Przetargi.pl
ZP-2380-8-55/2013 Serwis pojazdów marki Mercedes Sprinter

Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-038 Katowice, ul. J. Lompy 19
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2002050 , fax. 032 2002060
  • Data zamieszczenia: 2013-03-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
    ul. J. Lompy 19 19
    40-038 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 2002050, fax. 032 2002060
    REGON: 27020829200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZP-2380-8-55/2013 Serwis pojazdów marki Mercedes Sprinter
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Zamówienie obejmujmujące 3 zadania: Zadanie nr 1 -  Serwis pojazdów marki Mercedes Sprinter ze stanu OPP Katowice Zadanie nr 2 -  Serwis pojazdów marki Mercedes Sprinter ze stanu SPPP Bielsko - Biała Zadanie nr 3 -  Serwis pojazdów marki Mercedes Sprinter ze stanu SPPP Częstochowa 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie okresowych przeglądów gwarancyjnych samochodów osobowych marki Mercedes Sprinter 2,1 316 CDI, zwanych dalej przeglądami. 2. Zamawiający planuje realizację 95 przeglądów w 85 pojazdach. 3. Opis przedmiotu zamówienia określony został w tabeli załącznika nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy. 4. Faktyczna częstotliwość i rodzaj przeglądów wynikać będzie z rzeczywistych przebiegów pojazdów oraz wskazań systemu ASYST. Wykonawca nie będzie rościł żadnych praw w przypadku, gdy Zamawiający zleci przeglądy o łącznej wartości mniejszej niż wartość umowy (zgodnie z kwotą jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia). Równocześnie Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia liczby przeglądów, przy czym ich łączna wartość nie może przekroczyć wartości określonej w umowie. 5. Zamawiający wymaga, aby przeglądy gwarancyjne wykonywane były zgodnie z zaleceniami określonymi przez producenta pojazdu, w stacji obsługi posiadającej aktualny certyfikat producenta pojazdu lub aktualną umowę serwisową z gwarantem, potwierdzającą, że wykonywane przez stację przeglądy serwisowe nie powodują utraty gwarancji. 6. Wykonawca zobowiązuje się do stosowania przy przeglądach części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych dopuszczonych / zalecanych przez producenta pojazdu. Każdy przegląd zostanie potwierdzony wprowadzeniem danych do Centralnego Systemu Gwarancyjnego producenta pojazdu oraz wpisem do książki gwarancyjnej pojazdu. 7.Przyjęcie pojazdu do stacji obsługi nastąpi w terminie nieprzekraczającym dwóch dni roboczych licząc od dnia przekazania przez Zamawiającego zlecenia, 8.Wykonanie przeglądu nastąpi w ciągu jednego dnia roboczego licząc od chwili podstawienia pojazdu na stanowisko diagnostyczne stacji obsługi serwisowej. 9.Zamawiający wymaga, aby stacja obsługi serwisowej usytuowana była w odległości do 20 km od siedziby OPP w Katowicach ul. Koszarowa 17, 40-068 Katowice, SPPP w Bielsku Białej ul. Zwierzyniecka 9, 43-382 Bielsko - Biała, SPPP w Częstochowie ul. Legionów 26, 42-200 Częstochowa (wg Zumi.pl) UWAGA : Odległość od stacji obsługi serwisowej do siedziby należy wyliczyć za pomocą programu www.zumi.pl tj. po załadowaniu się strony www.zumi.pl nacisnąć zakładkę wyznaczanie trasy następnie nacisnąć zakładkę własny transport po czym w pozycji 1 wpisać adres miejsca świadczenia usługi a w pozycji 2 wpisać adres siedziby OPP w Katowicach, SPPP w Bielsku Białej, SPPP w Częstochowie dla danej części. W przypadku podania odmiennej liczby kilometrów niż wskazane w programie zumi.pl Zamawiający uzna to za inną omyłkę polegającą na niezgodności z SIWZ i na podstawie art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp wpisze właściwą wartość do formularza ofertowego zgodną z ww sposobem obliczenia odległości. 10. W przypadku, gdy zakres czynności przeglądowych obejmował będzie wykonanie próbnej jazdy testowej pojazdem, jazda próbna odbędzie się za zgodą oraz w obecności Zamawiającego lub użytkownika pojazdu. 11. Wykonawca będzie odpowiadał z tytułu rękojmi za wady w wykonanym przeglądzie/ materiale eksploatacyjnym / części zamiennej, w okresie 12 miesięcy licząc od daty każdorazowego wpisu do książki gwarancyjnej pojazdu. 12. Zamawiający dopuszcza możliwość skorzystania z podwykonawców. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie dla danego zadania części zamówienia, które wykonanie powierzy podwykonawcy. 13. Zamawiający przewiduje wykonanie 95 przeglądów (poz. 1 i 2 formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ) oraz dodatkowo wykonanie czynności z przeglądu rozszerzonego (wg formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ) w przypadku zaistnienia takiej potrzeby podczas czynności weryfikacyjnych realizowanych w czasie przeglądu podstawowego. Jako czynności weryfikacyjne rozumieć należy czynności polegające na kontroli i sprawdzeniu elementów i podzespołów pojazdów przewidziane przez producenta pojazdu w okresie pierwszych dwóch lat eksploatacji i przebiegu do 100 000 km. O konieczności wykonania czynności z przeglądu rozszerzonego wykonawca będzie zobowiązany poinformować przedstawiciela zamawiającego wskazanego w umowie. Czynność ta będzie musiała być każdorazowo zatwierdzona przez przedstawiciela zamawiającego. Zamawiający dodatkowo zastrzega sobie konieczność pozostawienia do wglądu i ewentualnej weryfikacji elementów uznanych przez wykonawcę jako zasadne do wymiany. W przypadku bezpodstawnej wymiany jakichkolwiek elementów koszty z tym związane poniesie wykonawca. Zamawiający wymaga od wykonawcy przedstawienia dokumentu autoryzacyjnego, potwierdzającego możliwość realizacji przeglądów pojazdów w okresie gwarancyjnym. 14. W przypadku wykonywania zamówienia z udziałem podwykonawców, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie na formularzu ofertowym wskazując jakie części zamówienia zostaną przekazane do wykonania podwykonawcom. W przypadku nie złożenia oświadczenia Zamawiający uzna, że Wykonawca wykona zamówienia bez udziału podwykonawców. 15. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie (np. konsorcjum) o udzielenie zamówienia publicznego niezbędnym jest wskazanie w umowie konsorcjum, zakres przedmiotu zamówienia (rzeczowo - finansowy) jaki będzie realizował każdy z uczestników konsorcjum. UWAGA: maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia podaną na otwarciu ofert. Cenę brutto obliczoną wg pkt X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 501100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach