Przetargi.pl
ZP-2380-175-9,56/2017 Mycie zewnętrzne karoserii pojazdów specjalnych/ciężarowych i łodzi motorowych ze stanu OPP w Katowicach

Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40038 Katowice, ul. J. Lompy
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 002 050 , fax. 322 002 060
  • Data zamieszczenia: 2017-07-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
    ul. J. Lompy 19
    40038 Katowice, woj. śląskie
    tel. 322 002 050, fax. 322 002 060
    REGON: 27020829200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZP-2380-175-9,56/2017 Mycie zewnętrzne karoserii pojazdów specjalnych/ciężarowych i łodzi motorowych ze stanu OPP w Katowicach
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest usługa zewnętrznego mycia karoserii pojazdów specjalnych i łodzi motorowych ze stanu OPP w Katowicach według ilości wskazanych w Załączniku nr 1 do SIWZ – formularz ofertowy. 2. Zamawiający przewiduje dla każdego pojazdu/łodzi wykonanie usługi mycia 1 (jeden) raz w miesiącu, przy czym zastrzega, że usługa mycia łodzi odbywać się będzie tylko w okresie od czerwca do września każdego roku trwania umowy. 3. Zamawiający wymaga, aby całoroczna myjnia była otwarta co najmniej 5 dni w tygodniu i co najmniej 7 godzin dziennie z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość mycia pojazdów za pomocą myjni mobilnej (parowej) na terenie OPP w Katowicach, przy czym Zamawiający zastrzega, że w takim przypadku nie zapewnia przyłącza wody i prądu. W przypadku mycia pojazdów za pomocą myjni mobilnej (parowej) na terenie OPP w Katowicach Zamawiający informuje, ze usługa winna odbywać się w dni robocze (od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy), a Wykonawca o planowanym myciu pojazdów zostanie poinformowany telefonicznie lub drogą elektroniczną z min. jednodniowym wyprzedzeniem. 5. Mycie pojazdów będzie polegało na zewnętrznym myciu karoserii obejmującym m.in. następujące czynności: 5.1. mycie wstępne, 5.2. mycie zasadnicze z użyciem środka myjącego, 5.3. płukanie. 6. Wykonawca zobowiązany jest do mycia pojazdów służbowych poza kolejnością bezpośrednio po jego podstawieniu bez wcześniejszego uzgadniania terminu przyjazdu na myjnie. 7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował min. 1 stanowiskiem do mycia pojazdów o wysokości minimalnej 4,0 m i szerokości minimalnej 3,5 m, umożliwiającym mycie pojazdów specjalnych/ciężarowych typów wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ – formularz ofertowy. 7.1 Myjnia Wykonawcy musi umożliwić bezusterkowe mycie pojazdów w oznakowaniu policyjnym, wyposażonych w lampy zespolone i/lub sprzęt specjalistyczny montowany na pojazdach. 7.2 Zamawiający wymaga aby myjnia Wykonawcy umożliwiała bezusterkowe mycie łodzi motorowych wykonanych z polerowanego aluminium (środki chemiczne nie mogą powodować odbarwienia kadłuba) i pontonów typu „Rip”, których tuba wykonana jest z hypalonu. 8. Zamawiający wymaga aby miejsce wykonywania usługi znajdowało się w odległości do 15 km po trasie od siedziby OPP w Katowicach, ul. Koszarowa 17. UWAGA: Zamawiający zastrzega sobie prawo do zweryfikowania odległości podanej przez Wykonawcę (załącznik nr 1 do SIWZ formularz ofertowy) którego oferta zostanie uznana jako najkorzystniejsza. Na etapie badania oferty Zamawiający zweryfikuje oferowaną przez Wykonawcę odległość. W przypadku gdy oferowana odległość przekroczy 15 km licząc po trasie, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy jako niezgodną z SIWZ na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp. 9. Wykonawca winien wskazać w Załączniku nr 1 do SIWZ formularzu ofertowym jeden adres myjni. W przypadku podania więcej niż jednego adresu myjni, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy jako niezgodną z SIWZ na podstawie art. 89 ust 1 pkt. 2 ustawy Pzp. 10. Zamawiający wymaga aby Wykonawca był ubezpieczony na cały okres trwania umowy na kwotę co najmniej 50 000 tysięcy złotych, od wszelkich zdarzeń, za które z uwagi na swoją działalność mógłby ponosić odpowiedzialność cywilną oraz za szkody materialne i niematerialne wraz z zobowiązaniem do okazania na każde wezwanie Zamawiającego aktualnej polisy OC. 11. Wykonawca po zakończeniu każdego miesiąca w oparciu o zestawienie załączone do faktury zawierające numer rejestracyjny pojazdu, datę wykonania usługi, rodzaju pojazdu (ciężarowy/specjalny, łódź) czytelny podpis kierującego pojazdem, wystawi fakturę Zamawiającemu i przekaże odbiorcy usługi (OPP w Katowicach). Wzór zestawienia będzie załącznikiem nr 2 do umowy. 12. Zamawiający zastrzega, iż kierowca pojazdu służbowego przeznaczonego do mycia nie wykonuje żadnych czynności związanych z usługą poza prowadzeniem pojazdu służbowego na terenie myjni. Wszystkie czynności związane z myciem wykonuje Wykonawca lub upoważniony przez niego pracownik. 13. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć oraz podania nazw firm podwykonawców oraz dane kontaktowe (załącznik nr 1 do SIWZ). Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w rozdziale XVII SIWZ i we wzorze umowy (załącznik nr 2 do SIWZ). 14. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności wchodzące w zakres mycia pojazdów zgodnie z pkt. 5 były zatrudnione na podstawie umowy o pracę lub pracę tymczasową w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. Z 2014r., poz. 1502 z późn. zm.) Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę tych wymagań oraz rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia określa załącznik nr 2 do SIWZ wzór umowy. W przypadku kiedy Wykonawca będzie realizował usługę osobiście składa oświadczenie, iż do realizacji niniejszej usługi nie będą wykonywane czynności wymagające posiadania pracownika zatrudnionego na umowę o pracę, lub pracę tymczasową. Niniejsze oświadczenie będzie stanowić załącznik do umowy. UWAGA: Rozliczenie za zrealizowane usługi według bieżących potrzeb następować będzie wg cen jednostkowych każdej pozycji wskazanych w tabelach załącznika nr 1 do SIWZ – formularzu ofertowym. Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia. Cenę brutto obliczoną wg Rozdz. X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50112300-6

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach