Przetargi.pl
Zakup wraz z dostawami sukcesywnymi i wniesieniem środków czystości dla całego garnizonu śląskiego Policji

Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-038 Katowice, ul. Lompy 19
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-03-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
    ul. Lompy 19
    40-038 Katowice, woj. śląskie
    REGON: 270208292
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaska.policja.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup wraz z dostawami sukcesywnymi i wniesieniem środków czystości dla całego garnizonu śląskiego Policji
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup wraz z dostawami sukcesywnymi i wniesieniem środków czystości dla całego garnizonu śląskiego Policji” - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (m.in. parametry oraz szacowane ilości) znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ -formularz cenowy wraz z opisem przedmiotu zamówienia – zwany dalej „formularz cenowy”. 2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): CPV: 39830000-9 – Środki czyszczące CPV: 39700000-9 – Sprzęt gospodarstwa domowego 3. Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę dostarczonego asortymentu na inny niż ten, który został zaoferowany w formularzu cenowym stanowiący załącznik nr 2 do SWZ, z zastrzeżeniem punktu 4. 4. Zamawiający wyraża zgodę na zmianę dostarczonego asortymentu na inny niż ten, który został zaoferowany w formularzu cenowym w przypadkach wykazania przez Wykonawcę, iż zaoferowany asortyment zostały wycofany ze sprzedaży lub zaprzestano jego produkcji, brak jest dostępu do niego na rynku polskim (potwierdzone przez producenta lub przedstawiciela handlowego na rynku polskim) Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania i dostarczenia innego asortymentu pod warunkiem, iż jego parametry techniczne nie są gorsze niż produktu zaoferowanego, a cena jednostkowa nie jest wyższa od zaoferowanej w formularzu cenowym.4.1 W przypadku, o którym mowa w pkt 4 Wykonawca musi uzyskać zgodę Zamawiającego na zmianę oferowanego asortymentu.4.2 Zamawiającemu przysługuje prawo nie wyrażenia zgody na zmianę oferowanego asortymentu. W zaistniałym przypadku Wykonawca będzie zobligowany do dostarczenia zaoferowanego asortymentu zgodnych z treścią oferty. 5. Zamawiający przewiduje realizację dostaw sukcesywnie według bieżących potrzeb Zamawiającego. 6. Cena ofertowa winna obejmować zakup, dostawę i wniesienie asortymentu do wskazanego przez Zamawiającego miejsca/pomieszczenia. Zamawiający informuje, że dostawy odbywać się będą do magazynu Zamawiającego - Magazyn nr 12 Wydziału Zaopatrzenia KWP Katowice ulica Koszarowa 17. 7. Rozliczanie następować będzie na podstawie faktycznie zrealizowanych dostaw sukcesywnych zgodnie z potrzebami Zamawiającego, według cen jednostkowych zaoferowanych w formularzu cenowym. Zamawiający zastrzega, że wskazane w formularzu ofertowym ilości są ilościami szacunkowymi podanymi w celu wyboru oferty najkorzystniejszej. 8. Zamawiający wymaga aby cały asortyment objęty przedmiotem umowy był wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu, gatunku I oraz spełniał wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 2 do SWZ. 9. Zamawiający wymaga, aby cały asortyment wskazany w formularzu cenowym - załącznik nr 2 do SWZ – był objęty co najmniej 12 miesięczną gwarancją liczoną od dnia każdej dostawy sukcesywnej nie dłuższej niż 24 miesiące. Termin ważności liczony będzie od dnia podpisania bez zastrzeżeń przez przedstawicieli stron protokołu odbioru, który stanowi załącznik nr 3 do umowy. 10. Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych w postaci kart charakterystyki, zaoferowanych produktów w kolumnie nr 11 formularza cenowego, zgodnie z obowiązującymi przepisami tj. m.in. rozporządzenia Komisji (UE) 2020/878 z dnia 18 czerwca 2020 r. zmieniające załącznik II do rozporządzenia (WE) nr 1907/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie rejestracji, oceny, udzielania zezwoleń i stosowanych ograniczeń w zakresie chemikaliów (REACH) i wymaganiami Zamawiającego dla asortymentu wskazanego przez Zamawiającego w załączniku nr 2 do SWZ,- formularz cenowy, gdzie ujęto to w kolumnie „opis zamawianego asortymentu”. 11. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. 12. Maksymalna wartość umowy, z zastrzeżeniem § 6 ust. 9 projektowanych postanowień umowy, będzie opiewać na kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia podaną na otwarciu ofert., a rozliczenie za zrealizowane dostawy będzie następować wg cen jednostkowych wskazanych w załączniku nr 2 do SWZ - formularzu cenowym. Cena oferty brutto obliczona zgodnie dyspozycją sekcji XX SWZ, wpisana do załącznika nr 1 do SWZ - formularza ofertowego posłuży Zamawiającemu do wyboru najkorzystniejszej oferty. Jeżeli cena oferty najkorzystniejszej przekroczy kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację, to Zamawiający podejmie decyzję czy będzie zawierał umowę do wysokości posiadanych środków, czy zwiększy środki przeznaczone na realizację, czy unieważni postępowanie. 13. Zgodnie z art. 310 PZP Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane. 14. Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO). Obowiązek poinformowania podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy. Oświadczenie Wykonawcy o wypełnieniu obowiązków wynikających z art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o niniejsze zamówienie złożone w załączniku nr 1 do SWZ – formularz ofertowy. 15. Realizując obowiązek wynikający z art. 4 ust. 3 i art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. 2022 poz. 2240) oraz art. 100 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2022 poz. 1710), Zamawiający wymaga aby Wykonawca w trakcie dostawy uwzględnił rozmieszczenie przedmiotu zamówienia tak aby nie tworzyć ograniczeń w dostępności do nich osobom niepełnosprawnym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39830000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-04-04

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach