Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach ogłasza przetarg
- Adres: 40-038 Katowice, ul. J. Lompy 19
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2002050 , fax. 032 2002060
- Data zamieszczenia: 2014-11-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
ul. J. Lompy 19 19
40-038 Katowice, woj. śląskie
tel. 032 2002050, fax. 032 2002060
REGON: 27020829200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup mebli dla jednostek garnizonu śląskiego. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Nazwa nadana zamówieniu: Zakup mebli dla jednostek garnizonu śląskiego. 2. kody CPV: 39130000-3 Meble 3. Zamówienie zostało podzielone na 6 zadań i obejmuje: 3.1 Zadanie nr 1 - Meble drewniane i siedziska dla KPI Sosnowiec 3.2 Zadanie nr 2 - Szafy metalowe oraz szafy metalowe na broń dla KP I Sosnowiec 3.3 Zadanie nr 3 - Meble dla KP I Sosnowiec 3.4 Zadanie nr 4 - Meble dla KPP Bieruń 3.5 Zadanie nr 5 - Meble dla KMP Jaworzno 3.6 Zadanie nr 6 - Meble KMP Zabrze 4. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia znajdują się w: załączniku nr 2 do SIWZ - projekt umowy załączniku nr 3 do SIWZ - miejsca dostaw załączniku nr 4 do SIWZ - formularz cenowy dla zadania nr 1 załączniku nr 5 do SIWZ - formularz cenowy dla zadania nr 2 załączniku nr 6 do SIWZ - formularz cenowy dla zadania nr 3 załączniku nr 7 do SIWZ - formularz cenowy dla zadania nr 4 załączniku nr 8 do SIWZ - formularz cenowy dla zadania nr 5 załączniku nr 9 do SIWZ - formularz cenowy dla zadania nr 6 5. Zamawiający przewiduje w ramach zamówienia opcję zwiększenia ilości dostarczonego asortymentu dla zadań nr 1 do 6. 6. Podane w załączniku od nr 4 do 9 do SIWZ - formularzu cenowym - specyfikacji ilości asortymentu stanowią minimum, które Zamawiający na pewno zrealizuje w ramach zamówienia. 7. Ilość dostarczonego asortymentu w ramach opcji będzie wynikać z kwoty stanowiącej różnicę pomiędzy kwotą przewidzianą przez Zamawiającego na realizację zamówienia, a ceną Wybranego Wykonawcy dla danego zadania. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od skorzystania z przewidzianego prawa opcji, tj. zakupu dodatkowego asortymentu. 9. Cena jednostkowa asortymentu dostarczonego w ramach opcji będzie taka jak cena asortymentu wskazana przez Wykonawcę w wypełnionym załączniku nr od 4 do 9 do SIWZ - formularzu cenowym. 10. Dostawa asortymentu w ramach opcji będzie musiała się odbyć w terminie do dnia 22.12.2014r. 11. Asortyment dostarczony w ramach opcji musi być tego samego producenta tego samego modelu i o tych samych parametrach co asortyment oferowany w ramach zakupu podstawowego wskazanego w wypełnionym w załączniku nr od 4 do 9 do SIWZ -formularzu cenowym. 12. Zamawiający wymaga, aby cały asortyment objęty przedmiotem zamówienia był fabrycznie nowy, gatunku I, spełniał normy jakościowe i użytkowe wskazane przez Zamawiającego odpowiednio w załącznikach od nr 4 do nr 9 do SIWZ. 13. Ilość mebli przewidzianych do zakupu w ramach prawa opcji wynikać będzie z potrzeb Zamawiającego. 14. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na oferowany asortyment na okres minimum 24 miesięcy od dnia przyjęcia dostawy, z zastrzeżeniem rozdziału XI SIWZ. 15. Wykonawca w ramach dostawy zapewnia wniesienie oraz zamontowanie asortymentu 16. Odbiór przedmiotu zamówienia będzie się odbywał zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ - miejsca dostaw 17. Parametry asortymentu opisane w załącznikach od nr 4 do nr 9 do SIWZ - opisie przedmiotu zamówienia, formularzu cenowym stanowią minimalne wymagania Zamawiającego, przy czym Zamawiający dopuszcza odchylenie w wymiarze w granicy +/-2 cm od podanych wymiarów, jak i pojedynczego wymiaru. Jednocześnie Zamawiający dopuszcza asortyment równoważny, a wykazanie równoważności (zgodnie z art. 30 ust.5 ustawy PZP) spoczywa na Wykonawcy. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca musi wraz z ofertą przedstawić dokumenty potwierdzające parametry techniczne i analizę porównawczą, z których jednoznacznie wynikało będzie, że są one w pełni równoważne do określonych przez Zamawiającego tzn. posiadają zgodność w zakresie wymiarów, koloru i innych parametrów funkcjonalnych. 18. Zamawiający wymaga dla szaf klasy A, B i C wskazanych w zadaniu nr 2 - stosownych certyfikatów potwierdzających, że w szafach tych można przechowywać dokumenty niejawne zgodnie z posiadaną klauzulą tajności. 19. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Zamawiający wymaga od Wykonawcy oświadczenia złożonego w załączniku nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym czy powierza podwykonawcy/com wykonanie zamówienia. W przypadku powierzenia podwykonawcy/com wykonania zamówienia Zamawiający wymaga wskazania zakresu jaki będzie realizował przy jego/ich udziale. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391300003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slaska.policja.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZP-2380-155,164-49/2016 Zakup i dostawa mebli dla KWP oraz KMP/KPP garnizonu śląskiego Policji
Dodano: 2016-05-30 - zakup i dostarczenie mebli i wyposażenia do pomieszczeń budynku Bloku Operacyjnego Katowickiego Centrum Onkologii (znak sprawy: KCO/PN/ 9 / 2016)
Dodano: 2016-02-19 - Zakup mebli na wymiar oraz regałów bibliotecznych dla jednostek garnizonu śląskiego
Dodano: 2015-10-02 - ZP-2380-171-45-2015 Zakup mebli drewnianych oraz siedzisk dla KPP w Żywcu
Dodano: 2015-05-15 - Zakup mebli biurowych i gabinetowych dla Śląsksiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach
Dodano: 2014-11-03 - Wykonanie, dostawa oraz montaż mebli do jednostek organizacyjnych Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku
Dodano: 2012-02-17 - Wykonanie, dostawa oraz montaż mebli do jednostek organizacyjnych Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku
Dodano: 2012-02-17 - DOSTAWA MEBLI BIUROWYCH DLA AKADEMII IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE
Dodano: 2010-04-29