Przetargi.pl
ZP-2380-91-36-2018 Zakup i dostawę sprzętu drukującego dla KMP Bielsko-Biała, KMP Dąbrowa Górnicza, KP Szczyrk, KMP Częstochowa, KMP Gliwice oraz jednostek podległych KWP Katowice

Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40038 Katowice, ul. J. Lompy
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 002 050 , fax. 322 002 060
  • Data zamieszczenia: 2018-04-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
    ul. J. Lompy 19
    40038 Katowice, woj. śląskie
    tel. 322 002 050, fax. 322 002 060
    REGON: 27020829200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZP-2380-91-36-2018 Zakup i dostawę sprzętu drukującego dla KMP Bielsko-Biała, KMP Dąbrowa Górnicza, KP Szczyrk, KMP Częstochowa, KMP Gliwice oraz jednostek podległych KWP Katowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest zakup i dostawa sprzętu drukującego dla KMP Bielsko-Biała, KMP Dąbrowa Górnicza, KP Szczyrk, KMP Częstochowa, KMP Gliwice oraz jednostek podległych KWP Katowice. 2. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w: 2.1 załączniku nr 2 do ogłoszenia – wzór umowy, 2.2 załączniku nr 5 do ogłoszenia – lista lokalizacji, 2.3 załączniku nr 6 do ogłoszenia – rozdzielnik sprzętu, 2.4 załączniku nr 7 i 7a do ogłoszenia – formularz cenowy i wymogi dodatkowe 3. Podane parametry w ogłoszeniu i załącznikach są parametrami minimalnymi, Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania sprzętu o wyższych parametrach technicznych. W przypadku materiałów eksploatacyjnych Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania materiałów eksploatacyjnych o niższych parametrach np. bębny: w ilości, która zapewni wydrukowanie minimum 50 000 stron A4 na jednym urządzeniu - w tym wypadku Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania sprzętu w którym standardowy bęben wystarcza na wydruk 10 000 stron w tym wypadku Wykonawca musi dostarczyć odpowiednią ilość bębnów niezbędną do wydrukowania 50 000 stron. 4. Do czasu odbioru zamówienia przez Zamawiającego, ryzyko wszelkich niebezpieczeństw związanych z ewentualnym uszkodzeniem lub utratą sprzętu ponosi Wykonawca. 5. W przypadku wykazania przez Wykonawcę iż zaoferowany sprzęt, w ramach zamówienia, został wycofany ze sprzedaży lub zaprzestano jego produkcji, brak jest dostępu do niego na rynku polskim (potwierdzone przez producenta lub przedstawiciela handlowego na rynku polskim) Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania i dostarczenia innego sprzętu pod warunkiem, iż funkcjonalność i wydajność sprzętu nie będzie gorsza niż sprzętu zaoferowanego, a cena nie będzie wyższa od zaoferowanej w ofercie Wykonawcy. Prośbę o zmianę sprzętu Wykonawca winien przekazać Zamawiającemu na piśmie. Wykonawca musi uzyskać zgodę Zamawiającego na zmianę oferowanego sprzętu. 6. Miejsca dostaw zamówienia oraz ilości sprzętu dla jednostek Zamawiającego zawierają załączniki nr 5 i nr 6 do ogłoszenia. 7. Zamawiający wymaga, aby urządzenia dostarczane w ramach realizacji umowy były produkowane jako fabrycznie nowe, wolne od wad technicznych i prawnych, dopuszczone do obrotu oraz gatunku I-go wyprodukowane nie wcześniej niż 6 m-cy przed publikacją postępowania przetargowego. Zamawiający wymaga by urządzenia z funkcją faxu miały możliwość programowego wyłączenia tej funkcji, w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę tego typu urządzeń, Zamawiający wymaga aby Wykonawca wyłączył funkcję faxu podczas instalowania urządzeń. 8. Wykonawca zobowiązany będzie na swój koszt zamontować sprzęt, skonfigurować i uruchomić zgodnie z załącznikiem nr 7a do ogłoszenia w lokalizacji wskazanej przez Zamawiającego i udokumentować przeprowadzenie przeszkolenia wskazanych pracowników Zamawiającego (min. 2 osoby z każdej jednostki wskazanej w załączniku nr 5 i 6 do ogłoszenia). 9. Zamawiający wymaga, aby urządzenia dostarczane w ramach realizacji umowy posiadały deklarację zgodności CE i każdy produkt był oznaczony. 10. Zamawiający wymaga by okres gwarancji dla sprzętu wynosił 36 miesięcy (zgodnie ze wskazaniem załącznika nr 7 do ogłoszenia) oraz 36 miesięcy na materiały eksploatacyjne. Odpowiednie dokumenty gwarancyjne Wykonawca dostarczy przy dostawie urządzeń. Termin gwarancji liczony będzie od dnia podpisania bez zastrzeżeń przez przedstawicieli stron, protokołu odbioru ilościowo – jakościowego odrębnie dla każdego sprzętu w ramach danej dostawy. 11. Zamawiający wymaga aby cena oferty Wykonawcy obejmowała wykonanie w okresie gwarancji na zlecenie Zamawiającego wszelkich ekspertyz serwisowych w celu określenia przyczyn uszkodzenia (niewłaściwego działania) dostarczonych urządzeń. 12. Zamawiający wymaga oświadczenia Wykonawcy, iż w przypadku wyboru jego oferty jako najkorzystniejszej przedstawi oświadczenie producenta sprzętu lub jego autoryzowanego przedstawiciela w Polsce, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych Wykonawcy lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem. W przypadku gdy Wykonawcą jest autoryzowany przedstawiciel producenta oświadczenia nie wymaga się, jednak Wykonawca do złożonej oferty winien przełożyć oświadczenie, że jest autoryzowanym przedstawicielem producenta oferowanego asortymentu. 13. Zamawiający wymaga by Wykonawca w momencie odbioru sprzętu przekazał instrukcje konfiguracji sprzętu w formacie .pdf lub .ppt w języku polskim. 14. Zamawiający wymaga by Wykonawca przekazał procedurę zgłaszania napraw gwarancyjnych. 15. Zamawiający wymaga aby Wykonawca uznał reklamację na wady ukryte dostarczanego sprzętu i bezzwłocznej ich wymiany na wolny od wad fizycznych i prawnych. 16. W okresie udzielonej gwarancji Zamawiający nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów, wszystkie koszty związane z obsługą gwarancyjną ponosi Wykonawca. 17. Zamawiający wymaga aby zaoferowana cena ofertowa obejmowała wartość wymaganych przez producenta zaoferowanego asortymentu (dla wszystkich pozycji formularza cenowego) przeglądów niezbędnych do utrzymania gwarancji, jak również wymiany części (nie dotyczy materiałów eksploatacyjnych przez co Zamawiający rozumie: toner i bęben) w okresie objętym gwarancją. Zamawiający wymaga aby przeglądy były dokonywane zgodnie z zaleceniami producenta przez autoryzowany serwis producenta urządzeń w miejscu zainstalowania/pracy urządzeń. Zamawiający wymaga aby najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przedstawił harmonogram wymaganych przeglądów niezbędnych do utrzymania gwarancji lub procedurę przeprowadzania przeglądów ze wskazaniem części (elementów) i czynności wymaganych podczas prac przeglądowych. 18. Zamawiający zastrzega że, w przypadku zaoferowania urządzenia które standardowo jest wyposażone w dysk twardy Zamawiający wymaga pozostawienia dysku twardego w przypadku jego awarii. 19. W okresie gwarancji sprzęt podlegający naprawie Wykonawca zobowiązany jest odebrać i dostarczyć po naprawie do właściwej siedziby jednostki wskazanej przez Zamawiającego. Lista lokalizacji (siedzib jednostek Zamawiającego) stanowią załączniki nr 5 i nr 6 do ogłoszenia. 20. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę producenta i modelu oferowanych urządzeń jak również dodatkowych podzespołów urządzeń wchodzących w skład danej pozycji asortymentu w załączniku nr 7 do ogłoszenia. Brak wpisania modelu i producenta oferowanych urządzeń jak również dodatkowych podzespołów urządzeń wchodzących w skład danej pozycji skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp. Zamawiający wymaga dołączenia specyfikacji technicznej producenta urządzenia potwierdzającą spełnienie minimalnych warunków technicznych Zamawiającego (uwzględniającej również dodatkowe podzespoły). Specyfikacja techniczna winna zawierać wszystkie parametry wymagane przez Zamawiającego zawarte w załączniku nr 7 i 7a. Specyfikacje producenta sprzętu powinny być dostarczone w języku polskim. W przypadku, gdy parametry nie będą zgodne z wymogami Zamawiającego, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp. 21. Czas naprawy w miejscu zgłoszenia nastąpi w ciągu maksymalnie 5 dni roboczych od daty zgłoszenia. W przypadku przekroczenia powyższego terminu, Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu sprawny sprzęt zastępczy, funkcjonalnie nie gorszy od uszkodzonego we wskazanym terminie. 22. W przypadku braku możliwości terminowego usunięcia uszkodzenia Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu sprawny sprzęt zastępczy, funkcjonalnie nie gorszy od uszkodzonego we wskazanym terminie. W przypadku zastosowania sprzętu zastępczego okres naprawy nie może być dłuższy niż 30 dni kalendarzowych. Zamawiający wymaga by czas naprawy gwarancyjnej sprzętu nie przekroczył 30 dni kalendarzowych. 23. Wykonawca w ramach dostawy zapewnia wniesienie sprzętu do pomieszczeń wskazanych przez pracowników Zamawiającego. 24. UWAGA: Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia (w tym w załącznikach) pojawiłyby się nazwy własne, oznacza to, iż Zamawiający dopuszcza produkt równoważny. Za równoważny Zamawiający uzna asortyment o takim samym przeznaczeniu jak wskazany w załącznikach do ogłoszeniu i o co najmniej o takim samym zakresie użytkowania (funkcjonalności) lub wyższym. Udowodnienie równoważności asortymentu spoczywa na Wykonawcy. 25. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć oraz podania nazw firm podwykonawców (załącznik nr 1 do ogłoszenia). Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się we wzorze umowy (załącznik nr 2 do ogłoszenia). 26. Zamawiający przewiduje w ramach zamówienia zakup dodatkowego asortymentu w ramach prawa opcji do wysokości środków przeznaczonych na realizację zamówienia. W ramach tej opcji zakres zakupywanego asortymentu (tj. rodzaj sprzętu i ilość) zostanie określony przez Zamawiającego w złożonym zamówieniu w przypadku podjęciu decyzji o skorzystaniu z opcji. Zamawiający dopuszcza możliwość skorzystania z prawa opcji w części 27. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od skorzystania z przewidzianego prawa opcji, tj. zakupu dodatkowego asortymentu. 28. Zamawiający poinformuje mailowo lub pisemnie Wykonawcę o możliwości skorzystania z prawa opcji w całości lub części, bądź odstąpienia. W przypadku skorzystania z prawa opcji dostawa zakupywanego sprzętu w ramach opcji nastąpi wraz z dostawą asortymentu zakupionego w ramach zamówienia podstawowego, tj. maksymalnie 14 dni od dnia złożenia zamówienia. W przypadku skorzystania z prawa opcji Zamawiający w terminie 2 dni roboczych od podpisania umowy prześle na wskazany adres e-mail wypełniony formularz cenowy – opcji z wykazem sprzętu, który zostanie zakupiony w ramach opcji wraz z rozdzielnikiem – listą lokalizacji, do których asortyment winien zostać dostarczony.. 29. Zamawiający zastrzega jednorazową dostawę asortymentu w ramach opcji. 30. Asortyment dostarczony w ramach opcji musi być tego samego producenta i modelu oraz o tych samych parametrach co asortyment oferowany w ramach zakupu podstawowego. 31. Zamawiający wymaga aby urządzenia posiadały możliwość obsługi/konfiguracji z sieci poprzez dedykowany polskojęzyczny interfejs www zaimplementowany na każdym urządzeniu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30232110-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku udziału w postępowaniu w zakresie określonym w sekcji III.1.3. punkt a) ogłoszenia. Wykaz winien być sporządzony zgodnie ze wzorem załącznika nr 9 do ogłoszenia. 2. Oświadczenia Wykonawcy - załącznik nr 3 i 4 do ogłoszenia 3. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. 4. oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne. Dokumenty, które winien złożyć zwycięzca licytacji elektronicznej: 1. Formularz ofertowy - załącznik nr 8 do ogłoszenia. 2. Formularz cenowy - załącznik nr 7 do ogłoszenia. 3. Deklaracja zgodności oferowanego sprzętu (wskazanego w załączniku nr 7 do ogłoszenia) z wymaganiami zasadniczymi (Deklaracja CE). 4. Certyfikat ISO 9001:2000 lub równoważny dla producenta oferowanego asortymentu (wskazanego w załączniku nr 7 do ogłoszenia ) na proces projektowania i produkcji. 5. Certyfikat ISO 14001 lub równoważny dla producenta oferowanego asortymentu (wskazanego w załączniku nr 7 do ogłoszenia) na proces produkcji. 6. Specyfikacje techniczne urządzeń wskazanych w załączniku nr 7 do ogłoszenia – formularz cenowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach