Przetargi.pl
ZP-2380-155,164-49/2016 Zakup i dostawa mebli dla KWP oraz KMP/KPP garnizonu śląskiego Policji

Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-038 Katowice, ul. J. Lompy 19
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2002050 , fax. 032 2002060
  • Data zamieszczenia: 2016-05-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
    ul. J. Lompy 19 19
    40-038 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 2002050, fax. 032 2002060
    REGON: 27020829200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZP-2380-155,164-49/2016 Zakup i dostawa mebli dla KWP oraz KMP/KPP garnizonu śląskiego Policji
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Nazwa nadana zamówieniu: ZP-2380-155,164-49/2016 Zakup i dostawa mebli dla KWP oraz KMP/KPP garnizonu śląskiego Policji 2. kod CPV: 39 13 00 00-3 Meble 3. Zamówienie zostało podzielone na 7 zadań i obejmuje: Zadanie nr 1 - KPP Wodzisław Śląski - meble drewniane Zadanie nr 2 - KPP Wodzisław Śląski - siedziska Zadanie nr 3 - KPP Wodzisław Śląski - meble metalowe Zadanie nr 4 - KPP Wodzisław Śląski - wieszaki i ławki Zadanie nr 5 - KWP/KMP/KPP - siedziska Zadanie nr 6 - KPI Zabrze - wieszaki Zadanie nr 7 - KWP - meble drewniane 4. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia znajdują się w: 4.1 załączniku nr 2 do SIWZ - Umowa projekt 4.2 załączniku nr 3 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia - formularz cenowy dla zadania nr 1 4.3 załączniku nr 4 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia - formularz cenowy dla zadania nr 2 4.4 załączniku nr 5 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia - formularz cenowy dla zadania nr 3 4.5 załączniku nr 6 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia - formularz cenowy dla zadania nr 4 4.6 załączniku nr 7 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia - formularz cenowy dla zadania nr 5 4.7 załączniku nr 8 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia - formularz cenowy dla zadania nr 6 4.8 załączniku nr 9 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia - formularz cenowy dla zadania nr 7 5 Miejsca dostaw wraz ze specyfikacją ilościową oraz osobami uprawnionymi do podpisania protokółów znajdują się w załączniku nr 10 do SIWZ 6 Parametry asortymentu opisane w załącznikach od nr 3 do nr 9 do SIWZ - opisie przedmiotu zamówienia, formularzu cenowym stanowią minimalne wymagania Zamawiającego. Jednocześnie Zamawiający dopuszcza asortyment równoważny, a wykazanie równoważności (zgodnie z art. 30 ust.5 ustawy PZP) spoczywa na Wykonawcy. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca musi wraz z ofertą przedstawić dokumenty potwierdzające parametry techniczne i analizę porównawczą, z których jednoznacznie wynikało będzie, że są one w pełni równoważne do określonych przez Zamawiającego. 7 Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian ilości asortymentu wyłącznie z przyczyn, których nie mógł wcześniej przewidzieć. 8 Zamawiający wymaga, aby cały asortyment objęty przedmiotem zamówienia był fabrycznie nowy, gatunku I, spełniał normy jakościowe i użytkowe wskazane przez Zamawiającego odpowiednio w załącznikach od nr 3 do nr 9 do SIWZ. Ponadto Zamawiający wymaga, aby szafy metalowe posiadały wskazane przez Zamawiającego certyfikaty, które Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wraz z pierwszą dostawą szaf metalowych. 9 Zamawiający wymaga, aby cały asortyment objęty przedmiotem zamówienia posiadał 24 miesięczną gwarancję liczoną od dnia przyjęcia dostawy. 10 Zamawiający wymaga, aby w okresie udzielonej gwarancji wszystkie koszty związane z obsługą gwarancyjną ponosił Wykonawca. 11 Zamawiający wymaga, aby w okresie gwarancji asortyment podlegający naprawie był naprawiany przez Wykonawcę u Zamawiającego - bezpośredniego odbiorcy lub odbierany od Zamawiającego - bezpośredniego odbiorcy, oraz po naprawie dostarczany do Zamawiającego - bezpośredniego odbiorcy. 12 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zrealizował przedmiot zamówienia w terminie podanym w pkt II SIWZ lub krótszym zgodnie ze złożoną ofertą. Termin realizacji dla każdego zadania oddzielnie stanowi drugie kryterium wyboru Wykonawców i zostało uszczegółowione w pkt XI SIWZ. 13 Zamawiający dopuszcza realizację dostaw etapami przy wcześniejszym uzgodnieniu przez Wykonawcę terminów z bezpośrednim odbiorcą dostawy z rozbiciem na poszczególne zadania. 14 Zamawiającemu przysługuje prawo odmowy przyjęcia całej dostawy lub do przyjęcia dostawy w części którą uzna za zgodną z wymaganiami. 15 Zamawiający wymaga, aby dostawy były realizowane w godzinach od 8:00 do 14:00 w dniach pracy Zamawiającego tj. od poniedziałku do piątku. 16 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył asortymentu do siedziby Zamawiającego - bezpośredniego odbiorcy wraz z wniesieniem do miejsca docelowego i montażem przedmiotu zamówienia na własny koszt i ryzyko. W przypadku odmowy wniesienia i/lub montażu dostarczony asortyment nie zostanie odebrany, co zostanie odnotowane w protokole odbioru ilościowego - jakościowego. 17 Zamawiający wymaga, aby w przypadku dostarczenia asortymentu uszkodzonego lub niezgodnego z opisem przedmiotu zamówienia (np. zmiany wymiarów, kolorów, użytego materiału), był on wymieniony lub uzupełniony przez Wykonawcę w terminie 7 dni kalendarzowych licząc od dnia odmowy przyjęcia. 18 Zamawiający wymaga, aby ewentualne reklamacje rozpatrywane były w terminie 14 dni kalendarzowych od ich otrzymania. 19 Zamawiający wymaga, aby asortyment posiadający wady ukryte i asortyment reklamowany był wymieniony w terminie 14 dni kalendarzowych. 20 Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcy/com. Zamawiający wymaga od Wykonawcy oświadczenia złożonego w załączniku nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym czy powierza podwykonawcy/com wykonanie zamówienia. W przypadku powierzenia podwykonawcy/com wykonania zamówienia Zamawiający wymaga wskazania zakresu jaki będzie realizował przy jego/ich udziale. 21 Zgodnie z art. 91 ust. 3a ustawy PZP. Wykonawca jest zobligowany do oferty załączyć informację w formularzu ofertowym o następującej treści (Składając ofertę informujemy Zamawiającego, że wybór będzie/nie będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego. Jednocześnie ze złożonym oświadczeniem, podajemy nr zadania nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania , oraz wskazujemy ich wartość bez kwoty podatku )
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391300003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin realizacji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach