Przetargi.pl
Adaptacja pomieszczeń parteru budynku na posterunek policji

Gmina Kozy ogłasza przetarg

  • Adres: 43-340 Kozy, ul. Krakowska 4
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8298650 , fax. 033 8298674
  • Data zamieszczenia: 2009-04-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kozy
    ul. Krakowska 4 4
    43-340 Kozy, woj. śląskie
    tel. 033 8298650, fax. 033 8298674
    REGON: 00054270600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Adaptacja pomieszczeń parteru budynku na posterunek policji
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budynek stanowi historyczny element zabytkowego zespołu pałacowo - parkowo - folwarcznego w Kozach, objętego ścisłą ochroną konserwatorską . Obiekt parterowy , murowany, przekryty dachem stromym konstrukcji drewnianej , kryty blachą dachówkową, niepodpiwn
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452161115
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przewiduje się wniesienie wadium w wysokości 4000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Są uprawnieni do wykonywania określonej działalności lub czynności zgodnie z wymaganiami ustawowymi i prowadzą działalność w zakresie objętym zamówieniem. Ocena spełnienia warunku- dostarczenie dokumentu opisanego w Części VI pkt 2 Specyfikacji istotnych warunków zamówienia (siwz). 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie. Spełnienie warunku:- wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie przez wykonawcę co najmniej dwóch (2) robót budowlanych, remontowych zbliżonych swoim rodzajem i wartością do przedmiotu zamówienia, w tym co najmniej jedno zadanie objęte nadzorem konserwatorskim. Ocena spełnienia warunku - na podstawie złożonego zał. nr 8 siwz opisanego w cz.VI pkt.3; 3.1 3.Posiadają potencjał techniczny niezbędny do wykonania zamówienia. Spełnienie warunku - posiadanie maszyn i urządzeń niezbędnych do wykonania zadania. Ocena spełnienia warunku - na podstawie złożonego zał. nr 10 siwz opisanego w cz.VI pkt.14 4.Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Spełnienie warunku: - dysponowanie kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej , należącym do OIIB i posiadającym wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, który w ciągu ostatnich 5 lat pełnił funkcje kierownika budowy jednego zadania zbliżonego do przedmiotu zamówienia oraz posiadającym uprawnienia do prowadzenia robót w obiektach zabytkowych. Ocena spełnienia warunku - na podstawie dostarczonych dokumentów opisanych w części VI pkt 4 , 4.1, 4.2, 4.3 siwz oraz złożonego oświadczenia. 5.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Spełnienie warunku: - posiadanie środków własnych lub zdolności kredytowej na kwotę nie mniejszą niż 50% wartości brutto składanej oferty. Ocena spełnienia warunku - na podstawie dostarczonego dokumentu, opisanego w części VI pkt.5 siwz. 6.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Spełnienie warunku - nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie Art. 24. ust.1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - w przypadku wykonawców działających wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum, itd.) dotyczy każdego współwykonawcy z osobna. Ocena spełnienia warunku - na podstawie złożonego oświadczenia opisanego w części VI pkt.6. 7.Wniosą wadium w formie i wysokości ustalonej przez zamawiającego. Spełnienie warunku: -uznanie kwotą wadium rachunku zamawiającego lub złożenie oryginału dokumentu wadialnego w Referacie Finansów zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Ocena spełnienia warunku - na podstawie złożonego dokumentu opisanego w części VI pkt 9. 8.Ustanowią, w przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegać się będą o udzielenie zamówienia, pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Umocowanie to powinno wynikać z treści umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie lub z odrębnego dokumentu. 9.Udzielą gwarancji i rękojmi na wykonane roboty, w tym użyte urządzenia i materiały na okres nie krótszy niż 2 lata. Spełnienie warunku:- złożenie oświadczenia o okresie gwarancji i rękojmi. Ocena spełnienia warunku - złożenie oświadczenia opisanego w części VI pkt.10. 10. Wykonają przedmiot zamówienia w terminie do 30.05. 2010r. Spełnienie warunku- złożenie oświadczenia o wykonaniu zamówienia w w/w terminie. Ocena spełnienia warunku - złożenie oświadczenia opisanego w części VI pkt.10 11.Akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami i przyjmują je bez zastrzeżeń. Spełnienie warunku- złożenie oświadczenia. Ocena spełnienia warunku - złożenie oświadczenia opisanego w części VI pkt.10. 12.Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej objętej przedmiotem zamówienia. Spełnienie warunku- złożenie kopii polisy ubezp. lub innego dokumentu potwierdzającego że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności ( cz. VI pkt. 15 ). Ocena spełnienia powyższych warunków będzie polegać na sprawdzeniu kompletności, poprawności złożonych dokumentów i oświadczeń według zasady: spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz ofertowy stanowiący kartę tytułową oferty (Zał. Nr 1 do siwz). 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (w przypadku przedsiębiorców występujących wspólnie - m.in. spółki cywilne, konsorcja - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub odpis z właściwego rejestru każdego ze wspólników) -wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Wykaz wykonanych przez wykonawcę w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: -robót budowlanych, remontowych (co najmniej dwóch) o wartości co najmniej 400.000,00 zł każda ,w tym jedno zadanie objęte nadzorem konserwatorskim . W wykazie podać dane: przedmiot zamówienia z informacją o wpisie obiektu do rejestru zabytków, wartości oraz datę ( okres realizacji ) i miejsce wykonania, zgodnie z zał nr 8 siwz 3.1 Dokumenty potwierdzające, że roboty ujęte w powyższym wykazie zostały wykonane należycie (referencje zamawiających , kopie protokółów odbioru robót). 4. Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, a w stosunku do osoby wskazanej do kierowania budową wykaz zadań (co najmniej 1) zbliżonych do przedmiotu zamówienia, przy realizacji których osoba ta pełniła funkcję kierownika budowy. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa wyżej wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował. 4.1Kserokopie odpowiednich do zakresu robót uprawnień budowlanych oraz uprawnień do prowadzenia prac konserwatorskich / zaświadczenie konserwatora zabytków lub potwierdzenie że osoby odbyły co najmniej 2 - letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych / kierownika budowy. 4.2 Aktualne zaświadczenia o wpisie do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej kierownika budowy. 4.3 Oświadczenie o gotowości kierownika budowy do pełnienia tej funkcji w okresie realizacji niniejszego zamówienia lub oświadczenie wykonawcy, że kierownik budowy jest jego pracownikiem etatowym (załącznik nr 4 do siwz). 5. Informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy - z informacji tej winna wynikać konkretna kwota, co najmniej na poziomie 50 % wartości ceny brutto własnej oferty - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Oświadczenie w trybie Art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 223 z 2007 r. poz.1655 z późn.zm.) , zwanej dalej pzp - za. Nr 2 do siwz. W przypadku wykonawców składających ofertę wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum, itd.) każdy ze współwykonawców składa oświadczenie oddzielnie. 7. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca (w przypadku przedsiębiorców występujących wspólnie zaświadczenie każdego ze wspólników) nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8.Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca (w przypadku przedsiębiorców występujących wspólnie zaświadczenie każdego ze wspólników) nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9.Kopia dowodu wniesienia wadium. 10.Oświadczenie o: -nie zaleganiu w opłacie należności ( podatków) na rzecz właściwego urzędu gminy; -związaniu złożoną przez siebie ofertą przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert; -zdobyciu informacji koniecznych do sporządzenia oferty; -zapoznaniu się oferenta z warunkami przetargu zawartymi w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z jej załącznikami i przyjęciu tych warunków bez zastrzeżeń; -udzieleniu gwarancji i rękojmi na całość przedmiotu zamówienia; -terminie wykonania zamówienia; -wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy; Uwaga! Powyższe oświadczenia należy złożyć na druku stanowiącym Zał. Nr 3 do siwz. 11.Wykaz robót ( części zamówienia ) których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. 12.Kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o przedmiar robót, specyfikację techniczną, obejmujący wycenę poszczególnych elementów zamówienia z cenami jednostkowymi i wyszczególnieniem składników ceny (w szczególności rg, kp, kz, zysk itp.), zestawieniem materiałów, sprzętu wraz z ceną jednostkową i ceną oferty. 13. Wykaz materiałów - w przypadku zastosowania przez wykonawcę materiałów innych niż te zaproponowane przez zamawiającego - z wyszczególnieniem danych i dokumentów określonych w Części III pkt. / inne uwarunkowania / pkt. 1 niniejszej siwz ( podać symbol i producenta ) 14. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie o którym mowa wyżej, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia którymi będzie dysponował. 15.Polisa a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.kozy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach