Administracja Zasobów Komunalnych Łodź-Bałuty ogłasza przetarg
- Adres: 91-002 Łodź, Ul. Drewnowska 5
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 42 654 05 08 , fax. 42 654 75 88
- Data zamieszczenia: 2013-12-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Administracja Zasobów Komunalnych Łodź-Bałuty
Ul. Drewnowska 5 5
91-002 Łodź, woj. łódzkie
tel. 42 654 05 08, fax. 42 654 75 88
REGON: 10161009700000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZP/25/2013 NA Kompleksowe świadczenie usług kominiarskich w budynkach zarządzanych przez Administrację Zasobów Komunalnych Łódź Bałuty w podziale na 3 ZADANIA - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Kompleksowe świadczenie usług kominiarskich w budynkach administrowanych przez Zamawiającego, wymienionych w załącznikach do SIWZ, obejmujące następujące czynności: 1.1. Okresowa kontrola przewodów kominowych z wydaniem opinii 1.2. Czyszczenie przewodów kominowych z usunięciem sadzy: Dymowych - 4 razy w roku Spalinowych - 2 razy w roku Wentylacyjnych - 1 raz w roku 1.3. Kontrola i badanie drożności przewodu kominowego 1.4. Sprawdzenie prawidłowości podłączeń 1.5. Badanie przewodu kominowego z wykonaniem próby technicznej 1.6. Wyszukanie przerwy lub nieszczelności w przewodach kominowych 1.7. Odgruzowanie przewodów kominowych bez wykucia otworu 1.8. Odgruzowanie przewodów kominowych z wykuciem otworu 1.9. Wykucie otworu 1.10. Zamurowanie otworu 1.11. Usunięcie przyczyn wadliwego działania urządzeń grzewczych lub wentylacyjnych 1.12. Usunięcie gniazd ptasich 1.13. Badanie przewodu kominowego za pomocą kamery 1.14. Wymiana kratki wentylacyjnej (w cenie wartość kratki) 1.15. Wymiana drzwiczek wycierowych (w cenie wartość drzwiczek) 1.16. Montaż nasady typu Turbowent 1.17. Montaż koguta dużego (materiał w cenie) 1.18. Montaż koguta małego (materiał w cenie) 1.19. Montaż rozety 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części: Część nr 1 Kompleksowe świadczenie usług kominiarskich w nieruchomościach administrowanych przez Zamawiającego - Rejon Obsługi Nieruchomości V, Rejon Obsługi Nieruchomości III . Szczegółowy zakres czynności określony został w cenniku (formularzu cenowym) stanowiącym Załącznik nr 10 do SIWZ. Wykaz nieruchomości określony został w Załączniku nr 13 i 14 do SIWZ. Część nr 2 Kompleksowe świadczenie usług kominiarskich w nieruchomościach administrowanych przez Zamawiającego - Rejon Obsługi Nieruchomości II, Rejon Obsługi Nieruchomości IV . Szczegółowy zakres czynności określony został w cenniku (formularzu cenowym) stanowiącym Załącznik nr 11 do SIWZ. Wykaz nieruchomości określony został w Załączniku nr 15 i 16 do SIWZ. Część nr 3 Kompleksowe świadczenie usług kominiarskich w nieruchomościach administrowanych przez Zamawiającego - Rejon Obsługi Nieruchomości I, Rejon Obsługi Nieruchomości VI, Rejon Obsługi Nieruchomości VII . Szczegółowy zakres czynności określony został w cenniku robót (formularzu cenowym) stanowiącym Załącznik nr 12 do SIWZ. Wykaz nieruchomości określony został w Załączniku nr 17, 18 i 19 do SIWZ. 3. Usługi świadczone będą w oparciu o zakresy czynności określone w formularzach Cenowych zwanych cennikami usług stanowiące załączniki do SIWZ. 4. Do obowiązków wykonawcy będzie należało odpowiednie ułożenie harmonogramu wykonywania poszczególnych czynności. Czynności określone w punkcie 1.1-1.2 będą realizowane w terminach określonych harmonogramami. Pozostałe w miarę potrzeb zgłaszanych przez Administrację bądź stwierdzonych w trakcie dokonywanych czyszczeń i kontroli - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909150004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Wadium jest warunkiem ważności oferty. Wysokość wadium w niniejszym postępowaniu wynosi: dla ZADANIA I - 1 000,00 zł (słownie: jeden tys. zł ) dla ZADANIA II - 1 000,00 zł (słownie: jeden tys. zł) dla ZADANIA III - 1 000,00 zł (słownie: jeden tys. zł) 2. Wykonawca wnosi wadium (winno być na koncie Zleceniodawcy) przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w pkt 14.2. Okres ważności wadium wynosi 30 dni. Bieg ważności wadium rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w: 3.1. pieniądzu; 3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3.3 gwarancjach ubezpieczeniowych; 3.4. gwarancjach bankowych; 3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 Ustawy z dnia 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na konto: GETIN BANK S.A. Oddział Regionalny GETIN BANK w Łodzi 98 1560 0013 2376 1551 8000 0005 z zaznaczeniem: wadium - przetarg ZP/25/2013 nr ZADANIA 5 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o których mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złoży dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie art.46 ust 4a Pzp 6 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 6.1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie 6.2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.baluty.azk.lodz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przetarg nieograniczony na wykonywanie prac kominiarskich w nieruchomościach administrowanych przez Administrację Zasobów Komunalnych Łódź-Widzew. (Postępowanie nr 33/PN/2016)
Dodano: 2016-03-03 - Usługi kominiarskie obowiązkowe (wyciery i przeglądy przewodów kominowych) oraz nieobowiązkowe (dodatkowo zlecane) w nieruchomościach: Gminnych, Skarbu Państwa, współwłasnych z udziałem Gminy i prywatnych administrowanych przez RON nr 1, 2, 3, 4 będących w zarządzie Zamawiającego, w podziale na osiem (8) części
Dodano: 2015-12-09 - Usługi kominiarskie w budynkach
Dodano: 2015-12-02 - Przetarg nieograniczony wykonywanie usług kominiarskich w nieruchomościach administrowanych przez Administrację Zasobów Komunalnych Łódź-Widzew w 2016r.
Dodano: 2015-12-02 - ZP/106/2015 NA Kompleksowe świadczenie usług kominiarskich w budynkach zarządzanych przez Administrację Zasobów Komunalnych Łódź Bałuty w podziale na 3 CZĘŚCI
Dodano: 2015-11-30 - usługi kominiarskie w nieruchomościach administrowanych przez Administrację Zasobów Komunalnych Łódź - Śródmieście
Dodano: 2015-11-27 - Wykonanie usług kominiarskich w latach 2016 i 2017
Dodano: 2015-11-04 - Przetarg nieograniczony na: wykonywanie usług kominiarskich w nieruchomościach administrowanych przez Administrację Zasobów Komunalnych Łódź-Widzew w 2015r.
Dodano: 2014-12-31 - przetarg nieograniczony na: wykonywanie usług kominiarskich w nieruchomościach administrowanych przez Administrację Zasobów Komunalnych Łódź-Widzew w 2015r.
Dodano: 2014-12-08 - Usługi kominiarskie obowiązkowe (wyciery i przeglądy przewodów kominowych) oraz nieobowiązkowe (dodatkowo zlecane) w nieruchomościach: Gminnych, Skarbu Państwa i współwłasnych z udziałem Gminy powyżej 50% administrowanych przez RON nr 1,2,3,4 będących w zarządzie Zamawiającego, w podziale na dwie części
Dodano: 2014-12-04