Przetargi.pl
ZP-2380-393-12/2020 Zakup wraz z dostawą i wniesieniem środków czystości dla KWP w Katowicach oraz jednostek garnizonu śląskiego Policji

Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-038 Katowice, ul. J. Lompy
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 002 050 , fax. 322 002 060
  • Data zamieszczenia: 2021-04-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
    ul. J. Lompy 18
    40-038 Katowice, woj. śląskie
    tel. 322 002 050, fax. 322 002 060
    REGON: 27020829200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl/KWK/zamowieniapubliczne/katalog-zamowien-publi

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZP-2380-393-12/2020 Zakup wraz z dostawą i wniesieniem środków czystości dla KWP w Katowicach oraz jednostek garnizonu śląskiego Policji
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup wraz z dostawą i wniesieniem środków czystości dla KWP w Katowicach oraz jednostek garnizonu śląskiego Policji”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (m.in. parametry oraz szacowane ilości) znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ-formularz cenowy wraz z opisem przedmiotu zamówienia –zwany dalej „formularz cenowy” 2. Kod CPV: 39830000-9 środki czystości 39514200-0 ścierki 39224300-1 miotły, szczotki i inne artykuły do sprzątania 3. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu oraz sposobu realizacji znajdują się w: a. załączniku nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym, b. załączniku nr 2 do SIWZ - wzorze umowy, c. załączniku nr 3 do SIWZ - formularzu cenowym wraz z opisem przedmiotu zamówienia d. załączniku nr 4 do SIWZ – oświadczeniu wykonawcy, e. załączniku nr 5 do SIWZ - oświadczeniu dotyczącym grupy kapitałowej, f. załączniku nr 6 do SIWZ – wniosek o zwrot asortymentu. 4 Zamawiający wymaga, aby cały asortyment wskazany w formularzu cenowym - załącznik nr 3 do SIWZ był objęty co najmniej 12 miesięczną gwarancją liczoną od dnia każdej dostawy sukcesywnej. Termin ważności liczony będzie od dnia podpisania bez zastrzeżeń przez przedstawicieli stron protokołu odbioru ilościowo- jakościowego . 5. Zamawiający wymaga aby Wykonawca złożył oświadczenie, że posiada karty charakterystyki zgodnie z obowiązującymi przepisami i wymaganiami Zamawiającego dla asortymentu wskazanego przez Zamawiającego w załączniku nr 3 do SIWZ,- formularz cenowy, gdzie ujęto to w kolumnie „opis zamawianego asortymentu” 7. Na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona najwyżej, zostanie wezwany do złożenia wymaganych kart charakterystyki. 8. Na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona najwyżej, zostanie wezwany do złożenia próbek - po 1 sztuce z oferowanego asortymentu w formularzu cenowym z pozycji oznaczonych uwagą „do testowania-oceny wartości użytkowej”. Oferowany asortyment zostanie poddany porównaniu ze szczegółowym określeniem przedmiotu zamówienia o którym mowa w formularzu cenowym - załącznik nr 3 do SIWZ, celem dokonania porównania zgodności z przedmiotem zamówienia i treścią złożonej oferty. W przypadku stwierdzenia faktu niezgodności oferowanego przedmiotu z opisem przedmiotu zamówienia wyspecyfikowanym przez Zamawiającego oferta zostanie uznana za niezgodną ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, co będzie podstawą do odrzucenia oferty na podstawie art. 89 ust.1 pkt 2 ustawy Pzp. 9. Wzory złożone przez Wykonawcę którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą mogą zostać zwrócone po okresie wynikającym z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp - tj 4 lata od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. Wniosek o zwrot asortymentu stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 10. Wykonawca oświadcza, że cena oferty obejmuje zakup, dostawę i wniesienie asortymentu do wskazanego przez Zamawiającego miejsca/ pomieszczenia. Zamawiający informuje, że dostawy odbywać się będą do magazynów Zamawiającego- część z nich posiada rampę. 11. Zamawiający wymaga aby dostarczony towar był fabrycznie nowy, gatunku I, wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu oraz spełniał wymagania określone w formularzu cenowym – załącznik nr 3 do SIWZ 12. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć oraz podania nazw firm podwykonawców, jeśli są już znane (załącznik nr 1 i nr 4 do SIWZ). Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w rozdziale XVII SIWZ i we wzorze umowy (załącznik nr 2 do SIWZ). 13. Parametry asortymentu opisane w załączniku nr 3 do SIWZ formularzu cenowym stanowią minimalne wymagania Zamawiającego. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia pojawiłyby się nazwy własne, oznacza to, iż Zamawiający dopuszcza produkt równoważny, a wykazanie równoważności (zgodnie z art. 30 ust.5 ustawy PZP) spoczywa na Wykonawcy. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca musi wraz z ofertą przedstawić dokumenty potwierdzające parametry techniczne i analizę porównawczą, z których jednoznacznie wynikało będzie, że są one w pełni równoważne do określonych przez Zamawiającego. 14. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane. 15. Zamawiający zastrzega, że realizacja dostaw odbywać się będzie sukcesywnie według bieżących potrzeb Zamawiającego. 16. Rozliczanie następować będzie na podstawie faktycznie zrealizowanych dostaw sukcesywnych zgodnie z potrzebami Zamawiającego, według cen jednostkowych obliczonych zgodnie ze złożoną ofertą. Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia podaną na otwarciu ofert. Cenę brutto obliczoną wg pkt X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty. Zamawiający zastrzega, że wskazane w formularzu ofertowym ilości są jedynie ilościami szacunkowymi podanymi w celu wyboru oferty najkorzystniejszej. 17. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca cały oferowany asortyment objęty przedmiotem zamówienia zrealizował zgodnie z terminem realizacji dostawy zaoferowanym w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że termin dostawy nie może być dłuższy niż 10 dni roboczych. 18. Termin realizacji dostawy, o którym mowa w pkt. 17 będzie rozpoczynał swój bieg od momentu złożenia przez Zamawiającego zamówienia na dostawę drogą mailową na adres wskazany przez Wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39830000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach