Miejski Zakład Ulic i Mostów ogłasza przetarg
- Adres: 41-200 Sosnowiec, ul. Plonów 22/I
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2917928, 2917922, 2917562 , fax. 032 2917960
- Data zamieszczenia: 2009-04-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Ulic i Mostów
ul. Plonów 22/I 22/I
41-200 Sosnowiec, woj. śląskie
tel. 032 2917928, 2917922, 2917562, fax. 032 2917960
REGON: 00016632100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuim.sosnowiec.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
zp20/2009 DOSTAWA (SPRZEDAŻ WRAZ Z TRANSPORTEM )ASFALTU DROGOWEGO DO PRODUKCJI MASY ASFALTOBETONOWEJ - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa (sprzedaż wraz z transportem) asfaltu drogowego zwykłego D-50-70 w ilości do 430 ton w skali całego okresu realizacji zamówienia z dostawą do otaczarni WMB-30 będącej w użytkowaniu MZUiM-u przy ulicy Plonów 22/I w Sosn - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441136001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: A. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności B. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub w załączeniu przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia C. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; D. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Upzp. 16.2. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w.w warunki udziału w postępowaniu na podstawie złożonego w ofercie oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ) 16.3. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie na zasadzie spełnia-nie spełnia, poprzez szczegółową analizę treści oferty, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 17 niniejszej SIWZ, które Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 lub 2 ustawy oraz odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 5 ustawy. Każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną musi spełniać powyższe warunki. 16.4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. jako konsorcjum, spółka cywilna). W takim przypadku ich oferta musi spełnić następujące wymagania: a. Wykonawcy przedłożą wraz z ofertą pełnomocnictwo wszystkich stron, cel działania, sposób ich współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania przez każdego z nich, sposób odpowiedzialności (wymaga się solidarnej odpowiedzialności wykonawców); b. w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzący w skład konsorcjum oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-8, zaś podmioty zbiorowe dodatkowo pkt 9 uPzp; c. oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie; d. Wykonawcy występujący wspólnie (konsorcja) muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa; e. wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem konsorcjum). f. Wykonawca w ofercie wskaże, które zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom. Podwykonawca wskazany w ofercie zostanie wpisany do umowy zawartej z Wykonawcą. Zmiana podwykonawcy w trakcie realizacji zamówienia będzie wymagała pisemnej zgody Zamawiającego. Zamawiający dokona wypłaty wynagrodzenia Wykonawcy dopiero po uzyskaniu od niego pisemnego oświadczenia podwykonawcy o zrealizowaniu względem niego płatności przez Wykonawcę.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty ustawowe oraz dodatkowe zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. 2006 r., Nr 87, poz. 605): W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: 17.1.1. Oświadczenie - Załącznik nr 2, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełnia warunki art. 22 ust. 1 Upzp zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 17.1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W CELU POTWIERDZENIA ŻĘ OFEROWANE DOSTAWY SPEŁNIAJĄ WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCEGO: 17.1.3. zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, iż poprzez odpowiednie odniesienie dokładnie oznaczone produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym tj.: - aktualne badania laboratoryjne dla przedmiotu zamówienia Dokumenty te, zgodnie z obowiązującym w tym zakresie Rozporządzeniem j.w należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzuim.sosnowiec.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa (sprzedaż wraz z transportem) asfaltu drogowego D50/70 do produkcji masy asfaltobetonowej w otaczarni WMB-30.
Dodano: 2016-05-19 - Zakup mieszanek mineralno - asfaltowych i emulsji asfaltowej
Dodano: 2016-03-21 - Dostawa w miejsce wbudowania wyrobów asfaltowych dla potrzeb remontów cząstkowych dróg gminnych w Gminie Świerklany
Dodano: 2016-02-17 - Sukcesywne dostawy asfaltobetonu
Dodano: 2016-01-19 - Dostawa (sprzedaż wraz z transportem) asfaltu drogowego D50/70 do produkcji masy asfaltobetonowej.
Dodano: 2015-05-26 - Zakup mieszanek mineralno asfaltowych i emulsji asfaltowej
Dodano: 2015-03-24 - Dostawa w miejsce wbudowania wyrobów asfaltowych dla potrzeb remontów cząstkowych dróg gminnych w Gminie Świerklany
Dodano: 2015-02-23 - Sukcesywne dostawy asfaltobetonu
Dodano: 2015-01-12 - Sukcesywne dostawy asfaltobetonu
Dodano: 2014-09-03 - Wykonanie nawierzchni asfaltowej na ul. Wyzwolenia w Łaziskach Górnych
Dodano: 2014-05-12