Przetargi.pl
ZP-2380-458-106/2017 Zakup i dostawa profesjonalnych urządzeń dla Pracowni Poligrafii KWP w Katowicach

Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40038 Katowice, ul. J. Lompy
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 002 050 , fax. 322 002 060
  • Data zamieszczenia: 2017-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
    ul. J. Lompy 19
    40038 Katowice, woj. śląskie
    tel. 322 002 050, fax. 322 002 060
    REGON: 27020829200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl/KWK/zamowienia-publiczne/katalog-zamowien-publi

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZP-2380-458-106/2017 Zakup i dostawa profesjonalnych urządzeń dla Pracowni Poligrafii KWP w Katowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest z "Zakup i dostawa profesjonalnych urządzeń dla Pracowni Poligrafii KWP w Katowicach" 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 zadania (części): 2.1 Zadanie nr 1 – Gilotyna do papieru typu GRAFMASZ G75 lub równoważne- 1 sztuka 2.2 Zadanie nr 2- Bigówko-perforator typu CYKLOS GPM 450 lub równoważne- 1 sztuka 2.3 Zadanie nr 3- Zszywarka drutowa typu ZD-2 SR lub równoważne- 1 sztuka 2.4 Zadanie nr 4- Powielacz cyfrowy typu DUPLO DP U 850 lub równoważne- 1 sztuka 3. Wykonawca oferuje profesjonalne urządzenia dla poligrafii, kompletne i skonfigurowane w sposób gotowy do pracy. 4. Zamawiający, żąda aby dostarczony asortyment był oznaczony znakiem CE, produkowany jako fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu oraz gatunku I-go. Akcesoria niezbędne do prawidłowej pracy każdego urządzenia Wykonawca dostarczy wraz z oferowanym urządzeniem w komplecie. Zamawiający wymaga, aby oferowane urządzenia były wyprodukowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed opublikowaniem postępowania przetargowego. 5. Zamawiający wymaga aby Wykonawca na dostarczony przedmiot zamówienia udzielił gwarancji 24 miesięcznej dla poszczególnych zadań i maksimum 60 miesięcy. W okresie udzielonej gwarancji Zamawiający nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów, wszystkie koszty związane z obsługą gwarancyjną ponosi Wykonawca. Zamawiający wymaga aby cena oferty Wykonawcy obejmowała wykonanie w okresie gwarancji na zlecenie Zamawiającego wszelkich ekspertyz serwisowych w celu określenia przyczyn uszkodzenia (niewłaściwego działania) dostarczonych urządzeń. 6. W przypadku zaoferowania okresu gwarancyjnego dłuższego niż gwarancja minimalna wymagana przez Zamawiającego ( np. 36 miesięcy) Wykonawca dostarczy wraz z dostawą dokument potwierdzający objęcie asortymentu zwiększonym okresem gwarancji przez producenta lub autoryzowanego przedstawiciela producenta. W przypadku gdy Wykonawcą jest autoryzowany przedstawiciel producenta oświadczenia nie wymaga się, jednak Wykonawca do złożonej oferty winien przełożyć oświadczenie, że jest autoryzowanym przedstawicielem producenta oferowanego asortymentu. 7. Szczegóły dotyczące gwarancji znajdują się w załączniku nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy i nr 2 do SIWZ- wzór umowy. 8. Okres gwarancji, zgodnie ze wskazaniem zawartym w załączniku nr 2 do SIWZ - formularz ofertowy, liczony będzie od dnia podpisania bez zastrzeżeń przez przedstawicieli stron, protokołu odbioru ilościowego który stanowi załącznik nr 3 do umowy i jest opracowany na podstawie wykonanej dostawy. 10. Do czasu odbioru zamówienia przez Zamawiającego, ryzyko wszelkich niebezpieczeństw związanych z ewentualnym uszkodzeniem lub utratą sprzętu ponosi Wykonawca. 11. W przypadku wykazania przez Wykonawcę iż zaoferowany sprzęt został wycofany ze sprzedaży lub zaprzestano jego produkcji, brak jest dostępu do niego na rynku polskim (potwierdzone przez producenta lub przedstawiciela handlowego na rynku polskim) Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania i dostarczenia innego sprzętu pod warunkiem, iż funkcjonalność i wydajność sprzętu nie będzie gorsza niż sprzętu zaoferowanego, a cena nie będzie wyższa od zaoferowanej w ofercie Wykonawcy. Wykonawca musi uzyskać zgodę Zamawiającego na zmianę oferowanego sprzętu. 12. Miejsce dostaw asortymentu w ramach zamówienia Pracownia Poligrafii Wydz. Gabinet Komendanta KWP w Katowicach, ul. Koszarowa 17, 40-068 Katowice 13. Usunięcie usterki nastąpi w ciągu 48 godzin od daty zgłoszenia drogą mailową na adres mailowy Wykonawcy. W przypadku braku możliwości terminowego usunięcia uszkodzenia Wykonawca zobowiązuje się w tym okresie dostarczyć Zamawiającemu sprawny sprzęt zastępczy, funkcjonalnie nie gorszy od uszkodzonego. 14. Zamawiający wymaga by czas naprawy gwarancyjnej sprzętu nie przekroczył 14 dni kalendarzowych. 15. Wykonawca w ramach dostawy zapewnia wniesienie sprzętu do pomieszczeń wskazanych przez pracowników Zamawiającego. 16. Zamawiający wymaga wraz z dostawą dostarczenie dokumentacji technicznej asortymentu w języku polskim. 17. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć oraz podania nazw firm podwykonawców (załącznik nr 1 do SIWZ). Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w rozdziale XVII SIWZ i we wzorze umowy (załącznik nr 2 do SIWZ). 18. Wspólny Słownik Zamówień CPV: a) 30121300-6, 301214430-6, 30100000-0 19. UWAGA: Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia (w tym w załącznikach do SIWZ) pojawiłyby się nazwy lub symbol konkretnego producenta, model, typ produktu, czy nazwy z konkretnego katalogu należy to traktować jedynie jako pomoc (model wzorcowy) w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku Zamawiający dopuszcza produkty równoważne pod względem konstrukcji, materiałów, parametrów, wymagań technicznych oraz funkcjonalnych. UWAGA: Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca zobowiązany jest w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt. 23 (zgodnie ze wzorem załącznika nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia. Informację, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (informacja z otwarcia ofert) Zamawiający umieści na swojej stronie internetowej niezwłocznie po otwarciu ofert.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30121300-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy wypełniony zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenia wymagane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, aktualne na dzień składania ofert, złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ UWAGA: a) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zobowiązany jest zamieścić informacje o tych podmiotach we wskazanym wyżej oświadczeniu b) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zobowiązany jest do zamieszczenia informacji o podwykonawcach we wskazanym wyżej oświadczeniu. c) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie wskazane wyżej oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ) lub na odrębnym dokumencie: 4. Oświadczam, że zaoferowana cena została obliczona zgodnie z rozdziałem X SIWZ i zawiera wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia. 5. Oświadczenie, że usunięcie usterki nastąpi w ciągu 48 godzin od daty zgłoszenia drogą mailową oraz że w przypadku braku możliwości terminowego usunięcia uszkodzenia Wykonawca zobowiązuje się w tym okresie dostarczyć Zamawiającemu sprawny sprzęt zastępczy, funkcjonalnie nie gorszy od uszkodzonego. 6. Oświadczenie, iż okres naprawy gwarancyjnej nie przekroczy 14 dni kalendarzowych. 7. Oświadczenie że dostarczony asortyment jest oznaczony znakiem CE, produkowany jako fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu oraz gatunku I-go. Akcesoria niezbędne do prawidłowej pracy każdego urządzenia Wykonawca dostarczy wraz z oferowanym urządzeniem w komplecie. 8 Oświadczenie, że oferowany asortyment jest wyprodukowany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed opublikowaniem postępowania przetargowego. 9. Oświadczenie o wielkości gwarancji na asortyment stanowiący przedmiot zamówienia. 10. Oświadczenie, iż w przypadku braku wskazania okresu gwarancji Wykonawca zaoferuje minimalną gwarancję wymaganą przez Zamawiającego. 11. Oświadczenie Wykonawcy czy powierza podwykonawcy/com wykonanie zamówienia. W przypadku powierzenia podwykonawcy/com wykonania zamówienia Wykonawca wskaże zakres jaki będzie realizował przy jego/ich udziale wraz z podaniem firm oraz danych kontaktowych podwykonawców, którzy będą realizować ten zakres. 12. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i treścią wzoru umowy i przyjmuje je bez zastrzeżeń. 13. Oświadczenie, że Wykonawca wykona przedmiot zamówienia w terminie określonym w Rozdziale II SIWZ i zgodnie z Rozdziałem. I SIWZ złożone na formularzu ofertowym. 14. Oświadczenie, że Wykonawca zdobył konieczne informacje niezbędne do właściwego przygotowania oferty. 15. Oświadczenie, że Wykonawca uważa się związany ofertą na czas wskazany w rozdz. VII SIWZ złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 16. Oświadczenie, że Wykonawca nie zastosował ceny dumpingowej i oferta nie stanowi czynu nieuczciwej konkurencji zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz 5-17 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. 17. Oświadczenie, że Wykonawca wyraża zgodę na udostępnianie danych osobowych zawartych w ofercie, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 18. Wykonawca, który wykazując spełnianie warunków będzie polegał na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty musi załączyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia zgodnie z treścią rozdziału III ust. 3 SIWZ, złożone na wzorze zobowiązania stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 19. Oświadczenie Wykonawcy, że na swój koszt zamontuje sprzęt i uruchomi go w lokalizacjach wskazanej w Rozdziale I pkt 12 SIWZ 20. Oświadczenia, że w przypadku wyboru oferty Wykonawcy jako najkorzystniejszej, dostarczy na wezwanie Zamawiającego, w maksymalnym terminie określonym w art. 26 ust. 2 ustawy Pzp, dokumentację (specyfikację) techniczną asortymentu) potwierdzającą spełnienie wymagań.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach