Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach ogłasza przetarg
- Adres: 40-038 Katowice, ul. J. Lompy
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 322 002 050 , fax. 322 002 060
- Data zamieszczenia: 2021-04-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
ul. J. Lompy 18
40-038 Katowice, woj. śląskie
tel. 322 002 050, fax. 322 002 060
REGON: 27020829200000
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZP-2380-415-58/2020 Zakup wraz z dostawą (dostawy sukcesywne) i wniesieniem druków oraz formularzy policyjnych dla Wydziałów KWP w Katowicach oraz jednostek garnizonu śląskiego Policji - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup wraz z dostawą (dostawy sukcesywne) i wniesieniem druków oraz formularzy policyjnych dla Wydziałów KWP w Katowicach oraz jednostek garnizonu śląskiego Policji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (m.in. parametry oraz szacowane ilości) znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ- formularz cenowy wraz z opisem przedmiotu zamówienia – zwany dalej „formularz cenowy” 2. Zamawiający wymaga, aby cały asortyment objęty umową był fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu, gatunku I oraz spełniał wymagania określone w formularzu cenowym – załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Zamawiający wymaga aby cały asortyment wskazany w formularzu cenowymzałącznik nr 3 do SIWZ- był objęty 24-miesięczną gwarancją, liczoną od dnia każdej dostawy sukcesywnej. 4.Zamawiający zastrzega, że realizacja dostaw odbywać się będzie sukcesywnie według bieżących potrzeb Zamawiającego. 5.Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości pomiędzy asortymentami wyszczególnionymi w załączniku nr 3 do SIWZ, a wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego (np. zmiana procedury karnej, zmiana metodyki dokumentowania zdarzeń, zmiana formy wydawniczej zamawianych druków). Szczegóły określa załącznik nr 2 do SIWZ- wzór umowy 6. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca cały oferowany asortyment objęty przedmiotem zamówienia zrealizował zgodnie z terminem realizacji dostawy zaoferowanym w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że termin dostawy nie może być dłuższy niż 14 dni roboczych. 7. Termin realizacji dostawy, o którym mowa w pkt. 6 będzie rozpoczynał swój bieg od momentu złożenia przez Zamawiającego zamówienia na dostawę drogą mailową na adres wskazany przez Wykonawcę. 8.Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia i wniesienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, zamawianego asortymentu w standardowych opakowaniach w stanie nienaruszonym. Na każdym opakowaniu Wykonawca zamieści symbol i dane o ilości zawartych w nich druków i formularzy resortowych. 9. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia pojawiłyby się nazwy własne, oznacza to, iż Zamawiający dopuszcza produkt równoważny. Za równoważny Zamawiający uzna asortyment, produkt o takim samym przeznaczeniu jak wskazany w formularzu cenowym, co najmniej o takim samym zakresie użytkowania lub wyższym. Udowodnienie równoważności asortymentu, produktu spoczywa na Wykonawcy. 10.Wykonawca oświadcza, że cena oferty obejmuje zakup, dostawę i wniesienie asortymentu do wskazanego przez Zamawiającego miejsca/ pomieszczenia. Zamawiający informuje, że dostawy odbywać się będą do magazynów Zamawiającego- część z nich posiada rampę. 11. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć oraz, o ile są już znane, podania nazw firm podwykonawców oraz dane kontaktowe (załącznik nr 1 do SIWZ). 12. Rozliczanie następować będzie na podstawie faktycznie zrealizowanych dostaw sukcesywnych zgodnie z potrzebami Zamawiającego, według cen jednostkowych obliczonych zgodnie ze złożoną ofertą. Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia podaną na otwarciu ofert. Cenę brutto obliczoną wg pkt X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty. Zamawiający zastrzega, że wskazane w formularzu ofertowym ilości są jedynie ilościami szacunkowymi podanymi w celu wyboru oferty najkorzystniejszej. 13. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane. 14. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego szacunkowego zakresu znajdują się w: Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz ofertowy Załącznik nr 2 do SIWZ – Wzór umowy Załącznik nr 3 do SIWZ –Formularz cenowy wraz z opisem przedmiotu zamówienia Załącznik nr 4 do SIWZ – Oświadczenia Wykonawcy Załącznik nr 5 do SIWZ – Oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej 15. Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO). Obowiązek poinformowania podwykonawców, innych podmiotów i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy. Oświadczenie Wykonawcy o wypełnieniu obowiązków wynikających z art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o niniejsze zamówienie złożone w załączniku nr 1 do SIWZ – formularz ofertowy. 16. CPV – 22900000-9 – druki różne UWAGA: Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy prawo zamówień publicznych, Wykonawca zobowiązany jest w terminie 3 od dnia odszyfrowania ofert tj. upublicznienia ofert do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art 24 ust. 1 pkt. 23 ( zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ) Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22900000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie wraz z dostawą materiałów drukowanych na potrzeby Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach.
Dodano: 2023-04-26 - Dostawy materiałów wykonanych na zamówienie do Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej
Dodano: 2021-01-11 - Zakup wraz z dostawą (dostawy sukcesywne) i wniesieniem druków oraz formularzy policyjnych dla Wydziałów KWP w Katowicach oraz jednostek garnizonu śląskiego Policji.
Dodano: 2020-12-18 - Dostawy druków
Dodano: 2020-01-30 - Dostawy druków
Dodano: 2019-01-31 - Dostawa druków
Dodano: 2018-04-26 - Zakup i dostawa druków, książek medycznych i niemedycznych dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Najświętszej Maryi Panny, 42-200 Częstochowa.
Dodano: 2017-12-20 - ZP-2380-421-91/2018 -Zakup druków resortowych – formularzy policyjnych oraz druków akcydensowych z przeznaczeniem dla KMP/KPP; Wydziałów KWP w Katowicach
Dodano: 2017-10-12 - usługi drukowania druków (skład i wdrukowywanie danych) związanych z prowadzeniem studiów, studiów doktoranckich, podyplomowych i kursów dokształcających na rzecz Akademii Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki w Katowicach
Dodano: 2017-07-14