Przetargi.pl
ZP- 2380-684-63/2013 Zaprojektowanie i wybudowanie w ramach zadania pt. Komenda Miejska Policji w Chorzowie - remont kompleksowy

Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-038 Katowice, ul. J. Lompy 19
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2002050 , fax. 032 2002060
  • Data zamieszczenia: 2013-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
    ul. J. Lompy 19 19
    40-038 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 2002050, fax. 032 2002060
    REGON: 27020829200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZP- 2380-684-63/2013 Zaprojektowanie i wybudowanie w ramach zadania pt. Komenda Miejska Policji w Chorzowie - remont kompleksowy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie i realizację remontu kompleksowego budynku Komendy Miejskiej Policji w Chorzowie przy ul. Legnickiej 1 2. Zamówienie obejmuje w szczególności sporządzenie w oparciu o Załącznik nr 3 do SIWZ - Program funkcjonalno - użytkowy projektu budowlanego, sporządzenie projektów wykonawczych oraz wykonanie robót budowlanych na podstawie tych projektów, a obejmującej w szczególności: 2.1. inwentaryzację obiektu, 2.2. wykonanie w oparciu o Program funkcjonalno - użytkowy dokumentacji projektowej, projektów wykonawczych, 2.3. uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszystkich niezbędnych uzgodnień i dokumentów technicznych potrzebnych do wykonania przedmiotu zamówienia, 2.4. jeżeli będzie taka konieczność - uzyskanie pozwolenia na budowę i pozwolenia na użytkowanie obiektu, 2.5. opracowanie koncepcji projektowych wraz z opisem, które na bieżąco będą konsultowane z Zamawiającym w zakresie estetyki, aranżacji wnętrz i funkcjonalności, 2.6. opracowanie planu BIOZ, 2.7. wykonanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, 2.8. wykonanie przedmiarów robót dla każdej branży w podziale na pomieszczenia i poszczególne grupy robót, z wyliczeniem ilości robót przedmiarowych przypadających na poszczególne pomieszczenia oraz zestawieniem materiałów i urządzeń, 2.9. wykonanie kosztorysów inwestorskich w jednym opracowaniu ze zbiorczym zestawieniem kosztów, zgodnie z podziałem na branże, 2.10. wykonanie harmonogramu realizacji zamówienia, 2.11. wykonanie projektu organizacji robót, 2.12. wykonanie charakterystyki energetycznej budynku, 2.13. wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z protokołami, świadectwami dopuszczenia, atestami i informacja o udzielonej gwarancji. 2.14. sprawowanie nadzoru autorskiego, 2.15. wykonanie robót budowlanych na podstawie przyjętych i uzgodnionych projektów wykonawczych oraz jeżeli będzie taka konieczność - zgodnie z wydanym pozwoleniem na budowę i pozwoleniem na użytkowanie, STWiORB, normami technicznymi, obowiązującymi w tym zakresie przepisami, zasadami sztuki budowlanej, zasadami współczesnej wiedzy technicznej, z użyciem materiałów posiadających stosowne dopuszczenia do użytkowania, odpowiednie certyfikaty i atesty i z zachowaniem należytej staranności, m.in.: 1. remont elewacji w zakresie - czyszczenie elewacji z zabrudzeń i naprawy, - malowanie całej elewacji, - wymianę obróbek blacharskich,wymianę drewnianych uszkodzonych drzwi od strony podwórza, - odtworzenie zamurowanego wejścia od strony podwórza na klatkę i do pomieszczeń usytuowanych w piwnicach, - remont stopni wejściowych, obudowy okienek piwnic i usytuowanie zabudowy pomieszczenia na agregat prądotwórczy, - należy uwzględnić cenę drzwi aluminiowych z ociepleniem, w przypadku drzwi przeszklonych - szyby bezpieczne, VSG44.4kl.P4/16/VSG44.2kl.P2 U=1,1; dwa zamki, wkładki kl.C, zawiasy 3 skrzydełkowe, samozamykacz z blokadą, próg, kontrola dostępu ( dwustronny zamek szyfrowy - manipulator, sterownik, zwora elektromagnetyczna, niezbędne okablowanie i podłączenie do systemu), pochwyty dwustronne - przewiduje się na elewacji elementyidentyfikacji graficznej, logo zgodnie ze standardami i modelowymi rozwiązaniami, - remont w części cokołu po wykonaniu izolacji przeciwwilgociowych, - przewiduje się remont tarasu, - montaż innych elementów przewidzianych do zabudowy na ścianach, wykonanie na elewacji podświetlanego napisu zgodnie z obowiązującym logotypem 2. remont i malowanie pomieszczeń, ciągów komunikacyjnych i sanitariatów rozbudowa okablowania strukturalnego, - wymiana instalacji elektrycznej, (wszystkie instalacje w budynku muszą być prowadzone podtynkowo w miarę możliwości należy korzystać z istniejących tras kablowych) - Remonty podłóg z usunięciem istniejącego spękanego lastrico i wykonanie nowej posadzki - warstwy wyrównawczej pod płytki i wykładziny -wykonanie hydro i termoizolacji ścian piwnicznych z drenażem, -wykonanie remontu dachu, -dostosowanie do wymogów przeciw pożarowych - modernizację instalacji CO wraz z wymiennikownią - w korytarzach sufit podwieszany przewidziano do wykonania. 3. Na etapie składania ofert przez wykonawców Zamawiający nie będzie wymagał: - koncepcji projektowych wraz z opisem wyposażenia i działania zastosowanych urządzeń, - kosztorysu ofertowego całości zadania (prac projektowych i wykonawczych) z podziałem na: prace projektowe, prace wykonawcze i kosztorysy zawierające wstępne zestawienie i specyfikację materiałów i wyposażenia planowanych do użycia przez Wykonawców poszczególnych części zadania. Zamawiający będzie wymagał na etapie składania ofert spełnienia warunków ujętych w SIWZ. Wykonawca opracuje koncepcje projektowe wraz z opisem na etapie projektowania zgodnie z programem funkcjonalno - użytkowym. 4. Zamawiający informuje, że Budynek KMP Chorzów jest wyposażony w grzejniki miedziane. Należy zastosować grzejniki nowszej generacji. W projekcie należy wyeliminować źródła korozji elektrochemicznej grzejników. Producent grzejników dowolny, lecz grzejniki powinny spełniać parametry funkcjonalne i użytkowe jak dla grzejników podanych w pfu, ponadto standardowo dopuszczenie do stosowania w budownictwie, atesty, itp. 5. Zamawiający informuje, że Pomieszczenia, w których należy zapewnić klimatyzację to: serwerownia - min. 15 kW. mocy chłodniczej, sala narad (odpraw) - min. 15 kW. mocy chłodniczej, biuro komendanta i z-cy - min. 5 kW. mocy chłodniczej, dyżurka - min. 8 kW. mocy chłodniczej. W tych pomieszczeniach klimatyzację należy zapewnić poprzez klimatyzatory typu split. Parametry termiczne powietrza stosownie do warunków technicznych (serwerownia) i higieniczno - sanitarnych. Skraplacze nowe i istniejące na dachu. 6. Roboty będą prowadzone na obiekcie czynnym. 7. Zamawiający zapewnia media. 8. Zamawiający wymaga, aby gwarancja na: 8.1. wykonaną dokumentację wynosiła minimum 36 miesięcy licząc od dnia jej odbioru. Zakres zobowiązań Wykonawcy z tytułu udzielonej gwarancji określa projekt umowy. 8.1. wykonane roboty budowlane wynosiła minimum 36 miesięcy oraz zainstalowane urządzenia minimum 12 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego. Dokumenty gwarancyjne Wykonawca przedkłada w dniu odbioru końcowego. 9. Zamawiający wymaga, aby elementy konstrukcyjne miały zapewnioną trwałość co najmniej 25 lat, natomiast instalacje w zakresie orurowania i okablowania winny zapewnić użytkowanie w okresie nie krótszym niż 15 lat. 10. Zamawiający informuje, że w zakres opracowania oferty nie wchodzi wykonanie parkingu. 11. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ, obejmującym m.in. program funkcjonalno - użytkowy. 12. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Zamawiający wymaga od Wykonawcy oświadczenia czy powierza podwykonawcy/com wykonanie zamówienia. W przypadku powierzenia podwykonawcy/com wykonania zamówienia Zamawiający wymaga wskazania zakresu, jaki będzie realizował przy jego-ich udziale. 13. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego (np. konsorcjum) Zamawiający wymaga złożenia do oferty oświadczenia, jaki zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia będzie realizował każdy z Wykonawców występujących wspólnie. 14. Zamawiający przewiduje udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia. Sposób uzyskania zaliczek opisany jest w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452160004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 60.000,00 zł, należy wnieść jak niżej: 1. Wadium należy wnieść w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych tj. w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 275, z 2008 r. nr 116, poz. 730 i 732 i nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. nr 96, poz. 620) 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego tj. Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach NBP O/O Katowice nr 91 1010 1212 0050 5013 9120 0000. Zaleca się umieszczenie dopisku - wadium dot. ZP- 2380-684-63/2013 Wadium musi być wniesione najpóźniej w terminie do dnia 11.10.2013 r. do godziny13:00 Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie tj. najpóźniej w dniu 11.10.2013 r. o godzinie 13:00 znajdzie się na koncie Zamawiającego. Uwaga: Wadium w pieniądzu wnosi się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego (art. 45 ust. 7 ustawy Prawo Zamówień Publicznych). Z przepisu tego wynika jednoznacznie obowiązek bezgotówkowego rozliczenia wadium w drodze przelewu bankowego. Przepis ten wyraźnie wyklucza dokonywanie wpłat gotówkowych na rachunek Zamawiającego i to niezależnie od tego, czy wpłata taka dokonywana byłaby w kasie banku prowadzącego rachunek Zamawiającego, czy też zupełnie innego banku. Przepis mówi o przelewie, a więc operacji bezgotówkowej, a nie gotówkowej. Wniesienie wadium w formie gotówkowej na rachunek Zamawiającego jest niedopuszczalną formą zabezpieczenia oferty, co w konsekwencji skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 3. Wadium w innej formie niż określone w pkt VI ppkt. 2 SIWZ należy najpóźniej w dniu 11.10.2013 r. do godziny 13:00 złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego tj. Komendzie Wojewódzkiej Policji w Katowicach 40-038 Katowice ul. J. Lompy 19, w kasie KWP w Katowicach, bądź oryginał dołączyć do oferty. 3.1 Kasa jest czynna we wtorki i czwartki oraz pierwszy i ostatni dzień miesiąca kalendarzowego w godzinach 11.00 - 13.00 3.2 Wadium wnoszone w innej formie niż określone w pkt VI ppkt. 2 SIWZ nie może zawierać ograniczeń sprzecznych z ustawą Prawo Zamówień Publicznych, a w szczególności ograniczających możliwość zrealizowania praw określonych w art 46 ust 4a i ust 5 ustawy PZP 3.3 Kserokopię gwarancji należy dołączyć do oferty. Brak dokumentu w ofercie nie spowoduje odrzucenia oferty. 4. Wadium ma zabezpieczać interes Zamawiającego na okres wskazany w punkcie VII SIWZ 5. Wadium zostanie zwrócone w trybie określonym 5.1. w art. 46 ust. 1 z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo Zamówień Publicznych wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, 5.2. w art. 46 ust. 1a ustawy Prawo Zamówień Publicznych Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 5.3. w art.46 ust 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych na pisemny wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6. Zgodnie z art.46 ust 4 a ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 7. Zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 7.1 odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 7.2 nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 7.3 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi w pozycji zobowiązanego (Wykonawcy) wskazywać wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie lub lidera konsorcjum, jako działającego w imieniu wszystkich Wykonawców zawiązanego konsorcjum.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slaska.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach