Babiogórski Park Narodowy z siedzibą w Zawoi ogłasza przetarg
- Adres: 34-222 Zawoja, Zawoja
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 338 775 110, , fax. 338 775 554
- Data zamieszczenia: 2020-10-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Babiogórski Park Narodowy z siedzibą w Zawoi
Zawoja 1403
34-222 Zawoja, woj. małopolskie
tel. 338 775 110, , fax. 338 775 554
REGON: 12246219200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bgpn.pl; https://bip.malopolska.pl/bgpn
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa Osoba Prawna Park Narodowy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZP-10/2020 Druk i dostawa materiałów poligraficznych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1 Przedmiotem zamówienia jest: Druk i dostawa materiałów poligraficznych 2 Przedmiot zamówienia został podzielony na części: Część I postępowania: Druk i dostawa biletów wstępu do Babiogórskiego Parku Narodowego Zamówienie obejmuje projekt, druk i dostawę biletów wstępu do Babiogórskiego Parku Narodowego – 300 000 szt. Druk biletów wstępu (9 wzorów) na szlaki – 300 000 szt (osiem wzorów – po 33300 szt, dziewiąty – 33600); Dane techniczne: Bilety należy wykonać w formie karty kredytowej (85 mm x 55 mm); Papier: karton 250 g/m2; Druk: 4 kolory + 1 kolor; Uszlachetnianie: foliowanie (folia błysk) awers; Wszystkie bilety numerowane od 000 001 do 300 000 szt;. Pakowane w porządku numerycznym po 20 000 szt x 15 paczek; Po stronie wydawnictwa leży przygotowanie techniczne projektu do druku. Projekt winien zawierać: Awers: zdjęcie, nazwa Parku, logo Parku; Rewers: dane adresowe, nominał biletu, numer biletu, dwa do trzech znaków zakazu, inf. o współfinansowaniu GOPR Bilety ulgowe o nominale 3,50 zł ; szt – 100 000; Bilety normalne o nominale 7,00 zł ; szt – 200 000. Wykonawca zobowiązany jest do ścisłej współpracy z Zamawiającym. Całość realizacji zamówienia musi być bezwzględnie konsultowana z przedstawicielami Zamawiającego. Wykonawca przekaże także Zamawiającemu projekt finalny wydawnictw w postaci cyfrowych plików pdf. Wykonawca zobowiązany jest do pozyskania fotografii (pejzaży, fauny i flory babiogórskiej) wykorzystanych na biletach we własnym zakresie, przy czym wszystkie fotografie muszą zostać zaakceptowane przez Zamawiającego, a Wykonawca w ramach wynagrodzenia przeniesie na Zamawiającego majątkowe prawa autorskie do fotografii wykorzystanymi w biletach wstępu stanowiących przedmiot niniejszej umowy. Wykonawca w terminie co najmniej 10 dni roboczych przed przystąpieniem do druku publikacji przekaże Zamawiającemu do akceptacji (pocztówkę - ostateczny wydruk) po jednym egzemplarzu z każdego wzoru. Druk możliwy jest jedynie po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego. Zamawiający zgłosi uwagi lub dokona odbioru w terminie 3 dni roboczych od dnia przedstawienia projektu. Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia uwag Zamawiającego. Część II postępowania: Wydanie publikacji w ramach realizacji mikroprojektu „POGRANICZE? NATURALNIE!” „Wydanie publikacji w ramach realizacji mikroprojektu „POGRANICZE? NATURALNIE!” obejmuje wydanie polsko-słowackich publikacji o charakterze popularyzacyjno-edukacyjnym: 1) 4 ulotek 2) kalendarza ściennego na 2021 rok 3) komiksu Zamówienie obejmuje: - opracowanie i zakup tekstów, ilustracji (fotografii, rycin) oraz wykonanie projektu graficznego dla każdej z publikacji - wytyczne dot. tekstów i strony ilustracyjnej znajdują się w załączniku nr 1 do umowy; - tłumaczenie tekstów na język słowacki (ulotki); - redakcję i korektę tekstów w obu językach; - przygotowanie do druku, skład i łamanie; - druk i konfekcjonowanie oraz dostawę publikacji do miejsc wskazanych przez Zamawiającego tj do siedziby BgPN (Zawoja) oraz siedziby CHKO HO (Namestowo – Słowacja); Po podpisaniu umowy BgPN przedstawi sugestie wyglądu publikacji oraz niezbędne informacje ze wskazaniem miejsc ich umieszczenia w publikacjach. Logotypy i inne informacje o źródłach finansowania, zostały zawarte w załączniku nr 2 do umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian w opracowaniu graficznym aż do uzyskania satysfakcjonującego efektu. Wykonawca jest zobowiązany do realizacji przedmiotu umowy do dnia 21 grudnia 2020 roku, z tym że wersję każdej z publikacji w formie pliku *.pdf umożliwiającym deskrypcję do wymagań WCAG 2.0 Wykonawca przekaże Zamawiającemu najpóźniej do dnia 7 grudnia 2020 roku. Opis przedmiotu zamówienia: Ulotki - szacunkowa objętość tekstu – nie mniej niż 2500 znaków ze spacjami na każdej z ulotek - sugestie merytorycznej zawartości tekstu zostały zawarte w załączniku nr 1 do umowy - minimalna liczba fotografii – 40 szt. czyli po 10 w każdej z ulotek, z czego Zamawiający zobowiązuje się dostarczyć 12 szt.; po stronie Wykonawcy pozostaje pozyskanie 28 szt. fotografii – tematyka wykazana w załączniku nr 1 do umowy - tłumaczenie tekstu każdego z 4 wzorów ulotek na j. słowacki - wymagane oznakowanie każdego wzoru logotypami i informacją o źródłach finansowania Dane techniczne: - nakład: 4 wzory po 2000 egz. każdy - format A3 składane do A-5 - druk: 4+4 papier ok. 100-130 g/m2 półkreda mat.; wybiórczo lakier; - konfekcjonowanie po 20 egz. oraz dostawa publikacji do miejsc wskazanych przez Zamawiającego tj do siedziby BgPN (Zawoja) oraz siedziby CHKO HO (Namestowo – Słowacja); Kalendarz ścienny Barwny, ilustrowany fotografiami 14-stronnicowy kalendarz w układzie poziomym - kalendarium na 2021 rok; - nazwy miesięcy, dni tygodnia oraz karta informacyjna - projekt graficzny - tekst na rewersie strony tytułowej w j. polskim i tłumaczony na j. słowacki (do 1200 znaków ze spacjami - wymagane oznakowanie każdego wzoru logotypami i informacją o źródłach finansowania - Zamawiający dostarczy 12 fotografii – po jednaj na każdą stronę miesiąca oraz tekst na stronę informacyjną w języku polskim i słowackim – rewers karty tytułowej Dane techniczne: - nakład 1200 egz. - format zbliżony do A-2, 7 kart - druk: zadruk 4+4, lakier wybiórczo, papier - kreda do 200 g, podkładka kartonowa po ostatniej stronie, spirala z wypustką umożliwiającą zawieszenie - konfekcjonowanie po 10 egz. oraz dostawa publikacji do miejsc wskazanych przez Zamawiającego tj. do siedziby BgPN (Zawoja) oraz siedziby CHKO HO (Namestowo – Słowacja); Komiks Komiks w formie gazetki o ciekawej treści i formie graficznej - opracowanie scenariusza, przygotowanie rycin i projektu graficznego; zawartość tekstu nie mniej niż 1200 znaków ze spacjami - sugestie merytorycznej zawartości tekstu zostały zawarte w załączniku nr 1 do umowy - słowacką wersję tekstu przekaże Zamawiający po przedstawieniu ostatecznej wersji komiksu Dane techniczne: - nakład 2000 egz. - format A-3 złożone do A-4 (4 strony) - druk 4+4, papier 130 g - konfekcjonowanie po 50 egz. oraz dostawę publikacji do miejsc wskazanych przez Zamawiającego tj. do siedziby BgPN (Zawoja) oraz siedziby CHKO HO (Namestowo – Słowacja); - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79823000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości: - dla części I postępowania 300,00 zł (słownie: trzysta złotych 00/100), - dla części II postępowania 800,00 zł (słownie: osiemset złotych 00/100) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 pieniądzu; 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3 gwarancjach bankowych; 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz 2017 r. poz. 1089 ze zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na konto Zamawiającego: Bank Gospodarstwa Krajowego Oddział w Krakowie 46 1130 1150 0012 1252 7890 0001 przed upływem terminu składania ofert, przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Na dowodzie wpłaty należy wpisać: ,,ZP-10/2020 część ….. postępowania”. 4. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi zawierać: - termin obowiązywania (musi obejmować okres związania ofertą począwszy od upływu terminu składania ofert), - kwotę (równa kwocie wadium), - jednoznacznie określonego gwaranta lub poręczyciela (wystawiającego gwarancję lub poręczenia), - określonego beneficjenta gwarancji, - bezwarunkowość dysponowania poręczeniem lub gwarancją (gwarant lub poręczyciel zobowiązany jest do przekazania kwoty poręczenia lub gwarancji na pierwsze pisemne żądanie beneficjenta, na konto wskazane przez beneficjenta), - płatność na pierwsze żądanie (poręczyciel lub gwarant zobowiązany jest do przekazania kwoty gwarancji lub poręczenia na pierwsze pisemne żądanie beneficjenta, zawierające oświadczenie dotyczące okoliczności określonych w art. 46 ust 4a oraz 5 ustawy Pzp), - nieodwołalność gwarancji lub poręczenia (gwarant lub poręczyciel nie może odwołać zobowiązania wynikającego z udzielonej gwarancji lub poręczenia). Brak w poręczeniu lub gwarancji jakiegokolwiek z powyższych elementów, jak również wprowadzenie warunków ograniczających dla Zamawiającego w korzystaniu z wadium, traktowane będzie jako nie wniesienie wadium i skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy. 5. Z postępowania zostaną wykluczeni Wykonawcy, którzy nie wnieśli wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp. 6. Oryginał dowodu wniesienia wadium należy załączyć do oferty. 7. W przypadku wykonawcy który wniósł wadium, a nie złożył do upływu terminu składania ofert swojej oferty, Zamawiający zwraca wadium na wniosek wykonawcy, który nie złożył oferty do upływu terminu składania ofert.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej ww. informacji przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia zawarty jest w załączniku nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dokumenty bądź informacje, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z takich wykonawców. 2. Wykonawca ubiegający się o uzyskanie zamówienia na część I postępowania do oferty winien załączyć 5 przykładowych widokówek/biletów wstępu wykonanych w ramach wcześniej zrealizowanych przez wykonawcę zamówień. 3. Wykonawca ubiegający się o uzyskanie zamówienia na część II postępowania do oferty winien załączyć 1 przykładowy kalendarz spiralowany wykonany w ramach wcześniej zrealizowanych przez wykonawcę zamówień.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Druk i dostawa 5 tytułów książek naukowych i 2 zeszytów czasopism naukowych
Dodano: 2024-06-26 - Usługa druku i dostawy katalogu dla Wydziału Sztuki Akademii Tarnowskiej
Dodano: 2024-05-10 - „Druk książek i broszur wraz z dostawą”
Dodano: 2024-05-10 - Druk i dostawa materiałów promocyjnych dla potrzeb Uniwersytetu Ignatianum w Krakowie
Dodano: 2024-04-29 - Usługa druku i dostawy plansz w formacie B1 oraz teczek do akt studenta dla Akademii Tarnowskiej
Dodano: 2024-04-26 - Druk i dostawa 7 tytułów książek naukowych i 6 zeszytów czasopism naukowych
Dodano: 2024-04-15 - Usługa druku i dostawy plakatów, plansz, folderów i ulotek dla Akademii Tarnowskiej
Dodano: 2024-04-04 - Wykonanie usługi drukowania dla Muzeum Sztuki Współczesnej w Krakowie MOCAK na rok 2024
Dodano: 2024-04-04 - Druk i dostawa 7 tytułów książek naukowych i 6 zeszytów czasopism naukowych
Dodano: 2024-03-06 - Druk i dostawa trzech tytułów książek na potrzeby Wydawnictwa Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie
Dodano: 2023-12-19