Przetargi.pl
Spięcie sieci wodociągowej w miejscowości Sady Dolne z siecią wodociągową w miejscowości Bolków

Gmina Bolków ogłasza przetarg

  • Adres: 59-420 Bolków, ul. Rynek 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-75 7413213, 7413215 w. 15 , fax. 0-75 7413394
  • Data zamieszczenia: 2014-03-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bolków
    ul. Rynek 1 1
    59-420 Bolków, woj. dolnośląskie
    tel. 0-75 7413213, 7413215 w. 15, fax. 0-75 7413394
    REGON: 39076788300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bolkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Spięcie sieci wodociągowej w miejscowości Sady Dolne z siecią wodociągową w miejscowości Bolków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Budowa sieci wodociągowej tranzytowej łączącej sieć wodociągową w miejscowości Sady Dolne z siecią wodociągową w Bolkowie. Dokładne parametry techniczne zostały zawarte w dokumentacji technicznej. Przedmiot zamówienia obejmuje nieruchomości oznaczone nr ewidencyjnym: - Bolków obręb 2 - dz. 754/2; 754/1; 753/1; 752/1; 752/2; 747/2; 745/2; 745/1; 764/2; 770; 771/1; 769; 768/1; 767/2; 765/2; 765/1; 741/4; 739; 738/2; 737/2; 736 - Obręb Sady Dolne - dz. 116/2; 115; 114; 20; 19/2; 19/3; 8; 345/1; 345/3; 31; 33; 39; 40; 41; 42; 43/1; 6; 5 - Obręb Wolbromek - 334/2; 336; 337/1; 337/2; 587; 590; 591 Na inwestycję spięcia sieci wodociągowej w miejscowości Sady Dolne z siecią wodociągową w mieście Bolków składa się: - wykonanie sieci wodociągowej tranzytowej z rur PE100 PEHD De 160 SDR17 PN10 (obszary wiejskie) - 3621,00 mb, - wykonanie sieci wodociągowej tranzytowej z rur PE100 PEHD De 160 SDR17 PN10 (obszary miejskie) - 1246,00 mb. Sieć wodociągowa wykonana zostanie z rur PE100 SDR17 PN10 o średnicy 160, układanych na głębokości 1,4-2,4 m. - montaż kontenerowej pompowni wody o charakterystyce: wydajność Q 40 m3/h, ciśnienie tłoczenia H = do 30 m H2O, moc N - 10 kW - 1,00 kpl - montaż węzłów połączeniowych W-1 do W-4 - 4,00 kpl - wykonanie urządzeń towarzyszących - na sieci zabudowane zostaną węzły połączeniowe, automatyczne odpowietrzniki sieciowe, hydranty p.poż. i armatura odcinająca. - wykonanie wymaganych badań, prób i odbiorów (m. in.: próby szczelności, dezynfekcję i płukanie sieci, badania fizyko-chemiczne wody) - skompletowanie dokumentacji powykonawczej. Zamówienie obejmuje pełną obsługę geodezyjną w zakresie wytyczenia w trakcie budowy, założenia reperów roboczych, szczegółowych pomiarów, szkiców i wykonania geodezyjnej dokumentacji powykonawczej potwierdzonej wpisami do dziennika budowy przez uprawnionego geodetę. W związku z koniecznością rozliczenia uzyskanego dofinansowania zadania ze środków Unii Europejskiej, Wykonawca zobowiązany jest wykonać i dostarczyć Zamawiającemu najpóźniej w dniu ostatecznego odbioru robót kosztorys powykonawczy. Zadanie należy zrealizować zgodnie z projektem budowlanym-wykonawczym, wszelkimi pozwoleniami i uzgodnieniami z właścicielami gruntów oraz decyzją Starosty Jaworskiego o pozwoleniu na budowę nr 450/2013 z dnia 12 grudnia 2013 roku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, STWiORB oraz pomocniczo przedmiar robót. Wykonawca jest zobowiązany: - wykonać przedmiot umowy z należytą starannością, zgodnie z dokumentacja projektową, specyfikacja techniczną wykonania i odbioru robót, swoją ofertą oraz zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlaną, przepisami p.poż., bhp i przepisami prawa, - wykonać przedmiot umowy z materiałów i urządzeń własnych, - zapoznać się z treścią wytycznych, decyzji i uzgodnień i stosować się do ich zapisów, - powierzyć nadzór nad robotami osobie uprawnionej do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie, wskazanej w ofercie, - przedłożyć Zamawiającemu oświadczenie o podjęciu obowiązków kierownika budowy wraz z kserokopiami uprawnień i wpisu do odpowiedniej Izby Inżynierów Budownictwa, - uzgodnić z Zamawiającym harmonogram wykonywania robót, - sporządzić plan BiOZ, którego jeden egzemplarz należy przedłożyć Zamawiającemu, - odebrać plac budowy w terminie - Zamawiający przekaże plac budowy do 10 dni od dnia podpisania umowy, - rozpocząć i prowadzić prace związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia w terminie do 10 dni od dnia przekazania protokolarnie placu budowy, - wykonać i zatwierdzić projekty tymczasowej organizacji ruchu zgodnie z wytycznymi zawartymi w uzgodnieniach, po jednym egzemplarzu należy przedłożyć Zamawiającemu, - uzyskać zezwolenia na zajęcia pasów drogowych zgodnie z wytycznymi, - ponosić koszty zajęcia pasów drogowych, - poinformować z wyprzedzeniem właścicieli gruntu o wejściu w teren, - poinformować właścicieli gruntów o umieszczeniu urządzeń obcych na ich terenie zgodnie z wytycznymi i decyzjami oraz ponieść koszy umieszczenia, - prowadzić roboty pomiarowe geodezyjne (wytyczenie zgodnie z dokumentacją trasy przebiegu projektowanej sieci, wyznaczenie geodezyjne przyłączy w terenie oraz dokonanie geodezyjnych inwentaryzacji powykonawczej wraz z kompletną dokumentacją geodezyjną powykonawczą), - zorganizować na własny koszt niezbędne media oraz ponosić koszty ich zużycia w czasie realizacji robót, - umieścić na terenie budowy budowlaną tablicę informacyjną, - prowadzić dziennik budowy, - wykonać przedmiot umowy z materiałów odpowiadających co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, z odpowiednimi atestami i certyfikatami o parametrach nie gorszych niż podane w dokumentacji technicznej, - na żądanie Zamawiającego lub Inspektora Nadzoru okazać w stosunku do wskazanych materiałów: certyfikat za znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatę techniczną, - uczestniczyć w wyznaczonych przez Zamawiającego spotkaniach, związanych z realizacja umowy, odbiorami oraz oddaniem obiektu do użytkowania, - utrzymywać plac budowy w stanie wolnym od zbędnych przeszkód, usuwać na bieżąco zbędne materiały, odpady, śmieci i urządzenia prowizoryczne, - zorganizować, zagospodarować oraz należycie zabezpieczyć plac budowy, w sposób zapewniający bezpieczeństwo osób przebywających na terenie budowy i w jej obrębie oraz przed dostępem osób trzecich, - informować Inspektora Nadzoru o terminie zakrycia robót zanikających w celu odbioru (jeżeli wykonawca nie poinformuje o tym fakcie Inspektora Nadzoru, będzie zobowiązany do odkrycia miejsca robót lub do wykonania otworów niezbędnych do zbadania jakości robót, a następnie do przywrócenia miejsca robót do stanu poprzedniego na własny koszt), fakt odbioru robót zanikających, potwierdzony przez Inspektora Nadzoru, należy wpisać do dziennika budowy, - ubezpieczyć na własny koszt budowę z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej, - prowadzić roboty ziemne w pobliżu istniejącego uzbrojenia podziemnego i nadziemnego pod nadzorem przedstawicieli odpowiednich służb takich jak: ZE, Zakład Gazowniczy, czy TP S.A., - na własny koszt zorganizować nadzór archeologiczny i w razie potrzeby przeprowadzić badania archeologiczne, - przekazać Zamawiającemu po zakończeniu robót dokumentację archeologiczną, - naprawić na własny koszt uszkodzone w trakcie robót instalacje w tym system melioracji i drenażu pól, - w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia w toku realizacji robót sieci, urządzeń, elewacji budynków, lub ich części należy doprowadzić do ich naprawienia i przywrócić do stanu poprzedniego - na własny koszt, - po zakończeniu robót uporządkować teren budowy oraz doprowadzić go do stanu pierwotnego, w szczególności pasy drogowe, na tę okoliczność uzyskać od właścicieli gruntów oświadczenia o należytym uporządkowaniu terenu, - przed zgłoszeniem Zamawiającemu robót do odbioru przeprowadzić odbiory przedstawicieli poszczególnych instytucji, jeżeli tego wymagały w pismach, uzgodnieniach lub decyzjach, - sporządzić i przekazać Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania protokołu końcowego odbioru wykaz wykonanych przyłączy i przykanalików, zawierający min. nazwisko i imię właściciela posesji, nr domu, nr działki, długość odcinka, rzędne studzienek rewizyjnych, - sporządzić i przekazać Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania protokołu końcowego odbioru zestawienie wykonanych obiektów, wbudowanych urządzeń wraz z podaniem ich wartości oraz podstawowych wielkości i jednostek charakterystycznych .(np .długości, średnice, typy, parametry). Forma zestawienia winna być uzgodniona z Zamawiającym. - przekazać Zamawiającemu lub Inspektorowi Nadzoru, przed przystąpieniem do ułożenia nowej lub odtworzenia części nawierzchni drogi, na której prowadzone były roboty, protokoły z prób szczelności sieci oraz badań zagęszczenia gruntu, - sporządzić i przekazać Zamawiającemu kompleksową geodezyjną inwentaryzację powykonawczą przyjętą do zasobów przez Powiatowy Ośrodek Geodezji (w 5 egzemplarzach) najpóźniej do dnia podpisania protokołu odbioru końcowego, - sporządzić i przekazać Zamawiającemu dokumentację powykonawczą na przekroczenie potoku Sadówki zgodną z pismem znak NW-L.412212-1/1/2013 z 22.11.2013 r., - przygotować i złożyć Zamawiającemu wraz z pisemnym zgłoszeniem zakończenia robót, w trzech egzemplarzach, w formie trwale spiętej, dokumentację powykonawczą obejmującą wszelkie dokumenty niezbędne do użytkowania przedmiot zamówienia a zwłaszcza: dokumenty gwarancyjne wraz z warunkami gwarancji wszystkich zamontowanych urządzeń, protokoły z badania materiałów i urządzeń, dokumenty potwierdzające jakość materiałów i urządzeń użytych do wykonania przedmiotu zamówienia, rysunki z naniesionymi zmianami w trakcie realizacji zadania, atesty, certyfikaty i protokoły odbioru, protokoły szczelności sieci, protokoły płukań, dezynfekcji i badania wody, protokoły odbiorów pasów drogowych, wydruki ze zgrzewarki potwierdzające jakość wykonania każdego zgrzewu, ewentualnie protokoły zagęszczenia gruntu oraz kamerowania sieci według wskazań Inspektora Nadzoru, - wyposażyć obiekt w oznaczenia wymagane obowiązującymi przepisami. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia posłużono się znakiem towarowym, patentem lub wskazano pochodzenie należy rozumieć i brać pod uwagę również rozwiązania lub produkty równoważne, czyli o parametrach nie gorszych od oryginałów, co oznacza że opis przedmiotu zamówienia nie zmierza do ograniczania konkurencji. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty w oparciu o zastosowanie produktów i urządzeń równoważnych, tzn. nie gorszych niż opisane w dokumentacji, z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych. Wskazane konkretne produkty mają charakter ogólny i przykładowy. Wszelkie koszty związane ze zmianą rozwiązań lub produktów w tym koszty ewentualnych opracowań i uzgodnień ponosi jednakże wyłącznie Wykonawca. Zamawiający oceniając ofertę za równoważne rozwiązania lub produkty uzna te, których właściwości lub parametry techniczne, użytkowe i jakościowe nie są gorsze od wskazanych w projekcie. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest w przypadku wprowadzania zmian przedstawić przekonywujące dokumenty o równoważności tychże zmian. Załączone wytyczne do przedmiarowania robót pełnią funkcję pomocniczą w stosunku do dokumentacji projektowej. Informacje podane w przedmiarach nie mogą być podstawą do ewentualnych roszczeń. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na wykonane roboty udzielił gwarancji jakości i rękojmi wynoszącej minimum 60 miesięcy. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie, gdzie mają być wykonywane roboty oraz uzyskał wszelkie niezbędne informacje, w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez zamawiającego, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zdobył na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do rzetelnego przygotowania oferty. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania umowy. Ogólna cena ofertowa powinna obejmować koszty wykonania robót bezpośrednio wynikających z opisu przedmiotu zamówienia, dokumentacji technicznej i przedmiaru robót, a także koszty wszystkich robót przygotowawczych oraz porządkowych. Cena nie będzie podlegała waloryzacji ze względu na inflację. W cenie oferty należy uwzględnić wartość robót budowlanych wraz z robotami przygotowawczymi, porządkowymi, kosztami zagospodarowania placu budowy, zorganizowania zaplecza budowy, dozorowania budowy, wywozu nadmiaru gruntu, utylizacji odpadów, sporządzenia planu BiOZ, zajęcia pasa drogowego, uzyskania niezbędnych pozwoleń i uzgodnień, sporządzenia niezbędnych dokumentacji i instrukcji, rozruchu technologicznego, szkoleń pracowników, kosztami nadzoru i badań archeologicznych, nadzoru geodezyjnego, ewentualnymi kosztami utraty zasiewów lub wyłączenia z uprawy, kosztami badań, odbiorów, prób i działań niezbędnych do realizacji, odbioru i przekazania do użytkowania inwestycji, kosztami odtworzenia uszkodzonych przez Wykonawcę instalacji w tym systemu melioracyjnego i drenażowego pól, kosztami dokumentacji powykonawczych oraz dokumentacji dopuszczających obiekt do użytkowania. Z uwagi na ryczałtową formę wynagrodzenia podstawą wyceny oferty jest dokumentacja projektowa oraz przedmiar robót i STWiOR. W pierwszej kolejności ważność zachowuje projekt budowlano - wykonawczy, a w drugiej kolejności przedmiar robót. Jeżeli wystąpią różnice pomiędzy projektem, a przedmiarem - do wyceny należy przyjąć wielkości zawarte w projekcie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452311006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 75 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca wniesie wadium w wysokości 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy 00/100 złotych). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: -pieniądzu, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Gminy Bolków: Bank Spółdzielczy Jawor Oddział Bolków Nr: 84 8647 1059 0400 0518 2004 0005 z dopiskiem na blankiecie przelewu, jakiego postępowania dotyczy. Kserokopię dowodu przelewu należy dołączyć do oferty. Wadium w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielonego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy wnieść poprzez złożenie oryginału dokumentu razem z ofertą, w oddzielnej kopercie, a do oferty należy dołączyć jedynie kserokopię dokumentu. Gwarancja winna być sporządzona zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać między innymi następujące elementy: kwota gwarancji, termin ważności - nie krótszy niż termin związania ofertą oraz pełną nazwę zadania, którego dotyczy. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. nie później jak do dnia 26 marca 2014 roku do godziny 09:00.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://umbolkow.bip.net.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach