Przetargi.pl
zakup i dostawa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z pakietem licencji do istniejącego systemu wydruków oraz serwerów do istniejącego środowiska wirtualizacyjnego na potrzeby Urzędu Miasta Częstochowy – 2 części

Gmina Miasto Częstochowa ogłasza przetarg

  • Adres: 42-217 Częstochowa, ul. Śląska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48343707100 , fax. +48343707170
  • Data zamieszczenia: 2019-09-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Częstochowa
    ul. Śląska 11/13
    42-217 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. +48343707100, fax. +48343707170
    REGON: 15139900200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zakup i dostawa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z pakietem licencji do istniejącego systemu wydruków oraz serwerów do istniejącego środowiska wirtualizacyjnego na potrzeby Urzędu Miasta Częstochowy – 2 części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    zakup i dostawa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z pakietem licencji do istniejącego systemu wydruków oraz serwerów do istniejącego środowiska wirtualizacyjnego na potrzeby Urzędu Miasta Częstochowy – 2 części: CZĘŚĆ 1: Zakup i dostawa 10 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych wraz z pakietem licencji do istniejącego systemu wydruków, CZĘŚĆ 2: Zakup i dostawa 3 sztuk serwerów do istniejącego środowiska wirtualizacyjnego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30121300-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium: dla CZĘŚCI 1: 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych), dla CZĘŚCI 2: 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty, które Wykonawcy muszą złożyć w ofercie: 1) Wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania przez wykonawcę w druku OFERTA, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Druk OFERTA musi ponadto zawierać oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. 2) Szczegółowy wykaz oferowanych produktów określony w punkcie 6.2.1. SIWZ. 3) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy). Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. 4) Dowód wpłaty wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach