Górnośląskie Towarzystwo Lotnicze S.A. ogłasza przetarg
- Adres: 40161 Katowice, Al. Korfantego
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 3927171, 3927202 , fax. 323 927 376
- Data zamieszczenia: 2018-11-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Górnośląskie Towarzystwo Lotnicze S.A.
Al. Korfantego 38
40161 Katowice, woj. śląskie
tel. 32 3927171, 3927202, fax. 323 927 376
REGON: 27050488900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.katowice-airport.com/pl/biznes/przetargi
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup radiotelefonów MOTOROLA. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakup wraz z dostawą 21 sztuk radiotelefonów TETRA MOTOROLA. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do zaproszenia do on-line postępowania. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32236000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamówienie nie podlega przepisom ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych. Ze względu na wartość zamówienia mają zastosowanie przepisy art. 4 ust 8 cytowanej ustawy. Wykonawca, zobowiązany jest do załączenia na platformie proebiz.com w formie skanu (plik .pdf) następujących dokumentów: 1) Na potwierdzenie że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu skanu wypełnionego formularza „Przedmiot zamówienia - Wymagania szczegółowe" – załącznik nr 1 do zaproszenia. Formularz powinien być uzupełniony przez Wykonawcę zgodnie z zadaniem do którego składa ofertę, tj.: - dla zadania nr 1 gdy składa ofertę na zadanie nr 1, - dla zadania nr 2 gdy składa ofertę na zadanie nr 2, - dla zadania nr 1 i 2 gdy składa ofertę na zadanie nr 1 i 2. 2) Oświadczenie, że Wykonawca wypełnił obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 2 do zaproszenia do on-line postępowania. 3) Pełnomocnictwo - jeśli dokumenty, o których mowa powyżej będą podpisane przez osobę, której umocowanie nie wynika bezpośrednio ze złożonego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej Zamawiający samodzielnie pobierze z bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. 2. Dokumenty mają być sporządzone w języku polskim, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy w obrocie gospodarczym wraz z pieczątką imienną. W zastępstwie pieczęci imiennych wymagany jest czytelny podpis. Jeśli dokumenty będą podpisane przez osobę, której umocowanie nie wynika z rejestru albo zaświadczenia o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, wówczas wraz z przekazanymi dokumentami należy złożyć stosowne pełnomocnictwo. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy załączyć wraz z tłumaczeniem na język polski. 3. Po zakończeniu rundy aukcyjnej Zamawiający na podstawie załączonych dokumentów zweryfikuje czy Wykonawca, który przedstawił najkorzystniejszą ofertę na zadanie nr 1 albo na zadanie nr 2 spełnia warunki udziału w postępowaniu zgodnie z wymaganiami określonymi w zaproszeniu. 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym celu zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. 5. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przedstawienia umowy regulującej współprace Wykonawców.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup radiotelefonu
Dodano: 2021-07-13 - Zakup radiotelefonów
Dodano: 2021-07-13 - Dostawa radiotelefonów wraz z osprzętem
Dodano: 2020-10-02 - Dostawa radiotelefonów kamufllowanych z osprzętem dla JW 4101 w Lublińcu
Dodano: 2020-09-16 - Dostawa radiotelefonów kamuflowanych z osprzętem dla JW 4101 w Lublińcu.
Dodano: 2019-05-28 - Dostawa radiotelefonów kamuflowanych z osprzętem dla JW 4101 w Lublińcu
Dodano: 2019-05-07 - Zakup radiotelefonów bazowych zdalnie sterowanych oraz zakup radiotelefonów noszych i przewoźnych wraz z ładowarkami
Dodano: 2018-11-30 - Zakup zestawów nadawczo-odbiorczych z pełną klawiaturą numeryczną, działających w standardach cyfrowym ETSI DMR oraz analogowym, wraz z mikrofonogłośnikami i kamuflowanymi zestawami słuchawkowymi.
Dodano: 2018-11-05 - Zakup radiotelefonów wraz z osprzętem na potrzeby COP 24
Dodano: 2018-11-02 - ZP-2380-405/2018 Zakup radiotelefonów bazowych zdalnie sterowanych
Dodano: 2018-10-31