Przetargi.pl
Usługi w zakresie napraw pojazdów należących do Miejskiego Zakładu Składowania Odpadów Sp. z o.o. w Sosnowcu

Miejski Zakład Składowania Odpadów Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 41-200 Sosnowiec, ul. Grenadierów, skrytka pocztowa 86
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 263 47 23, 263 88 91 , fax. 32 263 88 91
  • Data zamieszczenia: 2012-09-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Składowania Odpadów Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    ul. Grenadierów, skrytka pocztowa 86
    41-200 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 32 263 47 23, 263 88 91, fax. 32 263 88 91
    REGON: 24149164600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi w zakresie napraw pojazdów należących do Miejskiego Zakładu Składowania Odpadów Sp. z o.o. w Sosnowcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług w zakresie napraw pojazdów należących do Miejskiego Zakładu Składowania Odpadów Sp. z o.o w Sosnowcu 2. Zamówienie obejmuje dwie części: Część I: Usługi naprawcze do kompaktora DINO-DZO-6 (rok prod.2000) i ładowarki Ł-34 (rok prod. 1992) Część II: Usługi naprawcze do spycharki TD-15 MLa (rok prod. 2006). W postępowaniu zostanie wyłoniony Wykonawca dla każdej z wyodrębnionych części. 3. Naprawa pojazdów w zakresie określonym dla każdej części odpowiednio w załączniku nr 4 i 5 zamieszczonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zostanie wykonana zgodnie z warunkami technicznymi przewidzianymi przez producenta dla danej marki pojazdu. 4. Naprawy są naprawami awaryjnymi, nie planowanymi i wynikającymi z różnych aspektów użytkowania pojazdów, nie jest możliwe określenie ich częstotliwości i rodzaju - grupy uszkodzeń (awarii) i jako takie mają charakter szacunkowy, nie stanowią zobowiązania dla Zamawiającego do jego pełnej realizacji i jako takie nie mogą być podstawą do dochodzenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń dotyczących niezrealizowania całości przedmiotu zamówienia. Zamawiający będzie zlecał wykonanie napraw w zależności od potrzeb, przy czym Zamawiający gwarantuje wykorzystanie 20% zakresu umowy. 5.Każdorazowo zlecona naprawa ma polegać na przywróceniu przedmiotu zamówienia do pełnej sprawności technicznej, poprzez wymianę lub naprawę uszkodzonych elementów. 6.Za wykonanie usługi wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie kosztorysowe wyliczone w oparciu o niżej wymienione następujące składniki wyceny: a)wartość roboczogodziny; b)koszt części i materiałów bezpośrednio użytych do wykonania usługi z uwzględnieniem maksymalnie 2 % stawki marży w stosunku do udokumentowanych cen producenta za faktycznie zrealizowany zakres prac potwierdzony przez przedstawicieli zamawiającego. Wykonawca po zakończeniu naprawy przedstawi kosztorys powykonawczy wykonanej usługi i zapewni wgląd w kalkulacje kosztów usługi celem sprawdzenia zgodności z warunkami umowy. Zamawiający przewiduje : część I 264 roboczogodziny, część II 48 roboczogodzin do przepracowania w ramach zamówienia. 7. Zamawiający zastrzega, że umowy na poszczególne części zamówienia będą zawarte na kwotę brutto, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówień. Podstawą wyboru oferty najkorzystniejszej będzie cena brutto za 1 roboczogodzinę. 8. Do naprawy Wykonawca będzie używał części zamiennych nowych, oryginalnych producenta pojazdu lub zamienniki o nie gorszych parametrach technicznych. Wszystkie części zamienne, podzespoły, materiały eksploatacyjne, stosowane do naprawy muszą być wolne od wad prawnych. 9. Dopuszcza się regenerację podzespołów. Cena zregenerowanego podzespołu nie może przekraczać 60 % wartości brutto nowego. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca przedstawi źródło pochodzenia i przedstawi dowód zakupu części. 10. Wykonawca na swój koszt odbierze od Zamawiającego przedmiot naprawy i dostarczy do Zamawiającego naprawiony sprzęt. 11. Na wykonaną usługę Wykonawca udzieli minimum 12 - miesięcznej lub 1000 roboczogodzin gwarancji, a na nowe podzespoły gwarancji producenta. Kolejne naprawy w/w okresie z wymienionymi częściami objętymi gwarancją będą wykonywane bezpłatnie (w ramach reklamacji). 12. Zakres naprawy zostanie uzgodniony z Zamawiającym. Wykonawca przedstawi do akceptacji Zamawiającego wstępny kosztorys wykonania naprawy. Rozpoczęcie usługi nastąpi po akceptacji kosztorysu przez Zamawiającego. 13. Nie dopuszcza się zmian konstrukcyjnych naprawianych podzespołów i układów. 14. W razie stwierdzenia, że usługi wykonano w niepełnym zakresie lub niedokładnie Wykonawca zobowiąże się do usunięcia wady w terminie uzgodnionym między Stronami. 15. Wykonawca będzie gwarantem dobrej jakości usług i napraw wykonanych przez siebie (i ewentualnie przez podwykonawców). 16. Wykonawca zobowiązuje się przyjąć do naprawy pojazdy zamawiającego poza kolejnością, w terminie nie przekraczającym 24 godzin, licząc od daty zgłoszenia przez Zamawiającego. 17. Wykonawca zobowiązuje się naprawić niezwłocznie przyjęte do naprawy pojazdy Zamawiającego. 18. Termin wykonania usługi naprawy pojazdu nie może być dłuższy niż 14 dni roboczych od akceptacji kosztorysu wykonania naprawy przez Zamawiającego. Wykonawca zagwarantuje wykonanie naprawy jednocześnie wszystkich pojazdów objętych daną częścią zamówienia. 19. Materiały użyte w czasie napraw, a stanowiące zagrożenie dla środowiska naturalnego zostaną zutylizowane przez Wykonawcę. Zużyte części wymienione w trakcie naprawy zostaną zutylizowane przez Wykonawcę. 20. Wykonawca musi dysponować odpowiednim zapleczem obsługowo-remontowym mogącym zapewnić spełnienie warunków zamówienia tj. halą naprawczą, wyposażeniem i urządzeniami umożliwiającymi wykonanie wymaganej naprawy oraz fachowym personelem. 21. W przypadku awaryjnego uszkodzenia pojazdu (reklamacja usługi) Wykonawca na swój koszt odbierze pojazd z miejsca wskazanego przez Zamawiającego z przestrzeganiem procedur obowiązujących w prawie o ruchu drogowym i wykona naprawę bezpłatnie w terminie nie dłuższym niż 48 godzin licząc od momentu zgłoszenia faktu zaistnienia. 22. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za ewentualne szkody powstałe w pojeździe (lub podzespole) od momentu przekazania pojazdu do naprawy, do czasu pozytywnego odbioru po wykonaniu usługi. 23. Zakres naprawy pojazdów będzie obejmował następujące czynności: Część I zamówienia: - remont silnika SW-680 - remont zmiennika - regeneracja rozrusznika Część II zamówienia: - naprawa klimatyzacji - naprawa chłodnicy. 24. Wykonawca nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, jeżeli wykonał prace dodatkowe bez uzyskania wcześniejszej pisemnej zgody Zamawiającego na ich wykonanie. 25. Wykonawca zapewnia prawidłowość wykonania przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją techniczną sporządzoną przez producenta, a także zobowiązany będzie wykonać usługi będące przedmiotem umowy przy pomocy wykwalifikowanych pracowników oraz stosować fabrycznie nowe, oryginalne części lub zamienniki o parametrach nie gorszych niż producenta, posiadające cechy określone w PN zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. Nr 32, poz. 262 z późn. zm.), a także wymagane prawem europejskim świadectwa jakości i certyfikaty, w tym bezpieczeństwa. 26. W przypadku, gdy Wykonawca powierzy wykonanie przedmiotu umowy bądź jego części podwykonawcom, odpowiadać będzie za działanie bądź zaniechanie działania tych osób jak za swoje własne, a wszelkie rozliczenia między Wykonawcą a Podwykonawcą będą odbywały się bez udziału Zamawiającego. 27. Zamawiający może odmówić przyjęcia usługi, której zewnętrzne cechy wskazywać będą na jej nieodpowiednią jakość
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 501100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.sosnowiec.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach