Przetargi.pl
ZP-2380-328-29/2018 Modernizacja gospodarki wodno – ściekowej w KMP w Zabrzu przy ul. 1-go Maja 8-10” Zadanie współfinansowane z WFOŚiGW oraz „Likwidacja zagrożenia środowiska powodowanego pozostawieniem zbiorników magazynowych zanieczyszczonych substancjami ropopochodnymi i obiektów nieczynnej stacji paliw, użytkowanej w latach 1960-2004 przez Komendę Miejską Policji w Zabrzu, zlokalizowanej przy ul. 1-go Maja 8-10 w Zabrzu

Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40038 Katowice, ul. J. Lompy
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 002 050 , fax. 322 002 060
  • Data zamieszczenia: 2018-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
    ul. J. Lompy 19
    40038 Katowice, woj. śląskie
    tel. 322 002 050, fax. 322 002 060
    REGON: 27020829200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZP-2380-328-29/2018 Modernizacja gospodarki wodno – ściekowej w KMP w Zabrzu przy ul. 1-go Maja 8-10” Zadanie współfinansowane z WFOŚiGW oraz „Likwidacja zagrożenia środowiska powodowanego pozostawieniem zbiorników magazynowych zanieczyszczonych substancjami ropopochodnymi i obiektów nieczynnej stacji paliw, użytkowanej w latach 1960-2004 przez Komendę Miejską Policji w Zabrzu, zlokalizowanej przy ul. 1-go Maja 8-10 w Zabrzu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja gospodarki wodno – ściekowej w KMP w Zabrzu przy ul. 1-go Maja 8-10 oraz likwidacja zagrożenia środowiska powodowanego pozostawieniem zbiorników magazynowych zanieczyszczonych substancjami ropopochodnymi i obiektów nieczynnej stacji paliw, użytkowanej w latach 1960-2004 przez Komendę Miejską Policji w Zabrzu, zlokalizowanej przy ul. 1-go Maja 8-10 w Zabrzu w systemie zaprojektuj i wybuduj (w oparciu o Program funkcjonalno-użytkowy będący w posiadaniu Inwestora). W ramach zaprojektowania wykonawca zobligowany jest do: opracowania dokumentacji projektowej, uzyskania w imieniu Zamawiającego wszystkich niezbędnych uzgodnień i dokumentów technicznych potrzebnych do wykonania przedmiotu zamówienia. 2. Przedmiot zamówienia składa się z sześciu etapów: 2.1 Etap nr 1: Modernizacja gospodarki wodno – ściekowej poprzez przebudowę wewnętrznej podziemnej instalacji kanalizacji deszczowej z zabudową urządzeń oczyszczających ścieki z terenu parkingu wewnętrznego. 2.2 Etap nr 2: Modernizacja gospodarki wodno – ściekowej poprzez przebudowę wewnętrznej podziemnej instalacji kanalizacji sanitarnej. 2.3 Etap nr 3: Rozbiórka budynku oraz demontaż, rozbiórka i utylizacja pozostałości instalacji i zbiorników podziemnych po nieczynnej stacji paliw płynnych z terenu parkingu wewnętrznego nr 1. 2.4 Etap nr 4: Demontaż, rozbiórka i utylizacja pozostałości instalacji i zbiorników podziemnych po nieczynnej stacji paliw płynnych z terenu parkingu wewnętrznego nr 2. 2.5 Etap nr 5: Remont instalacji oświetlenia terenu KMP Zabrze Parkingu nr 1 (pomiędzy budynkami nr 10 i 8) - po wykonanych robotach kanalizacyjnych 2.6 Etap nr 6: Roboty remontowe zagospodarowania terenu KMP Zabrze - po wykonanych robotach kanalizacyjnych: a) część c.1) Parking nr 1 (pomiędzy budynkami nr 10 i 8). b) część c.2) Parking nr 2 (zaplecze budynku nr 10). c) część c.3) Budynek ul. 1-go Maja nr 8 3. Realizacja zamówienia (każdego z etapów wskazanych w pkt 2) obejmuje: 3.1 opracowanie dokumentacji techniczno – kosztorysowej wraz z uzyskaniem decyzji administracyjnej pozwolenia na wykonanie robót objętych etapem nr 1 ÷ 6, 3.2 wykonanie - na podstawie ww. dokumentacji - robót budowlano – instalacyjnych objętych etapami nr 1 ÷ 6. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w następujących dokumentach: 4.1. wzór umowy – załącznik nr 2 do SIWZ 4.2. program funkcjonalno-użytkowy – załącznik nr 3 do SIWZ 5. Roboty będą prowadzone na obiekcie czynnym. Zamawiający zapewnia media. 6. Zamawiający wymaga gwarancji jakości na wykonaną dokumentację projektową na okres 36 miesięcy licząc od dnia odbioru kompletnej dokumentacji, zatwierdzonej przez Zamawiającego protokołem przyjęcia. 7. Zamawiający wymaga, aby gwarancja na wykonane roboty budowlane wynosiła minimum 36 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego oraz Zamawiający wymaga aby udzielona gwarancja na zamontowane urządzenia wynosiła minimum 24 miesiące, licząc od daty odbioru obiektu przez Zamawiającego, a także minimum 60 miesięcy na wykonane roboty i materiały nawierzchni mineralno – asfaltowej parkingu, licząc od dnia odbioru końcowego robót. 8. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania technologii (systemu), materiałów, urządzeń równoważnych. Wykazanie równoważności technologii, systemów, materiałów, urządzeń (zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp) spoczywa na Wykonawcy. W przypadku zaoferowania technologii (systemu) materiałów, urządzeń równoważnych Wykonawca musi wraz z formularzem ofertowym i kosztorysem przedstawić oferowaną technologię (system), materiały oraz urządzenia z określeniem typu zastosowanych technologii (systemu) materiałów oraz urządzeń oraz dołączyć materiały dokumentujące parametry techniczne i analizę porównawczą, z których jednoznacznie wynikało będzie, że są one w pełni równoważne do technologii (systemu) materiałów i urządzeń wskazanych w dokumentacji przetargowej. Zaproponowane systemy i materiały oraz urządzenia równoważne powinny posiadać wymagane prawem świadectwa, certyfikaty, dopuszczenia do stosowania w budownictwie, oraz spełniać wymagania określone w dokumentacji przetargowej. 9. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć, podania nazw firm podwykonawców oraz dane kontaktowe (załącznik nr 1 do SIWZ). Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w rozdziale XVII SIWZ i we wzorze umowy (załącznik nr 2 do SIWZ). 10. Na podstawie art. 29 ust. 3a. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Tak więc wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem przedmiotu zamówienia, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób: kierujących budową, dostawców materiałów budowlanych. 11. Wykonawca w odniesieniu do swoich pracowników musi przed przed rozpoczęciem wykonywania czynności przez osoby, o których mowa w pkt 10 przedstawić Zamawiającemu oświadczenie /Wykonawcy lub podwykonawcy/o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności związane z realizacją przedmiotu zamówienia. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że czynności związane z realizacją przedmiotu zamówienia wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy; 12. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w punkcie 11 będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia Pracowników wykonujących roboty budowlane na podstawie umowy o pracę. 13. Zamawiającemu w każdym momencie realizacji umowy przysługuje prawo do skontrolowania spełniania wymagań przez Wykonawcę w zakresie określonym punkcie 10 i 11. Kontrola dopuszcza zarówno wymóg złożenia przez Wykonawcę stosownego oświadczenia jak również przedłożenia dokumentów w postaci kopii zawartych umów o pracę oraz kopii dokumentów potwierdzających zgłoszenia pracownika do ZUS. Sankcje z tytułu naruszenia tych wymogów określone są we wzorze umowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. UWAGA! Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności1 bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. UWAGA! W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. Projekt realizowany w oparciu o umowę o dofinansowanie przedsięwzięcia z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i  Gospodarki Wodnej w Katowicach
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 30.000,00 zł., zgodnie z zapisami Rozdziału VI SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty następujące dokumenty: 1. Formularz ofertowy wypełniony zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ; 2. Oświadczenia wymagane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ oraz aktualne na dzień składania ofert. UWAGA: a) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zobowiązany jest zamieścić informacje o tych podmiotach we wskazanym wyżej oświadczeniu. b) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zobowiązany jest do zamieszczenia informacji o podwykonawcach we wskazanym wyżej oświadczeniu. c) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie wskazane wyżej oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3. Oświadczenie (wskazanie) terminów zakończenia realizacji dokumentacji techniczno-kosztorysowej dla poszczególnych etapów oraz oświadczenie (wskazanie) terminów zakończenia robót objętych poszczególnymi etapami złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Oświadczenie Wykonawcy o udzieleniu gwarancji na: wykonaną dokumentację, wykonane roboty budowlane, zainstalowane urządzenia złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 5. Oświadczenie, że w przypadku nie podania okresu gwarancji na wykonane roboty budowlane, zainstalowane urządzenia Wykonawca udzieli gwarancji minimalnej tj. 36 miesięcy na wykonane roboty budowlane i 24 miesiące na zainstalowane urządzenia. 6. Oświadczenie Wykonawcy o okresie, na który udziela bezwarunkowej od daty podpisania protokołu odbioru końcowego robót na wykonane roboty i materiały nawierzchni mineralno – asfaltowej parkingu, w trakcie której będzie nieodpłatnie wykonywał czynności konserwacji wraz z materiałami konserwacyjnymi (jeśli zajdzie taka konieczność) oraz nieodpłatnie naprawy, a w przypadku jakiejkolwiek wady lub usterki, w tym także w przypadku wystąpienia spękań odbitych, naprawa (remont) nawierzchni obejmie minimum 30% wybudowanej nawierzchni parkingu 7. Oświadczenie, że w przypadku nie podania okresu gwarancji na wykonane roboty i materiały nawierzchni mineralno – asfaltowej parkingu, udzieli gwarancji minimalnej tj. 60 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego robót. 8. Oświadczenie Wykonawcy czy powierza podwykonawcy/com wykonanie zamówienia. W przypadku powierzenia podwykonawcy/com wykonania zamówienia Wykonawca wskaże części jaki będzie realizował przy jego/ich udziale wraz z podaniem firm podwykonawców oraz danych kontaktowych, którzy będą realizować ten zakres, złożone na załączniku nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy. 9. Zobowiązanie innego podmiotu – jeśli dotyczy (załącznik nr 8 do SIWZ). 10. Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia wskazane w Rozdz. III ppkt 2b SIWZ złożone na formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ. 11. Oświadczenie Wykonawcy, że osoby które wykonują wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie dla tego zamówienia będą zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, złożone na załączniku nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy między innymi osób: kierujących budową, dostawców materiałów budowlanych. 12. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i treścią wzoru umowy i przyjmuje je bez zastrzeżeń, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 13. Oświadczenie, że Wykonawca wykona przedmiot zamówienia w terminie określonym w Rozdz. II SIWZ i zgodnie z Rozdz. I SIWZ złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 14. Oświadczenie, że Wykonawca zdobył konieczne informacje niezbędne do właściwego przygotowania oferty złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 15. Oświadczenie, że Wykonawca uważa się związany ofertą na czas wskazany w Rozdz. VII SIWZ złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 16. Oświadczenie, że Wykonawca nie zastosował ceny dumpingowej i oferta nie stanowi czynu nieuczciwej konkurencji zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz 5-17 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, złożone na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach