Przetargi.pl
ZP-2380-358/2019/2020 Usługa wyżywienia osób zatrzymanych – dostawa gotowych posiłków w PDOZ i PID na lata 2020 - 2021

Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-038 Katowice, ul. J. Lompy
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 002 050 , fax. 322 002 060
  • Data zamieszczenia: 2021-02-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
    ul. J. Lompy 18
    40-038 Katowice, woj. śląskie
    tel. 322 002 050, fax. 322 002 060
    REGON: 27020829200000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZP-2380-358/2019/2020 Usługa wyżywienia osób zatrzymanych – dostawa gotowych posiłków w PDOZ i PID na lata 2020 - 2021
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest „Usługa wyżywienia osób zatrzymanych – dostawa gotowych posiłków w PDOZ i PID na lata 2020 - 2021” , podzielony na 16 zadań: Zadanie nr 1 – Usługa wyżywienia osób zatrzymanych – PID Katowice; Zadanie nr 2 – Usługa wyżywienia osób zatrzymanych – PID Bielsko – Biała; Zadanie nr 3 – Usługa wyżywienia osób zatrzymanych – PDOZ Będzin; Zadanie nr 4 – Usługa wyżywienia osób zatrzymanych – PDOZ Bielsko – Biała; Zadanie nr 5 – Usługa wyżywienia osób zatrzymanych – PDOZ Bytom; Zadanie nr 6 – Usługa wyżywienia osób zatrzymanych – PDOZ Częstochowa; Zadanie nr 7 – Usługa wyżywienia osób zatrzymanych – PDOZ Dąbrowa Górnicza; Zadanie nr 8 – Usługa wyżywienia osób zatrzymanych – PDOZ Gliwice; Zadanie nr 9 – Usługa wyżywienia osób zatrzymanych – PDOZ Jastrzębie Zdrój; Zadanie nr 10 – Usługa wyżywienia osób zatrzymanych – PDOZ Katowice; Zadanie nr 11 – Usługa wyżywienia osób zatrzymanych – PDOZ Lubliniec; Zadanie nr 12 – Usługa wyżywienia osób zatrzymanych – PDOZ Racibórz; Zadanie nr 13 – Usługa wyżywienia osób zatrzymanych – PDOZ Rybnik; Zadanie nr 14 – Usługa wyżywienia osób zatrzymanych – PDOZ Zawiercie; Zadanie nr 15 – Usługa wyżywienia osób zatrzymanych – PDOZ Zabrze; Zadanie nr 16 – Usługa wyżywienia osób zatrzymanych – PDOZ Żywiec. 2. Sposób realizacji usług będących przedmiotem umowy znajduje się we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 oraz załączniku nr 2a do Specyfikacji Warunków Zamówienia i Postępowania oraz załącznikach nr 3 – formularz cenowy – OPZ – dla poszczególnych zadań. 3. Wykonawca zobowiązuje się do posiadania zaświadczenia o wpisie do Rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub decyzji o zatwierdzeniu zakładu (Ustawa z dnia 25 sierpnia 2006r o bezpieczeństwie żywności i żywienia - tekst jednolity Dz. U. z 2010r Nr 136 poz. 914 ze zm. oraz Rozporządzenie (WE) Parlamentu Europejskiego i Rady nr 852/2004 z dnia 29.04.2004r w sprawie higieny środków spożywczych Dz. Urz. UE z dnia 30 kwietnia 2004r L139 ze zm.) jako spełniającego odpowiednie wymagania do celów działalności prowadzonej w zakresie produkcji i obrotu artykułami spożywczymi będącymi produktami lub półproduktami, daniami gotowymi, odgrzewanymi, z użyciem naczyń wielorazowego użytku, kanapek, artykułów ogólnospożywczych opakowanych oraz działalności cateringowej jeżeli jest to wymagane do realizacji przedmiotowej usługi. 4. Wykonawca zobowiązuje się do dysponowania samochodem przystosowanym do przewozu posiłków w specjalistycznych pojemnikach transportowych oraz środków spożywczych w opakowaniach jednostkowych. Dodatkowo każdy pojazd musi posiadać zaświadczenie lub decyzję, że samochód, którym będą świadczone usługi lub usługa jest przystosowany do przewozu posiłków w specjalistycznych pojemnikach transportowych oraz środków spożywczych w opakowaniach jednostkowych (art. 62 ust.1 pkt 1 Ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25.08.2006r - tekst jednolity Dz. U. z 2010r Nr 136 poz. 914 ze zm.) jeżeli jest to wymagane do realizacji przedmiotowej usługi. 5. Wykonawca oświadcza, że osoby dostarczające posiłki oraz inne osoby mające kontakt z żywnością zostały dopuszczone przez lekarza do wykonywania pracy w procesie produkcji i obrocie żywnością, co potwierdzą aktualne książeczki zdrowia do celów sanitarno – epidemiologicznych oraz są nadzorowane i/lub szkolone w sprawach higieny żywności odpowiednio do ich charakteru pracy, jeżeli jest to wymagane do realizacji przedmiotowej usługi. 6. Na żądanie Zamawiającego na każdym etapie postępowania, a także realizacji, Wykonawca dostarczy kserokopie wymienionych w dokumentacji postępowania zaświadczeń/ decyzji, koniecznych do prawidłowej realizacji usługi. 7. Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO). Obowiązek poinformowania podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy. 8. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane. 9. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć oraz podania nazw firm podwykonawców oraz dane kontaktowe (załącznik nr 1 do SWZiP). Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w rozdziale XVII SWZiP i we wzorze umowy (załącznik nr 2 do SWZiP).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55520000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach