Przetargi.pl
Rozbiórka istniejącego oraz budowa nowego budynku dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Toszku

Gmina Toszek ogłasza przetarg

  • Adres: 44-180 Toszek, ul. Bolesława Chrobrego 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2378020 , fax. 32 2334141
  • Data zamieszczenia: 2016-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Toszek
    ul. Bolesława Chrobrego 2 2
    44-180 Toszek, woj. śląskie
    tel. 32 2378020, fax. 32 2334141
    REGON: 27625777100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.toszek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rozbiórka istniejącego oraz budowa nowego budynku dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Toszku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Rozbiórka istniejącego budynku OSP Toszek - Budynek stanowiący własność Gminy Toszek znajduje się przy ulicy Młyńskiej 11, działka nr 1561/40. Działki nr 1560/40 oraz 1558/40 są również własnością inwestora. Główne wejście do budynku znajduje się od strony elewacji frontowej, równoległej do ul. Młyńskiej. Teren działki jest nieogrodzony oraz częściowo utwardzony. Budynek strażnicy składa się z trzech części: garażowej wraz z zapleczem, świetlicy oraz wieży: a) wieża - podpiwniczona, cztery kondygnacje nadziemne, budynek garażu wraz z zapleczem - parterowy, w części podpiwniczony, c) świetlica - parterowa. Dane techniczne: 26,44m x 19,39m (dł. x szer.),wysokość kalenicy 15,66m, powierzchnia zabudowy 313,8m2, kubatura ~ 1400,9m3. Na terenie działki znajduję się także szambo, posadzki betonowe, posadzki asfaltowe, studzienka kanalizacyjna - przeznaczone do rozbiórki. Budowa nowego budynku - Projektowany jest jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony budynek usługowy wyposażony w wieżę do potrzeb związanych z prawidłowym funkcjonowaniem Ochotniczej Straży Pożarnej. Dane techniczne projektowanego budynku: powierzchnia zabudowy 400,49 m2, powierzchnia użytkowa 351,37 m2, kubatura 2.272,92 m3, wysokość budynku (część garażowa 7,67 m , wieża 11,0 m), długość elewacji frontowej 20,89 m, szerokość 26,15 m. Projektuje się ściany fundamentowe z bloczków o grubości 25 cm, ściany działowe o grubości 11,5 cm. Ściany zewnętrzne ocieplone styropianem o grubości 15cm oraz 10cm (wieża). Dach budynku jednospadowy o kącie nachylenia 170, pokryty blacho dachówką. Wyszczególnia się pomieszczenia wewnątrz budynku: garaż - 216,20 m2, sala szkoleniowa - 57,74 m2, szatnia - 19,96 m2, WC - 4,92 m2, pomieszczenie sanitarne - 9,38 m2, dyżurka -13,21 m2, wieża - 2,79 m2, pomieszczenie przeciw gazowe - 12,62 m2, magazyn -12,03 m2, wiatrołap -2,47 m2. Budynek należy wyposażyć w instalacje wewnętrzne: instalację wody zimnej i ciepłej wody użytkowej, instalację kanalizacji socjalno-bytowej, instalację C.O., instalację wentylacji grawitacyjnej wspomaganej mechanicznie, instalację gazu, instalację elektryczną. Projekt zagospodarowania działki - Projektuje się budynek dla Ochotniczej Straży Pożarnej, do którego dojazd zapewnia się poprzez istniejący zjazd z ul. Młyńskiej. Działka leży w strefie B1 pośredniej ochrony konserwatorskiej. Grunt na działce jest przeznaczony pod zabudowę mieszkaniową z możliwością prowadzenia usług nieuciążliwych. Wody opadowe będą odprowadzane na tereny zielone inwestora. Zaleca się wykonanie drenażu odwodniającego. Działki nr 1560/40, 1561/40 posiadają ogólną powierzchnię 1503 m2. Na wymienioną powierzchnię składają się projektowane obiekty: budynek remizy strażackiej - 400,49 m2, dojścia i dojazdy (kostka betonowa gr.10cm) - 353,1 m2. Powierzchnia zabudowań wynosić będzie 400,49m2 i jest to 26,65% powierzchni działki. Powierzchnia biologicznie czynna wynosić będzie 749,41m2 i jest to 49,86% powierzchni działki. Na terenie działki projektuje się szambo na ścieki bytowe w formie trójkomorowego zbiornika bezodpływowego znajdującego się w całości pod ziemią(widoczne będą odpowietrzniki i klapy rewizyjne). Po wykonaniu zadania wykonawca zobowiązany jest do wykonania na własny koszt pełnej inwentaryzacji wykonanych robót (w tym inwentaryzacji geodezyjnej) włącznie ze złożeniem Wniosku o przyjęcie dokumentacji do państwowego zasobu geodezyjnego. Wykonawca zobowiązany jest wcześniej wykonać szkice polowe wraz z wykazem współrzędnych inwentaryzowanych obiektów. Przed zakończeniem robót związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia dokumentację j.w. należy złożyć w miejscowym ośrodku dokumentacji geodezyjnej. Szczegółowe rozwiązania, sposób wykonania i opis elementów przedmiotu zamówienia wymienionych w pkt 3.1. niniejszego rozdziału SIWZ stanowi wielobranżowa dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik 1 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452160004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016, poz. 359 z późn. zm.). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść przelewem. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego, tj. faktyczny wpływ środków na konto Zamawiającego, a nie termin zlecenia (dokonania) przelewu przez Wykonawcę. Nie dopuszcza się wpłaty wadium w kasie Urzędu. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. W przypadku wadium wnoszonego w postaci niepieniężnej - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w odrębnej kopercie odpowiednio opisanej (wadium, numer i nazwa postępowania) w siedzibie Zamawiającego, tj. w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Toszku (pokój nr 6) przy ul. Bolesława Chrobrego 2, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę należy załączyć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.toszek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach