Przetargi.pl
Odnawialne źródła energii na terenie Gminy Lyski

Gmina Lyski ogłasza przetarg

  • Adres: 44-295 Lyski, ul. Dworcowa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 324300051
  • Data zamieszczenia: 2020-03-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lyski
    ul. Dworcowa 1a
    44-295 Lyski, woj. śląskie
    tel. 324300051
    REGON: 27625877600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lyski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odnawialne źródła energii na terenie Gminy Lyski
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    CZĘŚĆ 1: a) wykonanie dokumentacji projektowej (dla każdego obiektu osobny projekt) wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego nad realizacją robót budowlanych, wykonanie prac budowlano-montażowych, uruchomienie i przeprowadzenie procedury włączenia do sieci OSD mikroinstalacji fotowoltaicznych wraz z przeprowadzeniem instruktażu dla użytkowników obiektów w zakresie obsługi instalacji oraz serwisowanie instalacji w okresie gwarancji i rękojmi. Instalacje o łącznej mocy minimum 691,32 kWp (0,69132 MWe) zostaną zlokalizowane na nieruchomościach prywatnych, należących do mieszkańców Gminy Lyski – łącznie 158 obiektów: - o mocy 2,24 kWp – 11 szt. instalacji; - o mocy 3,36 kWp – 41 szt. instalacji; - o mocy 3,92 kWp – 30 szt. instalacji; - o mocy 4,48 kWp – 1 szt. instalacji; - o mocy 4,76 kWp – 49 szt. instalacji; - o mocy 5,60 kWp – 10 szt. instalacji; - o mocy 6,72 kWp – 7 szt. instalacji; - o mocy 7,84 kWp – 9 szt. instalacji. b) wykonanie dokumentacji projektowej (dla każdego obiektu osobny projekt) wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego nad realizacją robót budowlanych, wykonanie prac budowlano-montażowych, uruchomienie instalacji kolektorów słonecznych wraz z przeprowadzeniem instruktażu dla użytkowników obiektów w zakresie obsługi instalacji oraz serwisowanie instalacji w okresie gwarancji i rękojmi. Instalacje o łącznej mocy minimum 345,525 kW (0,345525 MWe) zostaną zlokalizowane na nieruchomościach prywatnych, należących do mieszkańców Gminy Lyski – łącznie 93 obiekty: - ilość płyt kolektorów – 2 szt. – 28 szt. instalacji; - ilość płyt kolektorów – 3 szt. – 61 szt. instalacji; - ilość płyt kolektorów – 3 szt. – 4 szt. instalacji; CZĘŚĆ 2: a) wykonanie dokumentacji projektowej (dla każdego obiektu osobny projekt) wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego nad realizacją robót budowlanych, wykonanie prac budowlano-montażowych i uruchomienie instalacji pomp ciepła do c.w.u. wraz z przeprowadzeniem instruktażu dla użytkowników obiektów w zakresie obsługi instalacji oraz serwisowanie instalacji w okresie gwarancji i rękojmi. Instalacje o łącznej liczbie 55 szt. zostaną zlokalizowane na nieruchomościach mieszkańców Gminy Lyski – łącznie 55 obiektów. b) wykonanie dokumentacji projektowej (dla każdego obiektu osobny projekt) wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego nad realizacją robót budowlanych, wykonanie prac budowlano-montażowych i uruchomienie instalacji pomp ciepła do c.o. wraz z c.w.u. wraz z przeprowadzeniem instruktażu dla użytkowników obiektów w zakresie obsługi instalacji oraz serwisowanie instalacji w okresie gwarancji i rękojmi. Instalacje o łącznej mocy minimum 436,50 kW (0,4365 MWe) zostaną zlokalizowane na nieruchomościach prywatnych, należących do mieszkańców Gminy Lyski – łącznie 31 obiektów: - o mocy do 10 kW włącznie – 3 szt. instalacji; - o mocy powyżej 10 kW do 16 kW włącznie – 24 szt. instalacji; - o mocy powyżej 16 kW – 4 szt. instalacji; CZĘŚĆ 3: a) wykonanie dokumentacji projektowej (dla każdego obiektu osobny projekt) wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego nad realizacją robót budowlanych, wykonanie prac budowlano-montażowych i uruchomienie instalacji kotłów na biomasę wraz z przeprowadzeniem instruktażu dla użytkowników obiektów w zakresie obsługi instalacji oraz serwisowanie instalacji w okresie gwarancji i rękojmi. Instalacje o łącznej mocy minimum 1285,91 kW (1,28591 MWe) zostaną zlokalizowane na nieruchomościach prywatnych, należących do mieszkańców Gminy Lyski – łącznie 69 obiektów: - o mocy do 15 kW włącznie – 21 szt. instalacji; - o mocy od 15 kW do 25 kW włącznie – 41 szt. instalacji; - o mocy powyżej 25 kW – 7 szt. instalacji; 1) Zakres przedmiotu zamówienia został szczegółowo opisany w PFU stanowiącym załączniki nr 3a, 3b, 3c, 3d, 3e do SIWZ. Zamawiający dołączył do SIWZ również audyty zapotrzebowania energetycznego budynków dla pomp ciepła c.o. wraz z c.w.u. oraz kotłów na biomasę – kolejno załączniki 4a i 4b, z zastrzeżeniem zastosowania się Wykonawcy do zapisów wzoru umowy stanowiącej załącznik odpowiednio nr 2b i 2c - §10 pkt. 1. 5). 2) Wykonawcy zobowiązani są do zaoferowania urządzeń o parametrach nie gorszych niż wymagane. W przypadku zaoferowania urządzeń o parametrach niższych oferta zostanie odrzucona jako nieodpowiadająca treści SIWZ. 3) Na potwierdzenie spełniania parametrów minimum urządzeń wchodzących w skład instalacji dla poszczególnych Części określonych w SIWZ, Wykonawca złoży karty katalogowe i inne dokumenty zgodnie z rozdziałem IV pkt 3.3) SIWZ dla każdej z Części odrębnie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca, pod rygorem odrzucenia oferty, zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości CZĘŚĆ 1: 110 000,00 zł (słownie złotych: sto dziesięć tysięcy złotych 00/100) CZĘŚĆ 2: 40 000,00 zł (słownie złotych: czterdzieści tysięcy złotych 00/100) CZEŚĆ 3: 20 000,00 zł (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100) 2. Wadium powinno być wniesione na podstawie art. 45 ustawy PZP przed upływem terminu składania ofert, tj.: do dnia 04.08.2020 r. do godz. 09:00 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 110). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek Zamawiającego w Rybnickim Banku Spółdzielczym o numerze: 84 8455 0000 2001 0031 8059 0004 z adnotacją: dla Części 1: „Wadium – fotowoltaika, kolektory słoneczne”, dla Części 2: „Wadium – pompy ciepła”, dla Części 3: „Wadium – kotły na biomasę”. Zamawiający uzna, że termin wpłaty wadium został dotrzymany, jeżeli przed jego upływem zostało uznane konto bankowe Zamawiającego. 5. Wadium wniesione w formie poręczeń lub (i) gwarancji należy złożyć w formie oryginału przed upływem terminu składania ofert tj.: do dnia 04.08.2020 r. do godz. 09:00 w siedzibie Zamawiającego – pokój nr 5. Oryginał gwarancji lub poręczenia Wykonawca może włożyć do koperty, w której składa ofertę, jednakże dokument ten musi istnieć indywidualnie i nie może stanowić części łącznej oferty (nie może zostać połączony z ofertą). 6. Wadium wniesione w formie poręczeń lub gwarancji będzie akceptowane przez Zamawiającego, jeżeli będzie zawierać wszystkie określone ustawą PZP przypadki utraty wadium przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana, klauzulę o nieodwołalności oraz zapewnienie bezwarunkowej wypłaty przez Gwaranta na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego pełnej kwoty wadium w przypadkach wymienionych w art. 46 ustawy PZP, tj.: a) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 7. Zamawiający w dowolnym czasie, jednak nie później niż na 3 dni przed upływem ważności wadiów, wzywa Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. 8. Zwrot lub zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z zasadami art. 46 ustawy PZP. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa art. 25 ust. 1 ustawy PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie, iż oferowane urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego karty katalogowe i inne dokumenty wymienione w załączniku nr 5 do SIWZ odpowiednio dla Części 1, 2 i 3, stanowiące podstawę do potwierdzenia spełniania przez zaoferowane elementy składające się na kompletną instalację, parametrów minimum określonych w PFU stanowiących załącznik nr 3a, 3b, 3c, 3d, 3e odpowiednio dla kolejnych części zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach