Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na Dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukujących urządzeń biurowych wraz z odbiorem i utylizacją zużytych dla Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi przy ul. Pomorskiej 251

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centralny Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 92-213 Łódź, ul. Pomorska 251
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 675 75 00 , fax. 42 678 92 68
  • Data zamieszczenia: 2016-06-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centralny Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
    ul. Pomorska 251 251
    92-213 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 675 75 00, fax. 42 678 92 68
    REGON: 47214755900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.csk.umed.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na Dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukujących urządzeń biurowych wraz z odbiorem i utylizacją zużytych dla Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi przy ul. Pomorskiej 251
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukujących urządzeń biurowych wraz z odbiorem i utylizacją zużytych dla Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi przy ul. Pomorskiej 251, szczegółowo określona w Załączniku nr 1 do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy 1.Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe, pochodzące od producenta danego sprzętu lub materiałami równoważnymi 1.1.Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu, numerem katalogowym i terminem przydatności do użytku, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników. 1.2.Za materiały eksploatacyjne równoważne Zamawiający uzna materiały eksploatacyjne fabrycznie nowe, kompatybilne z urządzeniem, do którego są zamówione, o parametrach technicznych takich samych bądź lepszych ( pojemność tuszy, tonera, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia. 2.Materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe w całości, nie mogą mieć śladów poprzedniego używania i uszkodzenia, nie mogą być regenerowane albo refabrykowane oraz muszą pochodzić z bieżącej produkcji toner tusz oraz pozostałe części, nie były wykorzystywane w formie pierwotnej w całości lub w części w innym produkcie. 3.Materiały eksploatacyjne, nie mogą powodować ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości wydruku wyspecyfikowanych w warunkach technicznych producenta sprzętu muszą być wyposażone w przewidziane elementy elektroniczne chipy-zgodne z wymaganiami producenta urządzenia również te stosowane w drukarkach sieciowych nie mogą ograniczać pełnej współpracy z programem drukarki monitorującym m.in. stan zasobników z tuszem lub tonerem, ilość stron pozostałych do wydrukowania. 4.Materiały eksploatacyjne muszą być dostarczone w oryginalnych opakowaniach oraz posiadać zabezpieczenia, które pozwalają na prawidłowe przechowywanie oraz bezpieczny transport. - na opakowaniach powinny być wypisane wszystkie typy urządzeń z którymi są kompatybilne, czyli wykazujące zgodność sprzętową, - materiały eksploatacyjne winny posiadać na produkcie indywidualny kod producenta umożliwiający jednoznaczną identyfikację producenta, nazwę typ, symbol materiału, numer katalogowy, opis zawartości, termin przydatności do użycia. 5. W przypadku dostarczenia materiałów eksploatacyjnych do drukujących urządzeń biurowych innych niż pochodzących od lub zalecanych przez producenta urządzeń, w których mają być wykorzystywane równoważnych Wykonawca zobowiązany jest: a. do wykazania zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp , że oferowane przez niego materiały eksploatacyjne spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez dostarczenie wraz z ofertą dokument wystawiony dla producenta produktów potwierdzający, że zaoferowane materiały eksploatacyjne spełniają parametry jakościowo-wydajnościowe określone wg pomiarów wykonanych zgodnie z metodologią ISO IEC 19752 w przypadku monochromatycznych drukarek laserowych, ISO IEC 19798 w przypadku tonerów do kolorowych drukarek, ISO IEC 24711 w przypadku tuszy do drukarek atramentowych. b. do zapewnienia, że dostarczany materiał eksploatacyjny posiada parametry pojemność tuszu/tonera, wydajność, jakość wydruku takie same lub lepsze w stosunku do materiału eksploatacyjnego fabrycznie nowego pochodzącego od producenta urządzenia, do którego jest przeznaczony np. parametry środka barwiącego ziarnistość i temperatura topnienia tonera, czas schnięcia tuszu muszą być takie same jak dla wkładów oferowanych przez producenta urządzenia z tolerancją dopuszczoną przez tegoż producenta, gwarantującą prawidłowe działanie urządzenia. c. do zapewnienia, że stosowanie dostarczonego materiału eksploatacyjnego nie narusza warunków gwarancji urządzenia, do którego jest zamówiony i nie powoduje wcześniejszego zużycia się podzespołów tego urządzenia. d. do poniesienia kosztów naprawy lub czyszczenia/konserwacji, jeżeli gwarant urządzenia odmówi bezpłatnego ich wykonania z powodu użytkowania materiałów eksploatacyjnych dostarczonych przez Wykonawcę e. w przypadku nie uznania przez Wykonawcę, że szkoda powstała w wyniku zastosowanego materiału eksploatacyjnego równoważnego - do poniesienia kosztów niekorzystnej dla siebie ekspertyzy biegłego rzeczoznawcy wymaganej do jednoznacznego określenia przyczyny uszkodzenia, nieprawidłowego działania lub przedwczesnego zużycia się urządzenia lub jego podzespołu f. w przypadku uznania przez Wykonawcę bądź biegłego rzeczoznawcę, że szkoda powstała w wyniku zastosowanego materiału eksploatacyjnego równoważnego - do poniesienia kosztów naprawy urządzenia lub jego podzespołu np. bębna uszkodzonego lub zużytego przedwcześnie w wyniku stosowania dostarczonego materiału eksploatacyjnego a także kosztów czyszczenia/konserwacji urządzenia uszkodzonego bądź zabrudzonego w wyniku stosowania dostarczonego materiału eksploatacyjnego zalanie tuszem, wysypanie się tonera, itp, a jeżeli naprawa lub czyszczenie konserwacja jest niemożliwa to również kosztów zakupu nowego urządzenia. Naprawa taka lub czyszczenie konserwacja odbywać się musi na warunkach np. czas realizacji, dostarczenie sprzętu zastępczego, wymiana nie gorszych niż obowiązujących w przypadku uszkodzenia, które nie jest wynikiem stosowania produktów dostarczonych przez Wykonawcę; koszty związane z transportem do serwisu pokrywa Wykonawca g. poniesienia kosztów wymienionych w pkt. d, e, f, jeżeli powstały one w wyniku zlecenia czynności przez Zamawiającego w skutek nie zachowania przez Wykonawcę terminów określonych w umowie. 1. Materiały eksploatacyjne muszą posiadać dokumenty dopuszczające do obrotu i do używania zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozdziale V SIWZ. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości na inne niż podano w Formularzu asortymentowo- cenowym, będącym Załącznikiem nr 1 do SIWZ. Z tego tytułu nie będą przysługiwały Wykonawcy żadne inne roszczenia, poza roszczeniem o zapłatę za towar już zamówiony. Podane ilości szacunkowe nie mogą stanowić podstawy do żądania przez Wykonawcę realizacji określonych wielkości i ilości dostaw podanych w SIWZ przez Zamawiającego. W przypadku przekroczenia ilości określonego produktu podanego w SIWZ i konieczności dodatkowego zamówienia Wykonawca nie będzie podwyższał ceny. 3. Dostawy będące przedmiotem zamówienia realizowane będą w terminie określonym w umowie, licząc od dnia złożenia zamówienia, na koszt Wykonawcy wraz z rozładunkiem. 4. Dostarczone materiały eksploatacyjne do drukujących urządzeń biurowych muszą posiadać termin przydatności do użycia nie krótszy niż 12 miesięcy od dnia dostarczenia do siedziby Zamawiającego Dostawy wyrobów będą realizowane sukcesywnie w okresie 12 miesięcy, wg cząstkowych zamówień asortymentowo- ilościowych, które mogą być składane mailem lub faksem przez Zamawiającego. Termin dostawy wyrobów- od 1 do 5 dni roboczych pn.-pt., od momentu złożenia zamówienia. Miejscem dostawy wyrobów są Magazyny Zamawiającego w Łodzi, przy ul. Czechosłowackiej 8-10 budynek B-1, ul. Pomorskiej 251 budynek A-1 i budynek A-3, przy ul. Spornej 36-50 od 9 00 do 14 00 Termin obowiązywania umowy: 12 m-cy od daty zawarcia umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 12 400,00 zł PLN (słownie: dwanaście tysięcy czterysta złotych 00-100) dla całości zamówienia, lub w wysokości uzależnionej od części zamówienia, tj. Pakiet 1-800,00 zł Pakiet2-2000,00 zł Pakiet3-3700,00 zł Pakiet4-200,00 zł Pakiet5-2700,00 zł Pakiet6-3000,00 zł Razem-12 400,00 zł W przypadku składania oferty na kilka pakietów należy wnieść wadium w kwocie równej sumie kwot właściwych dla poszczególnych części zamówienia. 2.Wadium może być wniesione zgodnie z wyborem Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach 2.1. pieniądzu 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 2.3. gwarancjach bankowych 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b, ust. 5, pkt. 2 Ustawy z dnia 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, ze zm. 3. Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli przed terminem składania ofert kwota wadium znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. Potwierdzenie wniesienia wadium - Załącznik nr 11. 4.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy wskazany w punkcie I SIWZ z dopiskiem WADIUM - ZP-38-2016 . Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2, ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego, Sekretariat. 5. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. Należy go złożyć przed terminem składania ofert w osobnej kopercie (opakowaniu). 6. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Gwarancja musi być bezwarunkowa i nieodwołalna. Z treści gwarancji winno wynikać zobowiązanie Gwaranta, iż na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego, Gwarant bezwarunkowo dokona wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium jeżeli wystąpi co najmniej jedna z okoliczności określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 uPzp. 7. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie publiczne, wadium wnoszone w pieniądzu może być wniesione przez jednego z wykonawców występujących wspólnie. Jeżeli wadium zostanie wniesione w innej formie, z dokumentu wadialnego musi jednoznacznie wynikać, iż wadium to obejmuje zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie publiczne.8. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem kiedy Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 , lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: -odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, -zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin dostawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.csk.umed.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach