Przetargi.pl
ZP-2380-508-127/2017 „Zakup i dostawa radiotelefonów DMR wraz z osprzętem dla KPP Racibórz i podległych komisariatów"

Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40038 Katowice, ul. J. Lompy
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 002 050 , fax. 322 002 060
  • Data zamieszczenia: 2017-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
    ul. J. Lompy 19
    40038 Katowice, woj. śląskie
    tel. 322 002 050, fax. 322 002 060
    REGON: 27020829200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl/KWK/zamowienia-publiczne/katalog-zamowien-publi

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZP-2380-508-127/2017 „Zakup i dostawa radiotelefonów DMR wraz z osprzętem dla KPP Racibórz i podległych komisariatów"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i dostawa radiotelefonów DMR wraz z osprzętem dla KPP Racibórz i podległych komisariatów" 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w : a) załączniku nr 2 do SIWZ – wzór umowy, b) załączniku nr 3 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia dla radiotelefonu DMR noszonego- 82szt. c) załączniku nr 4 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia dla radiotelefonu DMR przewoźniego- 40szt. d) załączniku nr 5 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia dla radiotelefonu DMR przewoźniego w wersji kamuflowanej- 5 szt. e) załączniku nr 6 do SIWZ- zestaw do programowania- 2 kpl 3. Zamawiający wymaga aby Wykonawca na dostarczony przedmiot umowy udzielił gwarancji na okres: 3.1- co najmniej 36 miesięcy na radiotelefony DMR, jednak zaproponowany okres nie może być krótszy niż 36 miesiące i nie dłuższy niż 60 miesięcy. 3.2- co najmniej 12 miesiący na baterie /akumulatory, 4. Gwarancja będzie liczona od dnia podpisania, bez zastrzeżeń przez przedstawicieli stron, protokołu odbioru ilościowo-jakościowego. Wzór protokołu odbioru stanowi załącznik nr 5 do wzóru mowy. Gwarancję Wykonawca poda w pełnych miesiącach. Zasady gwarancji określa załącznik nr 2 do SIWZ- Wzór umowy 5. Zamawiający, żąda aby dostarczony asortyment był wyprodukowany nie wcześniej niż 12 miesięcy od dnia dostawy jako fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu, gatunku I-go, posiadała deklarację zgodności CE w j. polskim lub tłumaczenia na j. polski wraz z deklaracją źródłową. 6. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować dostawę asortymentu do Zamawiającego na własny koszt. 7. Zamawiający, żąda aby dostarczony asortyment w ramach realizacji umowy był urządzeniami zakupywanymi w oficjalnym kanale sprzedaży producenta na rynek gospodarczy Unii Europejskiej. Zamawiający będzie wymagał wraz z dostawą stosownego potwierdzenia podpisanego przez polskie biuro przedstawiciela producenta, a jeżeli producent nie posiada oficjalnego biura w Polsce przez przedstawiciela biura europejskiego, odpowiadającego za rynek polski. 8. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zostanie im powierzone (załącznik nr 1 do SIWZ). 9. Zamawiający przewiduje w ramach zamówienia opcję zwiększenia ilości dostarczonego asortymentu. Ilość asortymentu przewidzianych do zakupu w ramach prawa opcji będzie wynikać z potrzeb Zamawiającego, na które środki zostaną przeznaczone z różnicy między kwotą przeznaczoną na realizację zamówienia a ceną wybraną jako najkorzystniejszą. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od skorzystania z przewidzianego prawa opcji, tj. zakupu dodatkowego asortymentu. 11. Zamawiający poinformuje mailowo lub pisemnie Wykonawcę przed zawarciem umowy o możliwości skorzystania z prawa opcji bądź odstąpienia. W przypadku skorzystania z prawa opcji dostawa zakupywanego sprzętu w ramach opcji nastąpi w terminie dostawy zamówienia podstawowego tj.: maksymalnie w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy jednak nie później niż do dnia 15.12.2017r. W przypadku skorzystania z prawa opcji Zamawiający prześle wypełniony formularz ofertowy opcji wraz z wykazem sprzętu, który zostanie zakupiony w ramach opcji. 12. Zamawiający zastrzega możliwość dostaw asortymentu w ramach opcji jednorazowo. 13. Asortyment dostarczony w ramach opcji musi być tego samego producenta tej samej wersji oraz o tych samych parametrach co asortyment oferowany w ramach zakupu podstawowego. Jednostkowa cena asortymentu zakupionego w ramach opcji będzie taka sama jak cena jednostkowa zawarta w ofercie. 10. Uwaga: Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia (w tym w załącznikach do SIWZ) pojawiłyby się nazwy własne, oznacza to, iż Zamawiający dopuszcza produkt równoważny. Za równoważny Zamawiający uzna asortyment, produkt o takim samym przeznaczeniu jak wskazany w załącznikach do SIWZ, co najmniej o takim samym zakresie użytkowania lub wyższym. Udowodnienie równoważności asortymentu, produktu spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca jest zobligowany do udokumentowania równoważności poprzez załączenia stosownych dowodów – dokumentów do oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32236000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty następujące dokumenty: 1. Formularz ofertowy wypełniony zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ -Wykonawca w formularzu ofertowym musi podać wszystkie wymagane parametry zaoferowanego asortymentu wskazane w tabeli 1.2 rubryka 7-PRODUCENT / TYP / MODEL zaoferowanego urządzenia- brak podania niniejszych danych będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 SIWZ tj.: "jej treść nie odpowiada treści SIWZ (...)” 2. Oświadczenia wymagane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ oraz aktualne na dzień składania ofert. UWAGA: a) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także jednolite dokumenty dotyczące tych podmiotów. b) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu składa jednolite dokumenty dotyczące podwykonawców. c) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, jednolity dokument składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Oświadczenia złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ) lub na odrębnym dokumencie: 3. Oświadczenie o wielkości gwarancji na radiotelefon DMR stanowiący przedmiot zamówienia. 4. Oświadczenie, iż w przypadku braku wskazania okresu gwarancji Wykonawca zaoferuje minimalną gwarancję wymaganą przez Zamawiającego 5. Oświadczenie o wielkości gwarancji na baterie /akumulatory, stanowiące przedmiot zamówienia. 6. Oświadczenie, iż w przypadku braku wskazania okresu gwarancji Wykonawca zaoferuje minimalną gwarancję wymaganą przez Zamawiającego 7. Oświadczenie, iż w przypadku braku wskazania okresu gwarancji Wykonawca zaoferuje minimalną gwarancję wymaganą przez Zamawiającego. 8. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i treścią wzoru umowy i przyjmuje je bez zastrzeżeń, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 9. Oświadczenie Wykonawcy czy powierza podwykonawcy/com wykonanie zamówienia. W przypadku powierzenia podwykonawcy/com wykonania zamówienia Wykonawca wskaże zakres jaki będzie realizował przy jego/ich udziale wraz z podaniem firm oraz danych kontaktowych podwykonawców, którzy będą realizować ten zakres, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie oraz złożone na załączniku nr 7 do SIWZ. 10. Oświadczenie Wykonawcy, że dostarczony asortyment wskazany w załączniku nr 1 do SIWZ jest produkowany nie wcześniej niż 12 miesięcy od dnia dostawy jako fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu oraz gatunku I-go. 11. Oświadczenie, Wykonawcy, iż zaoferowany asortyment spełnia wszystkie wymagania i warunki wskazane w opisie przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 3, 4,5 do SIWZ oraz posiada karty katalogowe dla oferowanych urządzeń w języku polskim lub angielskim. 12. Oświadczenie wykonawcy, że dostarczony asortyment w ramach realizacji umowy jest zakupiony w oficjalnym kanale sprzedaży producenta na rynek gospodarczy Unii Europejskiej. 13. Oświadczenie, że Wykonawca wykona przedmiot zamówienia w terminie określonym w Rozdziale II SIWZ i zgodnie z Rozdziałem. I SIWZ złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 14. Oświadczenie, że Wykonawca zdobył konieczne informacje niezbędne do właściwego przygotowania oferty złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 15. Oświadczenie, że Wykonawca uważa się związany ofertą na czas wskazany w rozdz. VII SIWZ złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 16. Oświadczenie, że Wykonawca nie zastosował ceny dumpingowej i oferta nie stanowi czynu nieuczciwej konkurencji zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz 5-17 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 17. Oświadczenie, że Wykonawca wyraża zgodę na udostępnianie danych osobowych zawartych w ofercie, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach