Sąd Rejonowy w Chorzowie ogłasza przetarg
- Adres: 41-500 Chorzów, ul. dr. Józefa Rostka 2
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 3499413 , fax. 032 3499483
- Data zamieszczenia: 2011-01-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Chorzowie
ul. dr. Józefa Rostka 2 2
41-500 Chorzów, woj. śląskie
tel. 032 3499413, fax. 032 3499483
REGON: 00032203400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.chorzow.sr.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZP 01/01/11 Dostawa papieru do urządzeń dla Sądu Rejonowego w Chorzowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiot zamówienia polega na dostawie papieru do urządzeń dla Sądu Rejonowego w Chorzowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku nr 2 do SIWZ. 2.Wymagane ilości w załączniku są ilościami maksymalnymi i służą do wyliczenia ceny ofertowej brutto. 3.Dopuszcza się zmiany ilościowe asortymentu objętego umową w ramach maksymalnej wartości zamówienia określonej w załączniku 2 . 4.Ujęcie pozycji innej niż wskazana w załączniku spowoduje odrzucenie oferty. 5.W załączniku 2 zawarte są wytyczne dotyczące minimalnych wymagań, jakie musi spełniać asortyment będący przedmiotem zamówienia. Wykonawca może zaoferować materiały lepszej jakości. 6.Zamawiający zastrzega , że zamówienie nie może być powierzone podwykonawcom. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301970006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chorzow.sr.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów biurowych na potrzeby realizacji projektu pn.: Inkubator Społecznej Przedsiębiorczości Województwa Śląskiego realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytetu VII Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej Poddziałania 7.2.2 Wsparcie ekonomii społecznej do Urzędu Miejskiego w Bielsku - Białej
Dodano: 2014-10-30 - Dostawa materiałów biurowych na potrzeby realizacji projektu pn.: Inkubator Społecznej Przedsiębiorczości Województwa Śląskiego realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytetu VII Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej Poddziałania 7.2.2 Wsparcie ekonomii społecznej do Urzędu Miejskiego w Bielsku - Białej
Dodano: 2014-10-08 - Dostawa materiałów biurowych i tonerów na potrzeby realizacji projektu pn.: Internet oknem na świat współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Działania 8.3, Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka
Dodano: 2014-09-30 - Dostawa zszywaczy - znak sprawy DZP.381.69.2014.DW
Dodano: 2014-08-27 - Zakup i dostawa materiałów biurowych na potrzeby realizacji projektu Rudzki nauczyciel - sprawny badacz
Dodano: 2014-05-28 - Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do projektów współfinansowanych w ramach środków Unii Europejskiej pn.: Inkubator Społecznej Przedsiębiorczości Województwa Śląskiego, Obywatelska Dąbrowa
Dodano: 2014-02-21 - Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do urządzeń biurowych na potrzeby realizacji projektu pn.: Inkubator Społecznej Przedsiębiorczości Województwa Śląskiego realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytetu VII Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej Poddziałania 7.2.2 Wsparcie ekonomii społecznej do Urzędu Miejskiego w Bielsku - Białej
Dodano: 2014-02-05 - Zakup i dostawa materiałów biurowych na potrzeby realizacji rocznych planów wspomagania w ramach projektu Rudzki nauczyciel - sprawny badacz
Dodano: 2014-01-30 - Dostawa materiałów biurowych i tonerów na potrzeby realizacji projektu pn.: Dostęp do Internetu oknem na świat współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Działania 8.3 Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka
Dodano: 2012-10-12 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych i tablicy Flip chart na potrzeby realizacji projektu pn.: Inkubator Społecznej Przedsiębiorczości Województwa Śląskiego realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytetu VII Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej Poddziałania 7.2.2 Wsparcie ekonomii społecznej do Urzędu Miejskiego w Bielsku - Białej
Dodano: 2012-04-27