Urząd Miasta i Gminy w Strzelinie ogłasza przetarg
- Adres: 57-100 Strzelin, ul. Ząbkowicka 11
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3921971 w. 154 , fax. 071 3921303
- Data zamieszczenia: 2009-08-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy w Strzelinie
ul. Ząbkowicka 11 11
57-100 Strzelin, woj. dolnośląskie
tel. 071 3921971 w. 154, fax. 071 3921303
REGON: 00052863000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzelin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZP.25.2009. Budowa krytej pływalni w Strzelinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje budowę krytej pływalni w Strzelinie przy ul. Okulickiego wraz z technologiami i instalacjami wewnętrznymi, parkingiem i podłączeniem do drogi, chodnikami, przyłączami: wodociągowym, kanalizacyjnym (sanitarnym, deszczowym), elektroenergetycznym, gazowym, elementami małej architektury na działkach ewid. 2/1, 2/3, 2/4, 1/1 obr. miasto Strzelin jedn. ewid. 021704_4. Kryta pływalnia stanowić będzie zaplecze rekreacyjno - sportowe zarówno dla sąsiednich szkół jak i również w godzinach popołudniowych dla ogółu mieszkańców miasta Strzelina. Będzie ona wraz z terenami przyległymi stanowić kompleks sportowo rekreacyjny miasta. Część sportowo rekreacyjna pływalni to zespół basenu pływackiego o wymiarach 25,00m x 12,50 m i głębokości zmiennej od 1,8m do 1,2 m, basenu rekreacyjnego o nieregularnym kształcie, głębokości zmiennej od 1,20 m do 1,00 m i powierzchni lustra wody 120,50 m2 . Poza basenami zaprojektowano brodzik dla dzieci o powierzchni 15,30 m2 i głębokości 0,20 m, zjeżdżalnię rynnową o długości ześlizgu ok. 72,00 m z rynną hamowania oraz dwóch basenów SPA (typu Roud cascade i corner lounger). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452120006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 200 000 PLN Wadium słownie: dwieście tysięcy PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy pzp; Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: a) Wykonawca spełnia warunek, jeżeli posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności(w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ocena w/w warunku dotyczyć będzie każdego wykonawcy odrębnie). 2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: a) Wykonawca spełnia warunek, jeżeli w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał: robotę budowlaną polegającą na budowie obiektu budowlanego (kubaturowego) krytej pływalni publicznej o powierzchni lustra wody min. 400 m2, w tym niecki sportowej o powierzchni lustra wody min. 300 m2 oraz niecki rekreacyjnej o powierzchni lustra wody min. 120 m2, o łącznej wartości robót nie mniejszej niż 20 000 000 PLN ( wraz z podatkiem VAT); Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: a) Wykonawca spełnia warunek, jeżeli posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności(w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ocena w/w warunku dotyczyć będzie każdego wykonawcy odrębnie). 2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: a) Wykonawca spełnia warunek, jeżeli w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał: robotę budowlaną polegającą na budowie obiektu budowlanego (kubaturowego) krytej pływalni publicznej o powierzchni lustra wody min. 400 m2, w tym niecki sportowej o powierzchni lustra wody min. 300 m2 oraz niecki rekreacyjnej o powierzchni lustra wody min. 120 m2, o łącznej wartości robót nie mniejszej niż 20 000 000 PLN ( wraz z podatkiem VAT); (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ocena w/w warunku dotyczyć będzie wszystkich wykonawców łącznie). W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć dokumenty wymienione w punkcie 9 niniejszej IDW. b) Wykonawca spełnia warunek, jeżeli dysponuje/będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, spełniającymi co najmniej następujące wymagania: 1. Kierownika budowy, posiadający: na dzień składania wniosku, prawo wykonywania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (zgodne z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie [Dz. U. z dnia 16 maja 2006 r. Nr 83 poz. 578]) i/lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, w zakresie pełnionej funkcji, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, aktualny wpis do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, doświadczenie zawodowe w kierowaniu co najmniej jedną robotą budowlaną robotą budowlana polegającą na budowie obiektu budowlanego (kubaturowego) o wartości robót minimum 20 000 000 PLN (wraz z podatkiem VAT), doświadczenie zawodowe w kierowaniu, co najmniej jedną robotą budowlaną polegającą na budowie/przebudowie/remoncie niecki basenowej w technologii z wykładzinami ceramicznymi o wartości robót minimum 10 000 000 PLN (wraz z podatkiem VAT); 2. Kierownika robót konstrukcyjno - budowlanych, posiadający: na dzień składania wniosku, prawo wykonywania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (zgodne z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie [Dz. U. z dnia 16 maja 2006 r. Nr 83 poz. 578]) i/lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, w zakresie pełnionej funkcji, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, aktualny wpis do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, doświadczenie zawodowe w kierowaniu, co najmniej jedną robotą budowlaną polegającą na budowie/przebudowie/remoncie niecki basenowej w technologii z wykładzinami ceramicznymi o wartości robót minimum 10 000 000 PLN (wraz z podatkiem VAT); 3. Kierownika robót sanitarnych, posiadający: na dzień składania wniosku, prawo wykonywania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (zgodne z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie [Dz. U. z dnia 16 maja 2006 r. Nr 83 poz. 578]) i/lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, w zakresie pełnionej funkcji, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, aktualny wpis do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, doświadczenie zawodowe przy wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, przy co najmniej jednej budowie/ przebudowie/ remoncie instalacji technologii basenowej, o wartości robót, co najmniej 10 000 000 PLN (wraz z podatkiem VAT); 4. Kierownik robót elektrycznych, posiadający: na dzień składania wniosku, prawo wykonywania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (zgodne z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie [Dz. U. z dnia 16 maja 2006 r. Nr 83 poz. 578]) i/lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, w zakresie pełnionej funkcji, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, aktualny wpis do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, doświadczenie zawodowe przy wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie przy co najmniej jednej budowie/ przebudowie/ remoncie instalacji niskoprądowych na obiekcie basenowym, o wartości robót, co najmniej 10 000 000 PLN ( wraz z podatkiem VAT); W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć dokumenty wymienione w punkcie 9 niniejszej IDW. 3) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: a) Wykonawca spełnia warunek jeżeli posiada środki finansowe w wysokości co najmniej 5 mln PLN lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 5 mln PLN. b) Wykonawca spełnia warunek, jeżeli posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 5 mln PLN. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ocena w/w warunku dotyczyć będzie wszystkich wykonawców łącznie).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy pzp, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w/w dokument musi dotyczyć każdego z Wykonawców i winien być złożony przez: każdego z nich odrębnie jedynie w sytuacji, jeśli każdy z nich spełnia wszystkie warunki samodzielnie, bądź przez Pełnomocnika występującego w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia, na podstawie udzielonego pełnomocnictwa). 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 3) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 Ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 4) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 5) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 6) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, wykaz składa wykonawca spełniający ten warunek udziału w postępowaniu). 7) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia; w przypadku, gdy Wykonawca będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia przedłoży wraz z ofertą pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia; (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, wykaz składa wykonawca spełniający ten warunek udziału w postępowaniu). 8) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, wykaz składa wykonawca spełniający ten warunek udziału w postępowaniu lub wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia łącznie). 9) polisa, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, wykaz składa wykonawca spełniający ten warunek udziału w postępowaniu).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.strzelin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa obiektu lekkoatletycznego przy kompleksie sportowym Orlik-2012 w Piławie Górnej
Dodano: 2016-07-27 - Budowa obiektu lekkoatletycznego przy kompleksie sportowym Orlik-2012 w Piławie Górnej
Dodano: 2016-06-22 - Wybór Wykonawcy zadania pn. Rozbudowa terenu rekreacyjnego Park-Piekary przy ul. Wierzyńskiego, Gałczyńskiego i Piłsudskiego w sąsiedztwie SP 20 w Legnicy (LBO)
Dodano: 2016-05-06 - Wybór Wykonawcy robót budowlanych polegających na realizacji zadania inwestycyjnego p.n. Rodzinny park rekreacyjno-sportowy przy ulicy Oświęcimskiej - budowa placu zabaw i siłowni napowietrznej (LBO)
Dodano: 2016-04-15 - Budowa świetlicy wiejskiej wraz z szatnią sportową w miejscowości Łagoszów Mały
Dodano: 2016-04-14 - Wybór wykonawcy zadania inwestycyjnego pn. Budowa siłowni plenerowej przy ul. Goździkowej (LBO)
Dodano: 2016-04-13 - Wybór Wykonawcy zadania pn. Rozbudowa terenu rekreacyjnego Park-Piekary przy ul. Wierzyńskiego, Gałczyńskiego i Piłsudskiego w sąsiedztwie SP 20 w Legnicy (LBO)
Dodano: 2016-04-12 - Budowa kompleksu boisk sportowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Bolesławcu, os. Przylesie
Dodano: 2015-07-08 - Budowa świetlicy wiejskiej w Czeszycach - stan surowy otwarty
Dodano: 2015-05-27 - Przebudowa pomieszczeń Ratusza przy ul.Rynek 23 w Lubinie na potrzeby Urzędu Miejskiego w Lubinie
Dodano: 2015-05-21