Przetargi.pl
ZP.44.2009 Budowa sieci wodociagowej wraz z pompownią w Gęsińcu ul. Orzechowa i ul. Sosnowa

Urząd Miasta i Gminy w Strzelinie ogłasza przetarg

  • Adres: 57-100 Strzelin, ul. Ząbkowicka 11
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3921971 w. 154 , fax. 071 3921303
  • Data zamieszczenia: 2009-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy w Strzelinie
    ul. Ząbkowicka 11 11
    57-100 Strzelin, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3921971 w. 154, fax. 071 3921303
    REGON: 00052863000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzelin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZP.44.2009 Budowa sieci wodociagowej wraz z pompownią w Gęsińcu ul. Orzechowa i ul. Sosnowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Realizowana inwestycja ma za zadanie umożliwienie zaopatrzenia w wodę nowo uzbrajanego, przeznaczonego pod zabudowę mieszkaniową jednorodzinną, terenu w miejscowości Gęsiniec, ograniczonego ulicami: Sosnową, Miodową, Akacjową i Orzechową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452311006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane wadium 50 000 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 . Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) , oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu , . Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, , robót podobnych polegających na: budowie jednej pompowni,. i sieci wodociągowej o długości min. 5000 mb. wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat minimum jednego zadania polegającego na budowie sieci o wartości nie mniejszej niż 1 000 000 zł. Średnia roczna sprzedaż z działalności z ostatnich 3 lat nie mniejsza niż 3 mln zł brutto. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.),potwierdzenie dysponowania osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zewnętrznych instalacji wod. kan oraz zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego (Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa), potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby oraz opłacone składki, wykonanie Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 2 000 000 PLN.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do EDG; 2) oświadczenie o niezaleganiu w opłatach podatków , opłat i składek na ubezpieczenia społeczne; 3) oświadczenie o posiadaniu sprzętu; 4) informacja o zatrudnionych osobach i dokumenty potwierdzające uprawnienia kierownika budowy; wykaz wykonanych zamówień podobnych wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte ich wykonanie; polisa lub inny dokument potwierdzający posiadanie ubezpieczenia OC na żądaną kwotę...

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.strzelin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach