Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach ogłasza przetarg
- Adres: 40-038 Katowice, ul. J. Lompy 19
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2002050 , fax. 032 2002060
- Data zamieszczenia: 2014-11-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
ul. J. Lompy 19 19
40-038 Katowice, woj. śląskie
tel. 032 2002050, fax. 032 2002060
REGON: 27020829200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZP-2380-695-100/2014 Zakup urządzeń wielofunkcyjnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Nazwa nadana zamówieniu: Zakup urządzeń wielofunkcyjnych. 2. kody CPV: 30 23 21 10-8 Drukarki laserowe, 30 10 00 00-0 maszyny biurowe, sprzęt i materiały z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli. 3. Szczegółowe informacje dotyczące sprzętu znajdują się w załącznikach: 3.1. Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy 3.2. Załącznik nr 2 - Projekt Umowy 3.3. Załącznik nr 3 - Formularz cenowy - specyfikacja urządzeń wielofunkcyjnych 3.4. Załącznik nr 4 - Protokoły odbioru 3.5. Załącznik nr 3 do SIWZ zawiera minimalne parametry techniczne oraz ilości zakupywanych urządzeń 3.6. Podane parametry w załączniku nr 3 do SIWZ są parametrami minimalnymi, Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania urządzeń o wyższych parametrach technicznych. W przypadku materiałów eksploatacyjnych zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania materiałów eksploatacyjnych o niższych parametrach np. bębny: w ilości, która zapewni wydrukowanie minimum 300 000 stron A4 na jednym urządzeniu - w tym wypadku Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania urządzenia w którym standardowy bęben wystarcza na wydruk 100 000 stron w tym wypadku Wykonawca musi dostarczyć odpowiednią ilość bębnów niezbędną do wydrukowania 300 000 stron. 4 Zamawiający przewiduje w niniejszym postępowaniu zwiększenie zakupywanego asortymentu w ramach prawa opcji. Ilość asortymentu zakupywanego w ramach opcji będzie wynikać z kwoty stanowiącej różnicę pomiędzy kwotą przeznaczoną przez Zamawiającego na sfinansowanie podaną przez Zamawiającego na otwarciu ofert, a ceną brutto oferty wybranej jako najkorzystniejsza wynika z potrzeb Zamawiającego. 5 Cena jednostkowa asortymentu zakupywanego w ramach opcji będzie taka jak cena asortymentu wskazana w załączniku nr 3 do SIWZ - formularzu cenowym - specyfikacji urządzeń. Ponadto asortyment zakupywany w ramach opcji musi być tego samego typu, tego samego producenta, co wskazane w załączniku nr 3 do SIWZ - formularzu cenowym - specyfikacji urządzeń 6 Dostawa asortymentu zakupywanego w ramach opcji będzie musiała się odbyć do 31.03.2015r. Tym samym Wykonawcy nie będzie przysługiwał dodatkowy czas na realizację zamówienia. 7 Miejscem dostawy będzie pomieszczenie wskazane przez Zamawiającego w siedzibie Komendy Wojewódzkiej Policji w Katowicach ul. J. Lompy 19 Wydział Teleinformatyki budynek E. 8 Zamawiający wymaga, aby urządzenia dostarczane w ramach realizacji umowy były produkowane jako fabrycznie nowe, wolne od wad technicznych i prawnych, dopuszczone do obrotu oraz gatunku I-go. 9 Zamawiający wymaga, aby urządzenia dostarczane w ramach realizacji umowy posiadały deklarację zgodności CE 10 Zamawiający wymaga, aby urządzenia określone w Załączniku nr 3 do SIWZ formularzu cenowym - specyfikacji 11 Zamawiający wymaga oświadczenia o udzieleniu określonego okresu gwarancji wskazanego w poszczególnych pozycjach Załącznika nr 3 do SIWZ formularzu cenowym - specyfikacji. Zamawiający wymaga by okres gwarancji wynosił minimum 24 miesiące i maksimum 36 miesięcy na urządzenia wielofunkcyjne i 36 miesięcy na materiały eksploatacyjne. Odpowiednie dokumenty gwarancyjne Wykonawca dostarczy przy dostawie urządzeń. 12 Zamawiający wymaga, aby urządzenia określone w Załączniku nr 3 do SIWZ formularzu cenowym - specyfikacji posiadały indywidualną gwarancję producenta urządzeń i oświadczenia, że odpowiednie dokumenty gwarancyjne producenta Wykonawca dostarczy przy dostawie urządzeń. 13 Zamawiający wymaga aby Wykonawca uznał reklamację na wady ukryte dostarczanego asortymentu określonego w załączniku nr 3 do SIWZ i bezzwłocznej ich wymiany na wolny od wad. 14 Zamawiający wymaga aby w przypadku awarii urządzeń wyposażonych w dysk twardy w okresie gwarancji, uszkodzony dysk będzie pozostawał u Zamawiającego oraz, że Wykonawca dostarczy nowy dysk w ramach udzielonej gwarancji bez dodatkowych kosztów po stronie Zamawiającego. 15 Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę producenta i modelu oferowanych urządzeń jak również dodatkowych urządzeń wchodzących w skład danej pozycji asortymentu w Załączniku nr 3 do SIWZ - formularzu cenowym - specyfikacji. Podany model będzie porównywany przez Zamawiającego na podstawie ogólnodostępnych parametrów technicznych z parametrami wymaganymi przez Zamawiającego. 16 Dostawy za zgodą Zamawiającego mogą być realizowane przez Wykonawcę w transzach. 17 Wykonawca w ramach dostawy zapewnia wniesienie sprzętu do pomieszczeń wskazanych przez pracowników Zamawiającego. 18 Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Zamawiający wymaga od Wykonawcy oświadczenia złożonego w załączniku nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym czy powierza podwykonawcy/com wykonanie zamówienia. W przypadku powierzenia podwykonawcy/com wykonania zamówienia Zamawiający wymaga wskazania zakresu jaki będzie realizował przy jego/ich udziale. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302321108
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium zgodnie z rozdziałem VI SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja na urządzenia wielofunkcyjne
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa 55 urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2016-07-18 - ZP-2380-258-44/2016 Zakup i dostawa sprzętu drukującego dla KWP Katowice i jednostek podległych.
Dodano: 2016-07-15 - Zakup i dostawa sprzętu drukującego dla KPP Wodzisław Śląski w ramach pierwszego wyposażenia - postępowanie nr 2
Dodano: 2016-06-02 - DOSTAWA DRUKAREK KODÓW KRESKOWYCH i SERWERA NAS
Dodano: 2016-05-31 - ZP-2380-161-46/2016 Zakup i dostawa sprzętu drukującego dla KPP Wodzisław Śląski w ramach pierwszego wyposażenia
Dodano: 2016-05-24 - Zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Ośrodka Pomocy Społecznej w Rybniku
Dodano: 2016-05-11 - Najem urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2016-04-15 - Dostawa sprzętu, części i akcesoriów komputerowych dla Izby Skarbowej w Katowicach. ZKP-3/2016
Dodano: 2016-04-04 - Zadanie 1: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby UM Rybnika Zadanie 2: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ramach zadania: Adaptacja budynku przy ul. Stanisława Konarskiego 49 w Rybniku - Popielowie na Dzienny Dom Senior - Wigor Zadanie 3: Zakup serwera oraz komputera stacjonarnego wraz z oprogramowaniem MS Office dla potrzeb Powiatowego Centrum Zarządzania Kryzysowego w Rybniku.
Dodano: 2015-11-09 - Zadanie 1: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby UM Rybnika Zadanie 2: Zakup i dostawa serwera Zadanie 3: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ramach zadania: Adaptacja budynku przy ul. Stanisława Konarskiego 49 w Rybniku - Popielowie na Dzienny Dom Senior - Wigor Zadanie 4: Zakup serwera oraz komputera stacjonarnego wraz z oprogramowaniem MS Office dla potrzeb Powiatowego Centrum Zarządzania Kryzysowego w Rybniku.
Dodano: 2015-09-30