Przetargi.pl
ZP/11/2014 NA Konserwację drukarek oraz sukcesywną dostawę tonerów, tuszy i materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla potrzeb Administracji Zasobów komunalnych Łódź Bałuty

Administracja Zasobów Komunalnych Łodź-Bałuty ogłasza przetarg

  • Adres: 91-002 Łodź, Ul. Drewnowska 5
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 654 05 08 , fax. 42 654 75 88
  • Data zamieszczenia: 2014-03-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Administracja Zasobów Komunalnych Łodź-Bałuty
    Ul. Drewnowska 5 5
    91-002 Łodź, woj. łódzkie
    tel. 42 654 05 08, fax. 42 654 75 88
    REGON: 10161009700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.baluty.azk.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZP/11/2014 NA Konserwację drukarek oraz sukcesywną dostawę tonerów, tuszy i materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla potrzeb Administracji Zasobów komunalnych Łódź Bałuty
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ZAKRES RZECZOWY ZAMÓWIENIA: 1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa tonerów i tuszy do drukarek oraz materiałów eksploatacyjnych wraz z konserwacją drukarek dla AZK Łódź Bałuty zwanych dalej materiałami eksploatacyjnymi. Opis urządzeń oraz ich ilość zawiera Załącznik Nr 3 do SIWZ (Załącznik Nr 1 do umowy) 2.Kod CPV 30.12.51.10-5 tonery do drukarek laserowych 30.12.51.00-2 wkłady barwiące 50.31.30.00-2 konserwacja drukarek 3.Oferowane materiały eksploatacyjne dla zaznaczonych w Załączniku Nr 3 do siwz urządzeń będących na gwarancji muszą być oryginalne co oznacza, że można udokumentować fakt wyprodukowania ich przez podmiot wskazany jako producent ( logo producenta na materiałach eksploatacyjnych , opakowanie pierwotne producenta z symbolem lub numerem katalogowym umożliwiającym zweryfikowanie zgodności dostawy z zamówieniem). 4.W pozostałych przypadkach wykonawca może dostarczyć zamienniki materiałów eksploatacyjnych. W przypadku dostarczenia materiałów innych niż pochodzące od producenta lub zalecanych przez niego do stosowania, wykonawca musi zapewnić: 1)kompatybilność materiałów eksploatacyjnych z urządzeniem, zapewnienie odpowiedniej jakości druku i funkcjonalność urządzenia np. poprawnego wskazywania zużycia materiału eksploatacyjnego), 2)parametry (pojemność tuszu, tonera, wydajność, jakość druku) takie same albo lepsze w stosunku do materiału eksploatacyjnego pochodzącego od producenta urządzenia, do którego jest przeznaczony ten materiał. Temperatura topnienia tonera czy czas schnięcia tuszu powinny być takie same jak materiałów oferowanych przez producenta lub z tolerancją ,która wyznaczył producent dla prawidłowego działania urządzenia. 3) stosowanie materiału eksploatacyjnego tak aby nie naruszyć warunków gwarancji urządzenia poprzez wcześniejsze zużycie podzespołów. 5.Wykonawca może zaproponować i dostarczyć materiały eksploatacyjne równoważne do opisywanych wyżej. Przez równoważność rozumie się funkcjonalność, jakość wydruku ( kopii), wydajność, szybkość schnięcia, odpowiadające wyrobom producenta. 6.W przypadku uszkodzenia urządzenia w wyniku dostarczenia wadliwego produktu zamawiającemu będzie przysługiwał zwrot kosztów naprawy urządzenia. Podstawą do zwrotu kosztów będzie ekspertyza sporządzona przez osobę serwisującą dane urządzenie. 7. Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego odbioru i utylizacji zużytych materiałów eksploatacyjnych potwierdzonego kartą odbioru odpadów-nie częściej niż 1 raz w miesiącu. Wykonawca, który odbiera i utylizuje zużyte materiały eksploatacyjne powinien mieć zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów lub zwolnienie z uzyskania tego zezwolenia zgodnie z ustawą z dnia 27.04.2001r. o odpadach ( t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 39, poz. 251, z późniejszymi zmianami). 8.Dostarczane materiały powinny posiadać, na podstawie odrębnych przepisów świadectwa dopuszczenia do stosowania na terenie kraju. 9. Wykonawca gwarantuje w ciągu trwania umowy konserwację (czyszczenie) drukarek laserowych i atramentowych na zlecenie Zamawiającego, która obejmuje przegląd i czyszczenie uwzględniające : a) oczyszczanie wewnętrznych mechanizmów drukarki z pyłu papierowego oraz resztek tonera i tuszu. b) oczyszczanie i sprawdzanie styków elektrycznych c) regenerację elementów gumowych z użyciem specjalistycznych preparatów d) ocenę ogólnego stanu technicznego drukarki e) oczyszczanie podajników i obudowy. 10. Zamawiający dopuszcza regenerowane materiały eksploatacyjne. 11. W przypadku drukarek laserowych Wykonawca gwarantuje, że regeneracja tonerów każdorazowo będzie uwzględniać minimum następujące czynności: wymiana wałka, wymiana listwy rozprowadzającej, wymiana uszczelniaczy, wymiana listwy zbierającej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w niniejszym postępowaniu nie jest wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.baluty.azk.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach