Przetargi.pl
ZP-2380-573-105/2011 Remont pomieszczeń II piętra budynku w Komendzie Miejskiej Policji w Zabrzu przy ul. 1 Maja 10

Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-038 Katowice, ul. J. Lompy 19
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2002050 , fax. 032 2002060
  • Data zamieszczenia: 2011-09-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
    ul. J. Lompy 19 19
    40-038 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 2002050, fax. 032 2002060
    REGON: 27020829200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZP-2380-573-105/2011 Remont pomieszczeń II piętra budynku w Komendzie Miejskiej Policji w Zabrzu przy ul. 1 Maja 10
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. tytuł zamówienia: Remont pomieszczeń II piętra budynku w Komendzie Miejskiej Policji w Zabrzu przy ul. 1 Maja 10 2. kod CPV: 45216111-5 Roboty budowlane w zakresie posterunków 3. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie: remontu pomieszczeń II piętra budynku, wykonaniu instalacji elektrycznych, teletechnicznych, wod.-kan., wymianie grzejników c.o., wykonaniu sufitów podwieszanych, wymianie stolarki drzwiowej, wymianie pokrycia posadzek, naprawie tynków, licowaniu ścian płytkami i malowaniu ścian. 4. Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w: 4.1. Dokumentacji technicznej - załącznik nr 3 do SIWZ 4.2. Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 4 do SIWZ 4.3. Przedmiar robót - załącznik nr 5 do SIWZ 5. Remont będzie się odbywał na obiekcie czynnym i Zamawiający zastrzega sobie prawo typowania kolejności robót do wykonania w uzgodnieniu z Wykonawcą i Użytkownikiem. 6. Zamawiający wymaga, aby gwarancja na wykonane roboty wynosiła minimum 36 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego. Dokumenty gwarancyjne Wykonawca przedkłada w dniu odbioru końcowego. 7. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Na formularzu ofertowym wykonawca składa oświadczenie wskazując zakres robót, jaki będzie realizował przy udziale podwykonawcy/ów. Wykaz podwykonawców, którzy będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia należy wskazać w ofercie wg wzoru załącznika nr 11 do SIWZ 8. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie (konsorcjum) o udzielenie zamówienia publicznego niezbędnym jest wskazanie w ofercie, jaki zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia będzie realizował każdy z uczestników konsorcjum
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452161115
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slaska.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach