Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach ogłasza przetarg
- Adres: 40038 Katowice, ul. J. Lompy
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 322 002 050 , fax. 322 002 060
- Data zamieszczenia: 2017-10-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
ul. J. Lompy 19
40038 Katowice, woj. śląskie
tel. 322 002 050, fax. 322 002 060
REGON: 27020829200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl/KWK/zamowienia-publiczne/katalog-zamowien-publi
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZP-2380-421-91/2018 -Zakup druków resortowych – formularzy policyjnych oraz druków akcydensowych z przeznaczeniem dla KMP/KPP; Wydziałów KWP w Katowicach - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie druków resortowych. 2. Zamówienie zostało podzielone na 3 nw. (części) zadania - Zadanie 1- Zakup druków resortowych - Zadanie 2- Zakup druków akcydensowych - zadanie 3- Zakup tarcz strzeleckich 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach: 3.1 Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy 3.2 Załącznik nr 2 – Wzór umowy 3.3 Załącznik nr 4 – Formularz cenowy dla zadań 1,2,3 3.4 Załącznik nr 5 – Parametry techniczne druków dla zadania nr 1 3.5 Załącznik nr 6 –Wykaz i opis parametrów technicznych tarcz strzeleckich- zadanie nr 3 4. Zamawiający żąda, aby dostarczony asortyment był fabrycznie nowy, I gatunku, spełniał normy jakościowe i użytkowe wskazane przez Zamawiającego, jakiekolwiek odstępstwo od wymagań Zamawiającego co do przedmiotu zamówienia będzie podstawą reklamacji dostarczonego asortymentu. 5. Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć oraz podania nazw firm podwykonawców (załącznik nr 1 oraz załącznik nr 3 do SIWZ). Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w rozdziale XVII SIWZ i we wzorze umowy (załącznik nr 2 do SIWZ). 6. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22900000-9- różne druki - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22900000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy wypełniony zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenia wymagane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, aktualne na dzień składania ofert, złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ 3. Wypełnione formularze cenowe dla zadania/zadań na które Wykonawca składa ofertę. Brak wypełnienia formularza cenowego dla zadania na które Wykonawca składa ofertę będzie skutkować odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. UWAGA: a) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zobowiązany jest zamieścić informacje o tych podmiotach we wskazanym wyżej oświadczeniu b) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zobowiązany jest do zamieszczenia informacji o podwykonawcach we wskazanym wyżej oświadczeniu. c) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie wskazane wyżej oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3. Oświadczenie Wykonawcy, że cena ofertowa została wyliczona zgodnie z dyspozycjami Rozdziału X SIWZ oraz załączników, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 4. Oświadczenie Wykonawcy że dostarczony asortyment jest fabrycznie nowy, I gatunku, spełniał normy jakościowe i użytkowe wskazane przez Zamawiającego. 5. Oświadczenie Wykonawcy czy powierza podwykonawcy/com wykonanie zamówienia. W przypadku powierzenia podwykonawcy/com wykonania zamówienia Wykonawca wskaże zakres jaki będzie realizował przy jego/ich udziale wraz z podaniem firm oraz danych kontaktowych podwykonawców, którzy będą realizować ten zakres, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie oraz złożone na załączniku nr 3 do SIWZ. 6. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i treścią wzoru umowy i przyjmuje je bez zastrzeżeń, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 7. Oświadczenie, że Wykonawca wykona przedmiot zamówienia w terminie określonym w Rozdziale II SIWZ i zgodnie z Rozdziałem. I SIWZ złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 8. Oświadczenie, że Wykonawca zdobył konieczne informacje niezbędne do właściwego przygotowania oferty złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 9. Oświadczenie, że Wykonawca uważa się związany ofertą na czas wskazany w rozdz. VII SIWZ złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 10. Oświadczenie, że Wykonawca nie zastosował ceny dumpingowej i oferta nie stanowi czynu nieuczciwej konkurencji zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz 5-17 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 11. Oświadczenie, że Wykonawca wyraża zgodę na udostępnianie danych osobowych zawartych w ofercie, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ lub na odrębnym dokumencie. 12. Wykonawca, który wykazując spełnianie warunków będzie polegał na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty musi załączyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia zgodnie z treścią rozdziału III ust. 3 SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie wraz z dostawą materiałów drukowanych na potrzeby Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach.
Dodano: 2023-04-26 - ZP-2380-415-58/2020 Zakup wraz z dostawą (dostawy sukcesywne) i wniesieniem druków oraz formularzy policyjnych dla Wydziałów KWP w Katowicach oraz jednostek garnizonu śląskiego Policji
Dodano: 2021-04-08 - Dostawy materiałów wykonanych na zamówienie do Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej
Dodano: 2021-01-11 - Zakup wraz z dostawą (dostawy sukcesywne) i wniesieniem druków oraz formularzy policyjnych dla Wydziałów KWP w Katowicach oraz jednostek garnizonu śląskiego Policji.
Dodano: 2020-12-18 - Dostawy druków
Dodano: 2020-01-30 - Dostawy druków
Dodano: 2019-01-31 - Dostawa druków
Dodano: 2018-04-26 - Zakup i dostawa druków, książek medycznych i niemedycznych dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Najświętszej Maryi Panny, 42-200 Częstochowa.
Dodano: 2017-12-20 - usługi drukowania druków (skład i wdrukowywanie danych) związanych z prowadzeniem studiów, studiów doktoranckich, podyplomowych i kursów dokształcających na rzecz Akademii Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki w Katowicach
Dodano: 2017-07-14