawiający dopuszcza rozliczenie za zrealizowaną część usługi w wartości 75% kwoty umownego wynagrodzenia brutto, zaś pozostała część płatności zostanie uregulowana po przeprowadzeniu próbnego rozruchu stacji uzdatniania wody (SUW), zakończonego sporządzeniem bezusterkowego protokołu odbioru, podpisanego przez Zamawiającego i Wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 393700006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tzn. prowadzą działalność gospodarczą w odpowiednim zakresie zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W tym zakresie wykonawca musi wykazać, że zrealizował w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiotowi zamówienia, o wartości minimum 40.000,00 zł brutto (z podaniem wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy oraz załączyć dokument potwierdzający, że usługa ta wykonana została należycie). c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że:warunki określone w pkt. 1 lit. a, d - spełnia każdy z wykonawców, warunki określone w pkt. 1 lit. b, c - spełniają łącznie wszyscy wykonawcy. 3) Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców na podstawie złożonego oświadczenia i dokumentów opisanych w ust. 7 pkt 1 niniejszej specyfikacji, wg formuły spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Dokumenty wymagane przez Zamawiającego: a) wypełniony formularz Oferta - załącznik nr 1 do SIWZ; b) pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę jeżeli nie wynika to z zasad reprezentacji wskazanych we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej (załączone do oferty pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie); a na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu (określonych wyżej): c) oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - wg załączonego wzoru (załącznik nr 2 do SIWZ); d) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert (kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę); e) Wykaz usług zrealizowanych przez wykonawcę w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, z podaniem wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te wykonane zostały należycie (załącznik nr 3 do siwz). Wykonawca musi wykazać co najmniej jedną usługę o wartości minimum 40.000,00 zł brutto. 2) Zasada składania dokumentów przez podmioty występujące wspólnie: a) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych - lidera do zaciągania zobowiązań i rozporządzania prawem w sprawach związanych z przedmiotem postępowania, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez pozostałych przedsiębiorców lub ich uprawnionych przedstawicieli. W powyższym przypadku przedsiębiorcy winni złożyć zgodne oświadczenie woli dotyczące wskazania podmiotu i jego rachunku bankowego, przez który przeprowadzane będą wszystkie operacje finansowe związane z przedmiotem zamówienia. b) wymagane oświadczenie wskazane w pkt. 1 c winni złożyć wszyscy partnerzy składający ofertę wspólną na jednym formularzu lub lider w imieniu wszystkich członków; c) wykaz zrealizowanych usług - wskazany w pkt. 1 e składa wykonawca, który zrealizował usługę; d) dokumenty wskazane w pkt. 1 d powinny być złożone przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 1 lit. d, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument lub dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu lub dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio do kraju pochodzenia osoby, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument lub dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzos.ump.pl/bip/złoza_st.pdf
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach