Przetargi.pl
ZP 13/08/11 Organizacja i prowadzenie zajęć w Ośrodku Kuratorskim przy Sądzie Rejonowym w Chorzowie, 41-506 Chorzów, ul. St.Batorego 2 w ramach umowy zlecenia zawartej z osoba fizyczną, na stanowisko wychowawcy.

Sąd Rejonowy w Chorzowie ogłasza przetarg

  • Adres: 41-500 Chorzów, ul. dr. Józefa Rostka 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3499413 , fax. 032 3499483
  • Data zamieszczenia: 2011-08-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Chorzowie
    ul. dr. Józefa Rostka 2 2
    41-500 Chorzów, woj. śląskie
    tel. 032 3499413, fax. 032 3499483
    REGON: 00032203400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chorzow.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZP 13/08/11 Organizacja i prowadzenie zajęć w Ośrodku Kuratorskim przy Sądzie Rejonowym w Chorzowie, 41-506 Chorzów, ul. St.Batorego 2 w ramach umowy zlecenia zawartej z osoba fizyczną, na stanowisko wychowawcy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. 1.Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie na umowę zlecenie, w roku 2011 zajęć dla wychowanków Ośrodka Kuratorskiego w Chorzowie ul. Stefana Batorego 2. 2.Planuje się przyjęcie w okresie od 01.09.2011r-31.12.2011r na umowę zlecenie jednej osoby do prowadzenia zajęć w ośrodku na stanowisko wychowawcy. 3.Charakter pracy: a)prowadzenia zajęć z uczestnikami w wymiarze co najmniej 8 godzin zegarowych tygodniowo zgodnie z rocznym planem ośrodka (roczny plan ośrodka sporządza kierownik ośrodka do dnia 31.12. każdego roku); b)dokumentowania przebiegu pracy z uczestnikami poprzez dokonywanie bieżących wpisów w dzienniku zajęć; c)dokonywanie systematycznych wpisów w arkuszach spostrzeżeń; d)sporządzanie na polecenie kierownika ośrodka sprawozdań; e)udział w szkoleniach oraz wykonywanie innych czynności wynikających z działalności ośrodka itp.; f)prowadzenie zajęć z uczestnikami ośrodka zgodnie z posiadanymi zasobami i preferencjami; g)organizowanie imprez okolicznościowych; h)pozyskiwanie drogą współpracy z innymi instytucjami użyteczności publicznej nieodpłatnego korzystania przez uczestników ośrodka z wstępów na baseny, do teatru, muzeów itp. i)udzielanie uczestnikom ośrodka pomocy w nauce, motywowanie do poprawy ocen; j)aktywny udział w wykonywaniu prac porządkowych na terenie ośrodka włącznie z myciem podłóg, armatury kuchennej, praniem ręczników itp. na co przewiduje się dodatkowo jedną godzinę tygodniowo dla każdego wychowawcy. 4.Osoby zatrudnione na umowę zlecenie są zobowiązane do: a)rzetelnego wykonywania powierzonych im obowiązków wynikających z rocznego planu pracy ośrodka; b)dokonywania systematycznych wpisów w dzienniku zajęć i arkuszu spostrzeżeń dokumentujących podjęte działania c)ustalania w porozumieniu z Kierownikiem ośrodka zajęć realizowanych w ramach niniejszej umowy; d)prowadzenia zajęć przez Wykonawcę, w czasie niekolidującym z wykonywaniem obowiązków wynikających ze stosunku pracy Wykonawcy; e)współpracy z całym personelem ośrodka; f)rzetelnego wypełniania zadań powierzonych do wykonania, poprzez wsparcie dydaktyczne, wychowawcze, opiekuńcze; g)przestrzegania zasad równości szans, w tym równości płci; h)zgłaszaniu Kierownikowi Ośrodka problemów, nieprawidłowości niezwłocznie po zaobserwowaniu ich występowania; i)zachowania w tajemnicy wszelkich danych do których będzie miał dostęp; j)osobistego wykonania zleconych czynności. Powierzenie wykonania w całości lub części zlecenia osobie trzeciej wymaga pisemnej zgody Zamawiającego. Za osoby, którymi Wykonawca się posłużył lub za pomocą których zlecenie wykonuje, odpowiada on na zasadzie ryzyka, jak za działanie własne. k)poinformowania w trybie natychmiastowym Kierownika Ośrodka o konieczności zorganizowania zastępstwa, jeśli wystąpią przesłanki uniemożliwiające prowadzenie zajęć, przez wskazanego w ofercie psychologa bądź wychowawcę zgodnie z wymaganymi uprawnieniami. 5.Średniomiesięczna ilość uczestników ośrodka: - ok. 20 uczestników w tym grupa młodzieży młodszej i starszej. - w placówce zajęcia odbywają się w wymiarze 20 godzin zegarowych w tygodniu, przy czym wychowawcy prowadzą zajęcia w wymiarze 8 godzin zegarowych w tygodniu. Zamawiający zastrzega możliwość zwiększenia zakresu obowiązków wychowawcy o dodatkową 1-dną godzinę zegarową w tygodniu, celem przeprowadzenia niezbędnych, systematycznych prac porządkowych- tj. 9 godzin w tygodniu- 36 godzin w miesiącu. Zajęcia wychowawca winien prowadzić dwa razy w tygodniu, bądź 1 raz w tygodniu (przy odpowiednio mniejszym wynagrodzeniu) zgodnie z organizacją pracy w placówce. 6.Zamawiający zastrzega, iż w okresie wakacyjnym oraz podczas prowadzenia -Akcji Zima- ilość godzin pracy wychowawców zwiększyć się może o 75-100% w zależności od specyfiki organizowanych imprez i wyjść plenerowych oraz potrzeb uczestników przy zachowaniu wysokości średniomiesięcznej ceny ryczałtowej zaproponowanej w ofercie przez Wykonawcę. 7.Zamawiający wymaga aby Wykonawca, składając ofertę przedstawił własną koncepcję prowadzenia zajęć, wskazując jednocześnie sposób monitorowania zmian poziomu kompetencji społecznych uczestników zajęć. 8.Zamawiający zastrzega sobie prawo do wglądu do dokumentów Wykonawcy związanych z realizowanym zamówieniem, w tym dokumentów finansowych. 9.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby godzin zajęć, liczby grupy prowadzonej w ośrodku, harmonogramu realizacji zajęć oraz anektowania umowy w tej kwestii. 10.Jeżeli w okresie trwania umowy Zamawiający zmniejszy liczbę godzin poszczególnych typów zajęć, Wykonawcy nie będą przysługiwały z tego tytułu żadne roszczenia względem Zamawiającego. 11.Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy ze skutkiem natychmiastowym w sytuacji: a)gdy Wykonawca zaniechał realizacji niniejszej umowy; b)bez uzasadnionego powodu Wykonawca nie przystąpił do realizacji usług i nie podjął ich w ciągu 2 dni roboczych od otrzymania ponaglenia od Zamawiającego, c)jeżeli pomimo uprzednich dwukrotnych pisemnych zastrzeżeń ze strony Zamawiającego, Wykonawca w rażący sposób zaniedbuje zobowiązania umowy; d)choroby lub śmierci Wykonawcy, uniemożliwiających terminowe wykonywanie czynności wskazanych w SIWZ i jej załącznikach w tym w niniejszej umowie; e)braku możliwości jej realizowania, wynikłego z przyczyn od niego niezależnych. 12.Wcześniejsze rozwiązanie (odstąpienie) od umowy lub jej wygaśnięcie uprawnia Zamawiającego do WYZNACZENIA 1 MIESIĘCZNEGO TERMINU ROZWIĄZANIA ( ODSTĄPIENIA OD UMOWY ) pozwalającego na uzupełnienie kadry zgodnie z potrzebami Ośrodka tj. do wyboru innego wykonawcy w trybie określonym ustawą, przy czym Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie tylko za część zlecenia faktycznie wykonaną. 13.W przypadku rozwiązania umowy Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu wszystkie zgromadzone dokumenty związane z wykonywaniem przez niego czynności w ramach umowy. 14.Realizacja niniejszej umowy nie podlega relacjom pracodawca-pracownik i w związku z tym nie stosuje się do niej przepisów regulujących tą kwestię. 15.Zamawiający nie refunduje kosztów przejazdu. Wykonawca powinien uwzględnić koszty dojazdu w zaproponowanej kwocie wynagrodzenia. 16.Przewidywana forma zatrudnienia - umowa zlecenie. Forma rozliczenia z Wykonawcą - przelew wynagrodzenia na wskazany rachunek bankowy, płatny po przedstawieniu rachunku za wykonanie zlecenia (do trzeciego dnia roboczego miesiąca, następującego po miesiącu, którym realizowane były zajęcia), na którym znajduje się adnotacja o stwierdzeniu wykonania usługi- czytelnie zatwierdzona datą, pieczęcią i podpisem właściwego Kierownika Ośrodka Kuratorskiego. Zamawiający zastrzega, iż w okresach o których mowa w pkt. 2, wynagrodzenie nie będzie wypłacane Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 853113005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Koncepcja realizacji uslugi
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chorzow.sr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach