Narodowy Fundusz Zdrowia, Śląski Oddział Wojewódzki ogłasza przetarg
- Adres: 40-844 Katowice, ul. Kossutha 13
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. (032) 7351547, 7351637 , fax. 032 7351636
- Data zamieszczenia: 2016-04-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Narodowy Fundusz Zdrowia, Śląski Oddział Wojewódzki
ul. Kossutha 13 13
40-844 Katowice, woj. śląskie
tel. (032) 7351547, 7351637, fax. 032 7351636
REGON: 01544738200030 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nfz-katowice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Najem urządzeń wielofunkcyjnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest najem 27 szt. urządzeń wielofunkcyjnych, niezbędnych m.in. do realizacji procesów drukowania, kopiowania i skanowania. Parametry techniczne dla zamawianych urządzeń zostały szczegółowo określone w formularzu opis przedmiotu zamówienia. Zamawiający planuje, iż w okresie realizacji umowy wykonana na wszystkich najmowanych urządzeniach nie więcej niż 1 320 000 kopii wydruków (480 000 kopii dla urządzeń małych oraz 840 000 kopii dla urządzeń dużych). Dodatkowo w okresie realizacji zamówienia (umowy), Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia ilości kopii do wykonania na urządzeniach małych. Maksymalna, przewidziana ilości to: 240 000 kopii. Skorzystanie z powyższego prawa, będzie uzależnione od faktycznych potrzeb Zamawiającego. Za stan techniczny urządzeń oddanych w najem odpowiada wykonawca. To na nim spoczywa obowiązek podejmowania wszelkich czynności niezbędnych do zapewnienia prawidłowego funkcjonowania urządzeń. Wykonawca dokonuje przeglądów, regulacji oraz napraw. Wymienia uszkodzone części i podzespoły. W trakcie realizacji zamówienia dostarcza także tonery oraz inne materiały eksploatacyjne w ilości wynikającej z rzeczywistego miesięcznego nakładu kopii/wydruków. Dostawa o której mowa powyżej będzie realizowana przez Wykonawcę w ciągu 8 godzin roboczych, licząc od momentu przekazania zgłoszenia przez Zamawiającego. Pojemniki po zużytych materiałach eksploatacyjnych i zużytych częściach zamiennych, Wykonawca odbiera bezpośrednio po zainstalowaniu nowych oraz dokonuje ich utylizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wszelkie prace zapewniające poprawne działanie urządzeń będą wykonywane w godzinach pracy Zamawiającego. Przedmiot najmu będzie ubezpieczony od wszelkich ryzyk. 2. Na podstawie art. 25 ust. 1 pkt 2 pzp oraz §6 ust. 1 pkt 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.02.2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U.2013.231), Zamawiający żąda od Wykonawcy - w celu potwierdzenia, że oferowana dostawa (najem) urządzeń, odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego - złożenia wraz z ofertą: 1) Opisu - specyfikacji technicznej oferowanych, małych urządzeń wielofunkcyjnych, ze wskazaniem nazwy producenta oraz nazwy modelu oferowanego urządzenia. 2) Opisu - specyfikacji technicznej oferowanych, dużych urządzeń wielofunkcyjnych ze wskazaniem nazwy producenta oraz nazwy modelu oferowanego urządzenia. Autentyczność opisów - specyfikacji technicznych musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego. Opisy - specyfikacje techniczne winny zostać złożone z zachowaniem formy określonej cyt. rozporządzeniem. Termin wykonania zamówienia: a) Dostawa i uruchomienie urządzeń będących przedmiotem najmu: do 30 dni od daty zawarcia umowy. b) Najem urządzeń: 12 miesięcy licząc od dnia podpisania ostatniego protokołu uruchomienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302321108
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Na podstawie art. 45 ust. 2 pzp Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 3 000,00 złotych (słownie: trzy tysiące złotych zero groszy). Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1.pieniądzu, 2.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3.gwarancjach bankowych, 4.gwarancjach ubezpieczeniowych, 5.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy wskazany poniżej: BGK o Katowice Nr 97 11301091 0003 9003 7420 0002. Na potrzeby przelewów międzynarodowych podaje się: SWIFT, tj.: GOSKPLPW oraz adres banku: Bank Gospodarstwa Krajowego Oddział w Katowicach, ul. Podchorążych 1, 40-043 Katowice. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, Wykonawca obowiązany jest złożyć dokument - wadium w kasie Śląskiego OW NFZ w Katowicach, ul. Kossutha 13, IV p., pokój nr 410. Treść takiego dokumentu nie może warunkować wypłacenia kwoty wadium Zamawiającemu od badania zasadności żądania wypłaty przez wystawcę dokumentu. Dokument w swej treści winien uwzględniać postanowienia art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 pzp. Dokument swoją ważnością musi obejmować okres odpowiadający terminowi związania ofertą (30 dni). Bieg tego terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert (art. 85 ust. 5 pzp). Pierwszym dniem związania ofertą będzie zatem dzień, w którym upływa termin składania ofert. Wadium winno mieć charakter bezwarunkowy i nieodwołalny. Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert (art. 45 ust. 3 pzp). Przez wniesienie wadium rozumie się złożenie dokumentu w kasie Śląskiego OW NFZ, bądź wpływ środków pieniężnych na podany wyżej rachunek bankowy, przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w pkt XI ppkt 1 SIWZ. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z zasadami wynikającymi z art. 46 pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Prędkość drukowania i kopiowania ciągłego:min. 30 stron A4/min.
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz-katowice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa 55 urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2016-07-18 - ZP-2380-258-44/2016 Zakup i dostawa sprzętu drukującego dla KWP Katowice i jednostek podległych.
Dodano: 2016-07-15 - Zakup i dostawa sprzętu drukującego dla KPP Wodzisław Śląski w ramach pierwszego wyposażenia - postępowanie nr 2
Dodano: 2016-06-02 - DOSTAWA DRUKAREK KODÓW KRESKOWYCH i SERWERA NAS
Dodano: 2016-05-31 - ZP-2380-161-46/2016 Zakup i dostawa sprzętu drukującego dla KPP Wodzisław Śląski w ramach pierwszego wyposażenia
Dodano: 2016-05-24 - Zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Ośrodka Pomocy Społecznej w Rybniku
Dodano: 2016-05-11 - Dostawa sprzętu, części i akcesoriów komputerowych dla Izby Skarbowej w Katowicach. ZKP-3/2016
Dodano: 2016-04-04 - Zadanie 1: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby UM Rybnika Zadanie 2: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ramach zadania: Adaptacja budynku przy ul. Stanisława Konarskiego 49 w Rybniku - Popielowie na Dzienny Dom Senior - Wigor Zadanie 3: Zakup serwera oraz komputera stacjonarnego wraz z oprogramowaniem MS Office dla potrzeb Powiatowego Centrum Zarządzania Kryzysowego w Rybniku.
Dodano: 2015-11-09 - Zadanie 1: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby UM Rybnika Zadanie 2: Zakup i dostawa serwera Zadanie 3: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ramach zadania: Adaptacja budynku przy ul. Stanisława Konarskiego 49 w Rybniku - Popielowie na Dzienny Dom Senior - Wigor Zadanie 4: Zakup serwera oraz komputera stacjonarnego wraz z oprogramowaniem MS Office dla potrzeb Powiatowego Centrum Zarządzania Kryzysowego w Rybniku.
Dodano: 2015-09-30 - DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DLA URZĘDU MIASTA CHORZÓW
Dodano: 2015-09-07