Przetargi.pl
ZP-3410-IV -1-10 Wykonanie strategia rozwoju turystyki Gminy Zwierzyniec

Urząd Miasta i Gminy Narol ogłasza przetarg

  • Adres: 37-610 Narol, ul. Rynek 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 6317086 w. 27 , fax. 016 6317104
  • Data zamieszczenia: 2010-03-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy Narol
    ul. Rynek 1 1
    37-610 Narol, woj. podkarpackie
    tel. 016 6317086 w. 27, fax. 016 6317104
    REGON: 00005414280000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZP-3410-IV -1-10 Wykonanie strategia rozwoju turystyki Gminy Zwierzyniec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Strategia rozwoju turystyki Gminy Zwierzyniec Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1. Przeprowadzenie diagnozy turystycznej polegającej na wszechstronnej i dogłębnej analizie atrakcyjności i potencjału turystycznego gminy, w tym: 1.1. analiza dostępnych źródeł pierwotnych i wtórnych mówiących o ofercie i atrakcyjności turystycznej gminy (w tym raportów, danych statystycznych, materiałów dostarczonych przez Zamawiającego, ofert handlowych, informatorów turystycznych, zasobów sieci www); 1.2. analiza pod kątem turystyki dokumentów strategicznych dotyczących gminy, powiatu, województwa i kraju; 1.3. analiza sytuacji na krajowym, regionalnym i lokalnym rynku turystycznym - sytuacja obecna i prognozy; 1.4. analiza zasobów przyrodniczych i ich roli w rozwoju usług turystycznych; 1.5. audyt turystyczny i społeczno-gospodarczy gminy w szerszym kontekście lokalizacji na Roztoczu i współpracy kulturalno-turystycznej z Gminą Narol; 1.6. wizja lokalna, obejmująca wizytę w obiektach bazy turystycznej i uzupełniającej, a także w atrakcjach kulturowych i przyrodniczych jak i infrastrukturze sportowo-rekreacyjnej na terenie gminy; 1.7. wykonanie analiz specjalistycznych, w tym analizy interesariuszy, analizy konkurencji, analizy SWOT. Analiza interesariuszy prowadzona będzie pod kątem zidentyfikowania wszystkich organizacji i instytucji, które mają (lub mogą mieć) wpływ lub które podlegają wpływowi oferty turystycznej gminy. Analiza konkurencji przeprowadzona będzie z uwzględnieniem tych miast i gmin, których oferta jest lub może być konkurencyjna w stosunku do oferty gminy. Analiza SWOT oferty turystycznej przeprowadzona zostanie w formie dostosowanej do specyfiki przedmiotowego projektu; 1.8. przedstawienie wniosków i prognoz. 2. Opracowanie kierunków rozwoju turystycznego gminy, w tym: 2.1. propozycja kierunków rozwoju turystyki w gminie optymalnie wykorzystujących jego potencjał, zewnętrzne szanse rozwoju i współpracę kulturalno-turystyczną z Gminą Narol; 2.2. konsultacja przyjętych kierunków z przedstawicielami samorządu, społeczności lokalnej, świata nauki i przedsiębiorców z branży turystycznej w ramach co najmniej 2 spotkań roboczych. 3. Kreacja minimum 8 markowych produktów turystycznych Gminy z uwzględnieniem co najmniej 3 produktów wspólnych z Gminą Narol oraz co najmniej 2 produktów obejmujących obszar całego Roztocza, odzwierciedlających potencjał obszaru objętego projektem, powiązanie Gminy z obszarem Roztocza, oczekiwania turystów i światowe trendy w rozwoju oferty turystycznej, w tym: 3.1. wskazanie form turystyki szczególnie predestynowanych do rozwoju w przyszłości na obszarze gminy, w tym ocena możliwości rozwoju form obecnie realizowanych; 3.2. opisanie profilu turystów obecnie korzystających z oferty gminy i mogących skorzystać z niej w przyszłości; 3.3. określenie 8 markowych produktów turystycznych gminy, w tym 3 wspólnych z Gminą Narol oraz 2 obejmujących obszar całego Roztocza, zawierającej produkty wiodące i uzupełniające optymalnie wykorzystujące potencjał gminy i wiedzę uzyskaną w części diagnostyczno-analitycznej; 3.4. opracowanie przykładowych gotowych do komercjalizacji ofert turystycznych opartych o produkty markowe; 3.5. wskazanie pozycjonowania oferty turystycznej Gminy Zwierzyniec na tle zdiagnozowanej konkurencji w oparciu o jej unikalne cechy; 3.6. szczegółowe opisanie procesu wdrażania markowych produktów turystycznych gminy w tym 3 wspólnych z Gminą Narol oraz 2 obejmujących obszar całego Roztocza wraz ze wskazaniem źródeł finansowania; 4. Przygotowanie kompleksowego dokumentu Strategia rozwoju turystyki Gminy Zwierzyniec, obejmującego powyższe zagadnienia, misję, wizję, cele strategiczne i operacyjne oraz harmonogram wdrażania strategii i opracowanie zasad monitorowania sposobu i efektów wdrażania strategii.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 732200000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: ocena przedstawionej koncepcji realizacji zadania
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.narol.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach